Tam kam Tatra míří tam už MAN dávno vystřelil
-
- Příspěvky: 129
- Registrován: 23.08.2008 12:13
Příspěvek od Jazykozpytec » 19.02.2009 12:24
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 12:24
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 12:25
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Porkát » 19.02.2009 12:56
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Porkát » 19.02.2009 12:57
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12.03.2009 22:38
Příspěvek od Pájá » 19.02.2009 12:59
A pro zkušenosti s tatrou se stačí podívat na toto video. Když mně někdo ukáže panthera, mana a nebo jakékoliv teréní vozidlo při stejném testu a bude dosahovat stejných výsledků, tak uznam, že je to dobré auto, jako tatra. A pro ty co to ještě neviděli, jakej je rozdíl mezi tatrou a všemi ostatními rámy, ať je to teréní letištní speciál či něco jiného, tak na druhém videu vidíte, co dělá rám, jak se kroutí a tím se odvozuje, jaká je životnost teréního letištního speciálu v terénu a jaká u tatry, to kroucení se časem projeví v praskání rámu. Uznávam, že letištní speciály, zvládnou terén, sice otázka v jakých stupních náklonu, ale určitě něco zvládnou, ale když tam budou jezdit častějc, tak jak dlouho to zvládnou? To je o čem jsem mluvil že s těma autam nejsou pořádný zkušenosti, tím že by ty auta měli pořád jezdit v obtížných podmínách, aby se zjistilo, jaká je životnost a celkové opotřebvání všech součástí. Tatra je má. http://www.youtube.com/watch?v=cmPG...
http://videoalbumy.azet.sk/tatra-vs...
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 13:11
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12.03.2009 22:38
Příspěvek od Pájá » 19.02.2009 13:17
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 13:22
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12.03.2009 22:38
Příspěvek od Pájá » 19.02.2009 13:57
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12.03.2009 22:38
Příspěvek od Pájá » 19.02.2009 14:02
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 14:02
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 19.02.2009 14:03
A kdo jezdil s T815 Cas 32 na balonech potvrdí,že se tohle auto v terénu moc nechytalo. I když jako poměrně velkokapacitní cisterna je nenahraditelné.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12.03.2009 22:38
Příspěvek od Pájá » 19.02.2009 14:18
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 04.10.2005 20:16
Příspěvek od Petr Haska » 19.02.2009 14:19
Můj názor:Tatru bych nikdy nekoupil. Dětem se to špatně vyslovuje a když velitel ráčkuje, tak to zní v rádiu blbě.
MAN...to vysloví i 9.měsíční děcko!
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12.03.2009 22:38
Příspěvek od Pájá » 19.02.2009 14:22
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 16:06
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 19.02.2009 16:07
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 19.02.2009 18:49
http://www.pozary.cz/rubriky/techni...
A nepoužívá se terénní podvozek náhodou taky proto, aby se použitím nízkotlakých pneumatik snížilo měrné zatížení na podklad, vzhledem k objemu přepravovaných hasiv …?
A k tomu praskání rámů-máte i nějaký jiný příklad, než 20 let stará Liazka ? Nemyslím totiž,
že v dnešní době konstruování 3D a metodou konečných prvků zrovna tohle představuje nějaký zásadní problém. Rámy bývají v kritických místech vyztužovány dalším vloženým U-profilem a svou roli hraje i způsob uložení nádrže i nástaby.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA