oTatrách
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:21
Když si vezmete od vojenského vozidla techničák, tak je tam na dvě A5ky výjimek
Takže těch úprav by fakt muselo být hodně...
Jinak u 815-7 není ta kabina předsunuta zas tak moc - když se na to podíváš, tak je před tím kousek nárazníku, není to úplně "jezevčická" konstrukce.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:21
To sice ne, ale i tak... Spíš by se mi zamlouval ten podvozek s dlouhou boudou na terénních balonech...
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Myslím, že je to povedený podvozek pro hasiče. Bylo by to pěkné auto kdyby to tu někdo měl. Hodně se mě líbí CASka co mají kluci v Pečkách. Je to nejideálnější auto pro hasiče. Hodně vody, velká kabina. To se fakt povedlo. Jen kdyby bylo více takovíchto podvozků.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:21
Ne 6x6 jako pro Indii, je to 4x4 a bylo to na Open day i ke svezení... Má to klasiku 14tikvalt a EURO IV motor...
Viz: http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=5804
fotogalerie foto č.8
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Tak to je takzvaný Śpanělák. Bylo to auto pro zákazníka do Španělska. Má pomalejší převodovku a je jinak uzpůsobené dle specifikace. Jinak se možná dočkáme, že tenhle podvozek bude u někoho v Čechách. Nechte se překvapit. Zákazník ze Španělska ho nechce.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Jen pro upřesnění je to Euro III a vsoučasnosti se o něj perou dokonce dvě jednotky. Rozhodnutí má příjít zítra. Tak se uvidí.
Ahojky Standa
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:21
Mě ta převodovka nepřišla pomalá - jelo to stejně jako normální...
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Hynek má pravdu, je tam pomalejší převod, jede to zhruba stejně jako původní desetikvalt.
Standa
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Teď jsem v tom udělal pěkný binec. Samozřejmě Vašík má pravdu, je pomalejší převod
Standa
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
No teda tos v tom udělal teda chaos )))))). Ta převodovka je pomalejší hold se to víc hodí do terénu. Ale je fakt , že to pojede asi stejně. Rozdíl bude jen v jízdní rychlosti. Jinak jak píše Staník je to ještě motor EVRO III. Ale to stejně nic nemění na kvalitě podvozku.
Jsem zvědavý jak to dopadne, kdo ho nakonec bude mít.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Kdo by měl zájem, mám dvd z našeho řádění po polygonu a z OPENDAY 2006. Stačí napsat na simral@mestochodov.cz.
Standa
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Neboj, brzy se dočkáš videa. Něco málo jsme natočily před čtrnácti dny na polygonu v Kopřivnici. Bude to od zítřka na www.hzskoprivnice.wbs.cz. A v květnu se dočkáte dalšího pokračování. Jinak to video od Standy stojí taky za shlédnutí.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:21
Já bych se té 815-7 do lesa nebál - vždyť je to vojenský podvozek, takže je v terénu jako doma. Navíc má přední nájezdový úhel 45°, ktežto stará dobrá VVNka má jenom 32° (Armax 36°). A co se týče manévrování - sedíš tam jako v 815ce "na kole".
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:21
já myslel, že už nežiješ.....Stando opravím tě , zájemci o tu tatru jsou tři a nebyla to zakázka pro španělsko ale portugalsko, Takže Portugal , prosím...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:21
Původně o tento podvozek měla zájem i Železná Ruda, ale nakonec to asi bude standardní šasí...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA