Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek
od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:21
Navíc
Když si vezmete od vojenského vozidla techničák, tak je tam na dvě A5ky výjimek

Takže těch úprav by fakt muselo být hodně...
Jinak u 815-7 není ta kabina předsunuta zas tak moc - když se na to podíváš, tak je před tím kousek nárazníku, není to úplně "jezevčická" konstrukce.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:21
Re: Jakub
To sice ne, ale i tak... Spíš by se mi zamlouval ten podvozek s dlouhou boudou na terénních balonech...
-
Václav Hakl
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek
od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Indiánka
Myslím, že je to povedený podvozek pro hasiče. Bylo by to pěkné auto kdyby to tu někdo měl. Hodně se mě líbí CASka co mají kluci v Pečkách. Je to nejideálnější auto pro hasiče. Hodně vody, velká kabina. To se fakt povedlo. Jen kdyby bylo více takovíchto podvozků.
-
Václav Hakl
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek
od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Re Hynek
Tak to je takzvaný Śpanělák. Bylo to auto pro zákazníka do Španělska. Má pomalejší převodovku a je jinak uzpůsobené dle specifikace. Jinak se možná dočkáme, že tenhle podvozek bude u někoho v Čechách. Nechte se překvapit. Zákazník ze Španělska ho nechce.
-
standa Šimral
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek
od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Španěl
Jen pro upřesnění je to Euro III a vsoučasnosti se o něj perou dokonce dvě jednotky. Rozhodnutí má příjít zítra. Tak se uvidí.
Ahojky Standa
-
standa Šimral
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek
od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
převodovka
Hynek má pravdu, je tam pomalejší převod, jede to zhruba stejně jako původní desetikvalt.
Standa
-
standa Šimral
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek
od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
převodovka
Teď jsem v tom udělal pěkný binec. Samozřejmě Vašík má pravdu, je pomalejší převod
Standa
-
Václav Hakl
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek
od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Re Staník
No teda tos v tom udělal teda chaos

)))))). Ta převodovka je pomalejší hold se to víc hodí do terénu. Ale je fakt , že to pojede asi stejně. Rozdíl bude jen v jízdní rychlosti. Jinak jak píše Staník je to ještě motor EVRO III. Ale to stejně nic nemění na kvalitě podvozku.
Jsem zvědavý jak to dopadne, kdo ho nakonec bude mít.
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:21
RE: Václav Hakl
Nechtel bys jako tatrovak zpracovat nejake video o tatrach ze sveho archivu a dat to na web? Pak se o tom muzes zminit v diskusi o videich...
-
Václav Hakl
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek
od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
To kix
Neboj, brzy se dočkáš videa. Něco málo jsme natočily před čtrnácti dny na polygonu v Kopřivnici. Bude to od zítřka na
www.hzskoprivnice.wbs.cz. A v květnu se dočkáte dalšího pokračování. Jinak to video od Standy stojí taky za shlédnutí.
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:21
RE: Václav Hakl
Kdysi jsi mi dal pekne video na DVD (Zlin), neplanujes, ze bys z nej vzal nekolik zaberu a udelal treba 5min. videa a dal to na inet?
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek
od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:21
RE: Hynek
Já bych se té 815-7 do lesa nebál - vždyť je to vojenský podvozek, takže je v terénu jako doma. Navíc má přední nájezdový úhel 45°, ktežto stará dobrá VVNka má jenom 32° (Armax 36°). A co se týče manévrování - sedíš tam jako v 815ce "na kole".
-
miroslav černoch
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek
od miroslav černoch » 12.05.2008 15:21
zdravím Standu
já myslel, že už nežiješ.....Stando opravím tě , zájemci o tu tatru jsou tři a nebyla to zakázka pro španělsko ale portugalsko, Takže Portugal , prosím...
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:21
Re: Mirek Černoch
Původně o tento podvozek měla zájem i Železná Ruda, ale nakonec to asi bude standardní šasí...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“