Dotaz na povolené úpravy mašiny
Požární sport, věže, cyklistika, lyže, zkrátka veškerý hasičský nezásahový pohyb
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.10.2012 12:31
Dotaz na povolené úpravy mašiny
Příspěvek od hasicmira » 17.11.2012 08:26
Ahoj, prosím Vás nevíte kde mi dají jasnou odpověď na to jak může být upravená PS-12 na postupové soutěže?Jde mi hlavně o výfuk-zda-li je možné mít 4-svodový?!myslím si že je to náhradní díl a tím pádem lze ho mít.A jestli se "úpravou" rozumí i vzhledové upravy-třeba jiná palubovka a podobně.dík
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 23.10.2012 15:40
Příspěvek od lukas.k » 17.11.2012 13:39
Nevím jak u vás, ale z našeho okolí je náš sbor jediný, který jezdí na soutěže s mašinou přímo z linky. Žádná úprava, maximálně jsme vyměnili olej a doplnili benzín. ;)
U nás mají snad všichni nějak upravenou mašinu (a pravidlům to podle mě moc nevyhovuje), aspoň to čerpadlo. A prochází jim to i na postupových soutěžích. :)
U nás mají snad všichni nějak upravenou mašinu (a pravidlům to podle mě moc nevyhovuje), aspoň to čerpadlo. A prochází jim to i na postupových soutěžích. :)
- Jiří Kliment
- Příspěvky: 736
- Registrován: 29.09.2011 21:50
- Bydliště: Cítov - Daminěves
Příspěvek od Jiří Kliment » 17.11.2012 16:22
Nejvyšší čas aby byl na soutěžích povinný reduktor. Dřív než se stane neštěstí.
-
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22.03.2012 21:45
Příspěvek od Samik » 17.11.2012 17:01
v pravidlech jasne stoji bez viditelnych uprav nevim jak se to bere u vas ale napřiklad na extralize ČR to něak neřeši zavodili jsme tam jak stěmy 4 svody jestli myslime to stejne tak i snormalnim standart vyfukem ktery mame ted jinak ohledně te bezpečnosti žadny reduktor vam nepomuže my jezdime soutěže jako naši ligu a par soutěži extraligi kde jsou mašiny nejvic nadupane a jen sem tam se nekomu neco stane tak jednou do roka ale na okresni lize kde je poživana stale normalni zasahova PS12 s přetlakovim ventilem je skoro na každe soutěži neaky važny marel to je spiše o strojnicich aby sledovali co se děje a hned ubirali plyn
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.10.2012 12:31
Příspěvek od hasicmira » 18.11.2012 04:46
jo viditelná úprava je třeba i disainová úprava.co se týče redukčního ventilu-tak si položte otázku,kdy začne fungovat redukčák?-při zvyšujícím se tlaku,takže pokud mám nadupanou mašinu a budu trénovat ,tím pádem budou hadice natažené tak redukčák naplono zafunguje až při tlaku na proudnici.Myslím si že tento dotaz sem nechtěl zavést tímto směrem.Jde mi o to když budu mít 4-svodový výfuk a na něm fnkční vývěvu,tak je to podle mě jen oprava rozbytého 2-svodového výfuku a vliv na funkci to přeci nemá.
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA