Š706 RTHP připojení vzduchu
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 02.03.2007 22:14
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 26.07.2006 11:14
Příspěvek od jan davídek » 12.05.2008 15:23
Ahoj kolego.Tak přesně tohle jsme dělali asi tak před 14 dněma.Mám rychlo spojku ve stupačce k řidiči.Od té vede vysokotlaká hadice (taková tak průhledná gumová s drátkama) do kompresoru na autě.V bauhausu jsme koupili obyčejný kompresor (myslim hercules) který umí po klesnutí tlaku automaticky spusti.mám to nastavený na tlak 6 bar,takže při klesnutí z těch 8 na šest se spustí kompresor a dofoukne to na nějakejch 8 nebo 7,5.No a od kompresoru do auta vede taková ta oranžová zatočená hadice.

-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 26.07.2006 11:14
Příspěvek od jan davídek » 12.05.2008 15:23
jo a jestli teda chceš můžu si vzít dnes do hasičárny foták a můžu ti to nafotit i kam co zapojit.

-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Petr Skoták » 12.05.2008 15:23
-
- Příspěvky: 533
- Registrován: 09.05.2005 11:26
- Kontaktovat uživatele:
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:23
Souhlas. Jmenovat by se mohla "A je to"

-
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19.01.2007 17:25
Příspěvek od ZATES » 12.05.2008 15:23
rejpat,ale nebylo už něco podobného v minulém měsíci nebo tak? TO:Rejsek Jak to máte připojený do kompresoru v autě, to jde tlak přes stojící kompresor? RE.všichni Jaké máte zkušenosti se stále natlakovaným autem? Nemohou vzniknout nějaké závady, časem?Čauky.
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: 19.01.2003 13:44
Příspěvek od simír hasič » 12.05.2008 15:23
Právě tím, že je Mates pořád natlakovaný, tak vše méně odchází.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:23
My máme plnící ventil vyvedený k prvé zadní stupačce a od něj je to hadicí natáhnuté k regulátoru tlaku.
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.06.2007 23:32
Příspěvek od David Malát » 12.05.2008 15:23
Také přispěji. Právě to mám doma připravené ale nestíhám to instalovat (dělám víc chůvu mimču). Zašel jsem u nás do svařovací techniky a nechal si poradit. Dělal to pro HZS a funguje to perfektně. Ta rychlospojka je taková trochu lepší než ta "márketová" (viz foto Jakub Kozák-promiň) ale cenově nic závratného. Hlavní fígl je v tom že je zpětná klapka i v samečkovi!!!

-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.06.2007 23:32
Příspěvek od David Malát » 12.05.2008 15:23
Ještě jsem zapoměl. Uberte si tlak na el. kompresoru tak na 6÷7 nebo vám bude odfukovat regulátor tlaku na autě....... My tam máme dva budíky a kolečko na regulaci tlaku........A taky to nebude tak často zapínat.....
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 26.07.2006 11:14
Příspěvek od jan davídek » 12.05.2008 15:23
TAKŽE jsem zde vyslal dvě mylné informace,a TO:Kompresor je nastavený na 4 atm.


-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 26.05.2007 17:31
Příspěvek od Zbyněk Pochman » 12.05.2008 15:23
U nás je to vyřešené rychlospojkou ve stupačce u řidiče a tlaková hadice je svedená do vzduchojemu na levé straně vozidla , jinak nezávislý zdroj kompresor je koupen asi za 3,500Kč a je nastaven na 5atm
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Václav Kraus » 12.05.2008 15:23
Zdravim , přečetl jsem Vaše příspěvky ohledně stálého tlaku ve vzduchové soustavě. Každý to řeší dle vlastního rozpočtu na tu danou jednotku.Pokud to pomůže někomu při vlastní realizaci , tak tady je popis.V odděléné místnosti či prostoru u nás přístřešek máme orlíka a jímku na 500 litrů a sepíná od 4,5 do 5,5 . Od nádrže je centrální rozvod v plastu ke každému vozidlu máme 3 a to trambus , t148 a avii a na konci pákový kohoutek od něj je tlaková hadice s rychlosponou plus bajonetová přechodka na dobíjení - udržovačka. U každého vozu je rychlospona řešena jinak, ale princip je stejný. U Š 706 je to tažený od stupačky tlakovou hadicí přímo do jímky za řidičem přes sítko v hadici upevněné k rámu vozu přes plastové sponky. Máme to osm let a žádný problém nebyl, ale je pravda , že ze začátku odcházela šťouchačka, ale jen díky tomu , že byly vnitřně skorodované jímky, proto se tam dalo to sítko a koupily nové jímky, ale to pouze jen u trambusu a co se týče STK zatím nic záporného zatím zdravím hasiči meziboří.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA