Příspěvek
od Roman Žilka » 28.02.2014 12:47
Duplesice: Jasně, nahlásit to můžeš, teda měl bys. Ale operační nemůže rozhodnout za velitele jednotky, jestli vyjet nebo nevyjet. To musí ten velitel sám. A nikde není zakázáno vyjet ve stavu 1+1. A nahlásit dopředu neakceschopnost můžeš, když máš něco plánovaného, ne každý druhý den v týdnu podle toho, jak vycházejí třeba členům jednotky pracovní směny v zaměstnání. JPO III (o dvojkách se nebavím, tam je to něco jiného) nemá nařízenou, natož zaplacenou pohotovost, takže nikdy není jistota toho, že jednotka vyjede a v jakém početním stavu. To je prostě fakt.
Martin Kopecký: Já vím kam míříš. Ale já jsem zažil výjezdy 1+1 na stanici několik dlouhých let. Dokonce i když jsme byli P1 ve stavu 1+3 a stanice nebyla bezobslužná, tak jsme sloužili ve třech a jeden musel zůstávat u vysílačky, takže jsme jezdili většinou ve dvou. A NIKDY jsme přihlížejícím neřekli, že jim ten barák hasit nebudeme, protože je nás málo a že budeme čekat na posily. To by nás lidi sežrali zaživa. Prostě se natáhl šlauch, pustila voda, nasadily dýcháky a šlo se ve dvou do baráku. Auto hlídal až člověk, který přijel z volna s maší druhou CAS nebo s dobrákama a my jsme ve dvou byli u zásahu sami 5 - 10 minut. A kolikrát jsme se jako bezvěrci modlili, aby nám aspoň přijel strojník s naší Tatrou.
Utvarak: Přesně to říkám celou dobu.