Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
D
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.02.2009 20:23
Příspěvek
od D » 18.02.2009 23:58
[Karel Hoření - 18.02.2009 23:47] Zase Ti dávám za pravdu, Karle dnes jsem Tě pochválil už několikrát, To je i můj názor!!! Prostě to tak je!!!
-
Jarda Udržal
- Příspěvky: 68
- Registrován: 25.10.2008 18:27
Příspěvek
od Jarda Udržal » 18.02.2009 23:58
[Karel Hoření - 18.02.2009 23:53] Pane Hoření to je poprvé co sváma souhlasím protože vtomdle máte pravdu.
-
hassič
- Příspěvky: 78
- Registrován: 20.02.2009 11:07
Příspěvek
od hassič » 19.02.2009 00:00
[Karel Hoření - 18.02.2009 23:56] speciál, to když slyšim, tak si vzpomenu na lesní SPECIL Iveco co dostaly profíci, vždyť tam když v lese urve zrcátko tak nedostane vejplatu
-
big S
- Příspěvky: 85
- Registrován: 09.12.2008 23:05
Příspěvek
od big S » 19.02.2009 00:02
[Karel Hoření - 18.02.2009 23:56] ne stále nechápeš podvozek T 815-7 je velmi obdobný podvozkům na tyto speciály ale to ty nevíš ty jsi ho evidentně neviděl nejdem jak už jsem dnes psal zastáncem nějaké značky ale kurva NEDěLEJTE z TATRY boha jsou auta stejné kategorie které dovedou totéž a třeba právě ten vojenský MAN toto dovede
-
D
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.02.2009 20:23
Příspěvek
od D » 19.02.2009 00:06
[Jarda Udržal - 18.02.2009 23:58] Já mu to dnes už taky řekl..!!
-
D
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.02.2009 20:23
Příspěvek
od D » 19.02.2009 00:08
[hassič - 19.02.2009 00:00] Špígl na rencka, volvo a mana, vše kolem 20 tisíc
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 19.02.2009 00:11
Neblbni,nebo mi naskáčou pihy a to by v mém věku bylo podezřelé. Tatrovka jako taková by byla schopná vyrobit i dopravní automobil (náhradou za A 30) ale opět by tu musela být politická vůle. Tak jako šlapali 805 ky by nebyl problém pokračovat. Jenomže nikdo neví co bude dál. Anarchizmus tu vládne a není koncepce. Každej si hřeje párek svého entuziasmu a na všechno sere. Když jsem byl na stáži v Anglii a to je patnáct let. Obdivoval jsem Denisy. Jenomže je to auto jen do města a ne pro všeobecné použití. Jestliže chci něco zdolat(myšleno požár,nebo zásah) musím mít techniku,která je schopná zásahu za jakýchkoli podmínek. Takže raději být o krok napředu,než muset později povolávat dobráky se stoosumačtyřicítkama. Za chvíli na to dojedem a budem jako u Vel.Paláce povolávat celou republiku. Kdo pamatuje Kralupy ví o čem je řeč. Pěnidlo se sbíralo z celé republiky po barelech.
Dneska se některé úložiště neměckého odpadu nechávají vyhořet né proto,že by to uškodilo životnímu prostředí,ale jen pro to,že by náklady za použití pěnidla byli příliš vysoké. Takže už se nejedná o hašení,ale o politiku.
-
big S
- Příspěvky: 85
- Registrován: 09.12.2008 23:05
Příspěvek
od big S » 19.02.2009 00:17
[Karel Hoření - 19.02.2009 00:11] centralismus? a ruský model ?
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 19.02.2009 00:18
Na tomhle podvozku chci postavit nové auto. Jednám s tatrou a není to o tom,že by oni nechtěli. Vše je na GŘ.
Doufám,že nebudou připomínky,že na to co jsi vydumal všichni čekáme. Je to studie strojníků za více než dvacet let a jedná se nejen o umístění materiálu ale zejména o unifikaci pro všechny jednotky.
Psal jsem už tady o tom víckrát,ale moloch vleku některých nepřejících neumožňuje realizaci. Ani Tatra si nedovolí jít do projekto,aniž by měla zajištěn odbyt. Takže se i nadále budou bouchat IVECA a MANY.
-
D
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.02.2009 20:23
Příspěvek
od D » 19.02.2009 00:21
[Karel Hoření - 19.02.2009 00:11] Jojó , já jeden lisknul a myslel jsem, že mě posere, jak jsme zjistili kolik stojí novej, ještě, že máme ty BLBENKY, tak jsem toho neplatil moc, ale opravdu ceny špíglů u techto aut jsou kolem 20. tisíc, což tatra má asi za polovinu nebo třetinu. Jinak Karle, dnes jsi mne mile překvapil... Nicméně věřím, že se najde i téma, které nám sedět nebude ale zase si myslím, že po dnešku od některých ta nevraživost vůči tvé osobě, zůstane někde ukryta. Dnes jsi opravdu dobrej!!!
-
D
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.02.2009 20:23
Příspěvek
od D » 19.02.2009 00:27
[Karel Hoření - 19.02.2009 00:18] A THT by do toho nešla? Jako samotná jednotka??Myslím tím soukromá akce? Ale to máš pravdu, vono , kdyby jsi seděl na GŘ a měl 3kila zlatejch frček, pak by jsi možná něco zmákl. ale tak nevím, více méně Ti držím palce, aby se Ti to podařilo, totro je asi utopie ale zase se musí čelit i takovím překážkám a snad to bude zrovna ten strk do vosího hnízda, který rozpoutá znova tu debatu. Držíp pěsti. Kura nechválím ho nějak moc??
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 19.02.2009 00:28
I ti co to myslí dobře mají své dny. Já už třetím rokem bojuju o stavbu hasičského speciálu.Pochopitelně na platformě TATRA.
Problém je v tom,že GŘ dalo rozhodování o nákupu nové techniky ÚO a není to jednotné. Když se podíváš na stránky TUPO je to tady přeautíno. Každý chce urvat kus trhu. Bohužel se nedívá do budoucnosti. A tak při slavnostním předávání dnes hrajou trumpety. Bojím se toho,že smuteční pochod se bude hrát za pár let,ale to ti co dnes razí cestu budou bez viny.
-
Martin Petržela
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek
od Martin Petržela » 19.02.2009 00:31
[hassič - 18.02.2009 23:43] To jo, ale tohle HX-ko se dělá i ve vyšší tonáži, jiný snímek jsem tak narychlo nenašel. Dobrou.
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 19.02.2009 00:33
THT by do toho šla,pokuď bude zájem. Dneska je na tom stejně jako Tatrovka. Vlastně líp. Zájem je. Mají licenci na Godivu a tento systém jin vyhovuje. Už jsem psal.kolik si vydělají na jedné CAS. Takže proč by se sami o sobě snažili měnit sortiment a koncepci. Jsou největším výrobcem u nás a jsou v pohodě. A nástavbu jsou schopní udělat i na Trabanta.
-
D
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.02.2009 20:23
Příspěvek
od D » 19.02.2009 00:41
[Karel Hoření - 19.02.2009 00:33] To je fakt, takovej traboš pro paloně s frčkama, toby se hned cpaly do 120cítky, jak by jim ten lamino dvoutakt smrděl!! Přeji Ti ať se ti to povede. DOBROU dALIBOR
-
big S
- Příspěvky: 85
- Registrován: 09.12.2008 23:05
Příspěvek
od big S » 19.02.2009 00:43
[Karel Hoření - 19.02.2009 00:33] licenci na Godivu? co to meleš oni jí jen koupí a špatně namontují zeptej se kolik lidí mělo s terrnem od THT problémy s čerpadlem
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 19.02.2009 00:50
To co dává THT je jejich čerpadlo podle Systemu Godiva. proto také ta cena.
-
big S
- Příspěvky: 85
- Registrován: 09.12.2008 23:05
Příspěvek
od big S » 19.02.2009 00:55
[Karel Hoření - 19.02.2009 00:50] a i kvalita
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 19.02.2009 01:06
Jistě,jsou o dvě třídy(cenové) lacinější. Jenže se podívej,kam se to žene. Rosenbauer čerpadlo je dneska za 800 000. Kam to půjde dál. Výrobci jse předhánějí v novinkách,ale tím narůstá i cena. Já nechci stavět do srovnání V3sku s novými modely. Ale splňovala nadčasově svůj účel a myslím si,že za padesát let nebyla překonána. Někdy je v jednoduchostí základ. Dneska se instalují CAM moduli a za chvíli dospějeme k závěru,že požár se vůbec nebude hasit.Jen se zabezpečí,aby se dál nešířil.
Auto pro hasiče,by podle mého názoru mělo být jasně srozumitelné(ovladatelné) a nenáročné na údržbu. Tím myslím provozní náklady. Chudáci obce,které dostanou vyběhané auťáky od profiků a budou s tím muset žít.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“