Příspěvek
od » 12.05.2008 15:20
RE:
Pokud porovnate vsechna pro a proti, tak pro vas bude asi lepsi S706 RTHP. Maly souhrn:
Porizovaci cena: T148: 100 - 200 000 kc, S 706 RTHP 20-100 000 kc
Provozni naklady mimo nafty: T 148 - 50 000 kc / rok, S 706 35 000kc / rok
Pocel prepravovanych lidi: T 148 - 3 lide, S 706 az 8 lidi
Voda T 148 6000l, S 706 3500l
Ulozne prostory: T 148 strecha nastavby, zadni cast, nic neni uzavrene tudiz nevhodne pro nektery material; S 706 - do kabiny na motor lze umistit "choulostve" vybaveni, prostor na kabaty, prilby po upravach i DT, V nastavbe skrin na vybaveni (mozno DT, naradi, po upravach i elektrocentralu), nejaky prostor v zadni casti kolem cerpadla (zalezi kde jsou umistena hrdla), prostor na strese nastavby, pripadne mozno vyuzit prostor po penidlove nadrzi, pokud ji nebudete pouzivat.
Jizdni vlastnosti: Tatra ma o neco lepsi, je vsak nejdelsim vozidlem a to muze byt problem. Take to muze zpusobovat psychycky odpor nekterych ridicu. Pulky jsou nespornou vyhodou. Opravy cerpadla atd nelze provadet bez demontaze nastavby (je potreba jerab), Tatra krasne drzi na silnici i s poloprazdnou nadrzi, je nizsi (ma nize teziste).
secteno a podtrzeno: Tatra ma lepsi jizdni vlastnosti, ale nebyla vyvynuta jako univerzalni cisterna, ale jako letistni special na dopravu vody, naopka RTka je pri trose snahy a nejakych tech upravach schopen slouzit jao zakladni CASka a je tak mozne splnit podminku vyhlasky 226/2005 sb. na vybaveni JPO II/ JPO III zakladni CASkou. To tatra nikdy nesplni.