Co říkáte na zajíždění nových vozidel HZS a JSDH
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.11.2005 21:55
Příspěvek od Petr BORKA » 13.02.2009 12:30
To máš pravdu že ji dělala i dříve, ale teď se jedná o kabinu která vychází z poslední řady, proto je nová.
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.11.2008 14:18
Příspěvek od hasič z Nového Boru Nový Bor » 13.02.2009 12:33
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 13.02.2009 12:48
Tome, my se známe a napíši pravdivý příběh , kterým se nechci dotknout nikoho a hlavně né Martina . Ale stalo se. Při jízdě do Prahy s busem došlo k poruše altíku, tak jsem stál dva dny na Strahově a proto jsem volal servis Volvo Průhonice. Ano ,chtěli VIN a rok výroby atd., pak mi volali, že altík daného typu nemají ale ráno ho dovezou z Brna a nahodí. Tak si říkám ok. Ráno přijel servis(bylo po jedenácté) a jal se vyměnit altík a najednou byl problém, on byl jiný, ale to se prostě stává a tak mi mechanik řekl, že je to v háji, že to nepújde. No tak jsem byl celkem mimo, neboť jsem měl v 15,00odjezd. Tak jsem se zeptal kde je problém a on mi sdělil že nepasují kabely, neboť ten nový altík má připojení na očka. Jen jsem se usmál a zeptal se toho servismana co dělal předtím, než šel k Volvu a on mi skromně řekl, že je vyučen opravář zemědělských strojů. Tak jsme se jen přehodili, on mi prostě podával nářadí a já si to nahodil sám. Pak jsme si dali ještě kávu v busu a šli každý posvém. Musím podotknout, že jednání měli slušné a na ůrovni, ale to bylo vše.
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 13.02.2009 12:53
dodatek:
Tím jsem chtěl jen říct, že není všechno zlaté co se třpytí
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 13.02.2009 13:15
Chtějí vyrábět CAS na podvozku T 815-7 6x6. Čeká se jaké stanovisko k tomu zaujme GŘ,konkrétně plk. Zadina. Byla by to plnohodnotná náhrada T 815 CAS 32 s nádrží o objemu 8-10 kubíků.
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 13.02.2009 13:18
THT předala Tatru a taky řekla nejmenovanému SDH, že nemusí auto zajíždět (i když to Tatra jako výrobce podvozku požaduje 2500km). Je to věc jen dodavatele jak si to lízne, tak proč ne. Je to jen obchodní tah, dejme jim co chtějí .
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.11.2005 21:55
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 13.02.2009 13:28
No,osobně jsem mluvil i se Zadinou na polygonu tady v Tatře, pak jsme se projeli spolu a diskutovali jsme právě na toto téma a můžu říct, že návrh od THT byl lehce scestný ale to jsme si řekli hned všichni na místě , jak zástupce Tatry, THT i hasičů. Nezbývá než počkat a pak uvidíme jak to bude vůbec vypadat, Měli jsme k tomu projektu určité výhrady z důvodu technického řešení, tak jak to původně navrhli by to auto jen suplovalo PR2, ale my chtěli ať se neopakují chyby, které pak sníží průjezdnost a tím jeho plné využití.
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 13.02.2009 13:30
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.11.2008 14:18
Příspěvek od hasič z Nového Boru Nový Bor » 13.02.2009 13:36
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 06.11.2008 14:18
Příspěvek od hasič z Nového Boru Nový Bor » 13.02.2009 13:38
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.01.2009 21:48
Příspěvek od Derek » 13.02.2009 14:36
tak mi to nedalo a koukl sem na článek tady na požárech o vašem druhém Volvu a tam se píšou celkem divné věci, teda, oproti tomu, co tady uvádíš: Motor: vznětový, Typ D9A340, kapalinou chlazený 9-ti válec s výkonem 255 kW při 1900 ot/min, zdvihový objem 9 364 cm3 , EURO 4
tak mi to nějak hlava nebere...
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Porkát » 13.02.2009 15:24
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 13.02.2009 15:27
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 13.02.2009 15:42
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 13.02.2009 22:26
- do ujeti 2500 km udrzujte vcasnym razenim rychlostnich stupnu otacky motoru v rozmezi 1100-1500 min-1.
- po dobu zabehu nejezdete s privesy
- objednejte se vcas ve sve znackove opravne Tatra k provedeni Technickeho osetreni pri zabehu, ktere provedte po ujeti cca 2500-3000 km
POZOR - vyrobni zavod neprijima zaruky na zavady, ktere vzniknou pri nespravnem zabehu vozidla"
Tolik citace z Navodu k obsluze a udrzbe, predpokladam, ze i diskutujici jinych vyrobnich znacek budou mit tolik odvahy, vyndat tuto publikaci ze skrine a precist tutez kapitolu ze sve prirucky a nebudou jen citovat vyjadreni pracovnika servisu. JJS
- Filip ´Capa´ B...
- Příspěvky: 433
- Registrován: 25.09.2005 14:41
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Filip ´Capa´ B... » 13.02.2009 22:35
To je věc stará minimálně půl roku
Ale jako náhrada starých "rybníků" - proč ne? Podpořit tuzemského výrobce, mít kvalitní vozový park. Jen aby ty auta zato stály...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA