Velkokapacitní cisterna - IROP
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Kůďa » 06.01.2017 17:12
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 22.01.2007 18:50
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od Vladislav K. » 06.01.2017 18:26
3.25(Nepovinný bod) K bodu 26 přílohy č. 1
Karosérie účelové nástavby je vyrobena
z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií
prizmatických šroubovaných spojů a lepení.
svařování a lepení.
z polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny.
z plastických hmot (např. vrstveného polypropylenu).
3.48K bodu 25 přílohy č. 3
Nádrž na hasivo tvoří nádrž na vodu a nádrž na pěnidlo.
(Nepovinný text) Nádrž na hasivo je vyrobena z
nerezové oceli, jakosti minimálně AISI 316L.
polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny.
z vrstveného polypropylenu.
Pokud se totiž zadal zelený doporučený text od GŘ tedy lehké slitiny a šroubované spoje s nádrží z nerezu, tak se objevují námitky od dodavatelů vyrábějících z plastů, kteří napadají VŘ a začínají hrozit zrušením už uzavřených VŘ před podpisem smlouvy. Máte někdo s tímto současnou zkušenost?
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 12.12.2014 07:57
Příspěvek od Renegado » 06.01.2017 19:03
pokud nevíte co chcete, tak tam nechte prázdno a bude to na výběru dodavatele. Pokud chcete buď polyester nebo šroubovaný a lepený spoje, tak se může dodavatel, který třeba jedno z toho nevyrábí, stavět klidně na hlavu a má prostě smůlu, napadat může co chce, ale bude mu to k ničemu .´-) U nádrže to samé. Je to o vás jakou máte představu a co chcete za auto a od koho. Podle toho bych se řídil, nebo jak říkám, nechal pole prázdné a dodavatel už si to udělá podle toho kterou technologií výrábí nástavby. Námitka z jejich strany podle mě nebude mít úspěch. Samozřejmě KOBIT i WISS chápu, že jim jde o penízky z dalšího auta, ale zastrašovat, to bych se nenechal...
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 03.06.2016 11:33
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od AldaK » 06.01.2017 20:02
Kimi, máme zatím jenom foto podvozku, jelikož na dílnu šel podvozek před vánocemi. Zítra nakládáme a v úterý tam vezeme výbavu, kterou si dáváme sami. Tak snad už bude více. :)kimi píše:Aldo mas nejake foto z vyroby
Rad bych je videl . Take cekame na podvozek scania od kobitu dlouha kabina
-
- Příspěvky: 443
- Registrován: 17.03.2014 19:48
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od Kuba_T » 06.01.2017 22:04
V tomto případě bych se bez diskuze řídil heslem "náš zákazník, náš pán". Neumíš postavit to co chceme? Tak to máš bohužel smůlu :) Nevidím důvod, proč měnit zadávací podmínky kvůli stížnostem jednoho z potenciálních dodavatelů. To bychom taky nemuseli nikdy nic vysoutěžit.Vladislav K. píše:Dotaz pánové, jaký text jste zadávali v níže uvedených bodech technických podmínek vydaných GŘ
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: 26.06.2006 23:51
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od Štěpán Klička » 06.01.2017 23:32
Nastavili jsme to také tak, nabídky se sešly dvě, obě splňovaly technické požadavky.Vladislav K. píše:Dotaz pánové, jaký text jste zadávali v níže uvedených bodech technických podmínek vydaných GŘ:
3.25(Nepovinný bod) K bodu 26 přílohy č. 1
Karosérie účelové nástavby je vyrobena
z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií
prizmatických šroubovaných spojů a lepení.
svařování a lepení.
z polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny.
z plastických hmot (např. vrstveného polypropylenu).
3.48K bodu 25 přílohy č. 3
Nádrž na hasivo tvoří nádrž na vodu a nádrž na pěnidlo.
(Nepovinný text) Nádrž na hasivo je vyrobena z
nerezové oceli, jakosti minimálně AISI 316L.
polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny.
z vrstveného polypropylenu.
Pokud se totiž zadal zelený doporučený text od GŘ tedy lehké slitiny a šroubované spoje s nádrží z nerezu, tak se objevují námitky od dodavatelů vyrábějících z plastů, kteří napadají VŘ a začínají hrozit zrušením už uzavřených VŘ před podpisem smlouvy. Máte někdo s tímto současnou zkušenost?
Dne 30. 11. přišla od poskytovatele dotace informace, že souhlasí s návrhem výběrového řízení a je možné jej zahájit.
Dne 22. 12. přišla od poskytovatele dotace žádost o podrobné zdůvodnění parametrů požadovaných právě v těchto dvou bodech. Máme podrobně a věcně odůvodnit výše uvedené požadavky, čím jsou pro zadavatele lepší než ostatní řešení uvedená v Technických podmínkách pro cisternovou automobilovou stříkačku. Takto úzce nastavené technické podmínky mohou způsobit omezení hospodářské soutěže, a tedy doporučuje se jim vyhnout.
Bůh ví, co dalšího ještě přijde, stále jsme teprve na začátku.
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: 12.11.2010 23:16
Příspěvek od jari kurri » 07.01.2017 00:46
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 22.01.2007 18:50
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od Vladislav K. » 07.01.2017 08:32
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 21.03.2012 15:56
Příspěvek od JSDH Žehuň » 07.01.2017 08:39
my jsme vysoutěžili Scanii 6x6 CP28. Do výběrového řízení se přihlásili 3 dodavatelé.
Co se týká bodu 3.25 tak jsem taky zadal dle doporučení zeleně označeno z plechů a profilů....
Bod 3.48 jsem nechal na výrobci. Výběrové řízení kvůli diskriminaci materiálu na nástavbu nikdo nenapadl.
Výsledek výběrového řízení šel na kontrolu CRR a taky nám zaslali tento dotaz, proč jsme zvolili tento materiál.
Odpověděli jsme +- ve smylu toho, že to bylo doporučeno podmínkami HZS a po poradě s územním HZS byla potvrzena dlouholetá funkčnost, odolnost a trvanlivost u výjezdových vozů HZS. Proto jsme vsadili na jistotu vyzkoušené technologie. Tak snad to bude stačit. Dle mého názoru: Podmínky byly zadány dle HZS, přihlásili se 3 účastníci, nikdo se kvůli výsledku neodvolal.... Nehledě na to, že hliníkovou nástavbu umí vyrobit 90% výrobců nástaveb, tak jaký mohou mít problém?
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 15.09.2016 19:50
Příspěvek od HonzaS. » 07.01.2017 11:05
dnes je to přesně rok co řešíme tyto dotace a byla vytvořena první studie proveditelnosti. Máme naprosto stejný problém, máme vypracovaný výběrko a čekáme na schválení, jenže zmíněný problém vše zastavil a neschvaluje se dokud to nebude vyřešené. Už máme posunuté datum ukončení dotace a tohle to zas může pěkně protáhnou. Myslím že nikdo nebude mít zájem to rychle vyřešit. Tak si říkám v téhle situaci co je dobře, mít už schváleno a uzavřené výběrko popřípadě podepsanou smlouvu nebo teprve před? Co asi bude větší komplikace.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 03.06.2016 11:33
Re:
Příspěvek od AldaK » 07.01.2017 20:32
Dá se říci, že jsme postupovali hodně podobně :)JSDH Žehuň píše:Ahoj,
my jsme vysoutěžili Scanii 6x6 CP28. Do výběrového řízení se přihlásili 3 dodavatelé.
Co se týká bodu 3.25 tak jsem taky zadal dle doporučení zeleně označeno z plechů a profilů....
Bod 3.48 jsem nechal na výrobci. Výběrové řízení kvůli diskriminaci materiálu na nástavbu nikdo nenapadl.
Výsledek výběrového řízení šel na kontrolu CRR a taky nám zaslali tento dotaz, proč jsme zvolili tento materiál.
Odpověděli jsme +- ve smylu toho, že to bylo doporučeno podmínkami HZS a po poradě s územním HZS byla potvrzena dlouholetá funkčnost, odolnost a trvanlivost u výjezdových vozů HZS. Proto jsme vsadili na jistotu vyzkoušené technologie. Tak snad to bude stačit. Dle mého názoru: Podmínky byly zadány dle HZS, přihlásili se 3 účastníci, nikdo se kvůli výsledku neodvolal.... Nehledě na to, že hliníkovou nástavbu umí vyrobit 90% výrobců nástaveb, tak jaký mohou mít problém?
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25.01.2011 12:57
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od Honzik » 10.01.2017 14:15
nám přišla též žádost o vysvětlení proč jsme zadali nádrž z nerezové oceli, jakosti minimálně AISI 316L
a nástavbu z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií prizmatických šroubovaných spojů a lepení.
Máte už někdo hotovou odpověď? Mohli by jste ji sem dát případně prosím zaslat na můj email?
email: fram88@seznam.cz
Děkuji moc za ochotu a pomoc.
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: 22.01.2007 18:50
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od Vladislav K. » 10.01.2017 17:58
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 03.06.2016 11:33
Re: Velkokapacitní cisterna - IROP
Příspěvek od AldaK » 14.01.2017 10:29
To máš různé, dle vašich požadavků. Můžete třeba rychlost dodání, nebo délku záruky....Vladislav K. píše:Pánové, jaká kritéria jste zadali do VŘ? Nechali jste 100% cenu nebo i nějaké jiné kritérium a jaké, prosím.
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09.05.2011 20:32
Re:
Příspěvek od fireman234 » 23.02.2017 20:27
Nám to vychází na přelom července a srpna. 2. 3. jedeme poprvé na konzultaci do Poličky. Podobné problémy jsme měli taky.Honza k. píše:Už někdo víte dodací termíny nových CASek?
- Pavel Havelka
- Příspěvky: 135
- Registrován: 04.02.2013 19:26
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Pavel Havelka » 24.02.2017 07:47
Zpět na „Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA