CAS 24 T-815 Terrno
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28.06.2006 11:22
Příspěvek od Radim Danko » 12.05.2008 15:19
Prosím vás napište co si myslíte o tomto modelu auta CAS 24 T-815 Terrno... a co si myslíte o autech značky Renault
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:19
O co tu jde, o vyvolání války? ) Tatra je super, jenom by se mohla dodávat na terénních kolech (z řady Armax, pasuje to).
Renault - Middlumy a Camivy se mi subjektivne nelíbí, Keraxy jsou fajn.
Co se týče účelu, ke kterému jsou předurčeny, myslím že si obě značky vedou dobře už proto, že na nástavbě se většinou vyřádí ten samý výrobce.
Příspěvek od » 12.05.2008 15:19
Myslim, ze v dnesni dobe je jedno kdo si co mysli, Renault je povazovan za nejlevnejsi alternativu. Kdo ma na Tatru koupi si Tatru, kdo ma jeste vic chce jedine Scanii. Navic musi byt rozumne pripraveno vyberove rizeni, nekdy je mozna lepsi, kdyz nevite co chcete za podvozek. Proste vytvorite seznam pozadavku a vyrobci uz vam sami nabidnou.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:19
Tak nejak jsem to myslel. Kdyz muzu - ja vezmu Tatru, ti co me znaji, vedi ze je to srdecni zalezitost. Ale kdyz budes chtit do nastavby vakuomanometr s vodotryskem, vyrobce ti ho da na jakykoli podvozek.
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:19
Tak to já znám i takové, co by si Scanii místo Terrna nikdy nevzali, i kdyby nakrásně ty peníze měli...
Jejda, tady se to zase řítí do pořádnýho flejmu... DD.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:19
Renaulty jsou neporuchovější ze všech značek na našem trhu, po pár letech se začnou sypat a jsou víc v servisu než ve službě - na vedlejšku (Midliner, Premium) je vozím do servisu nepřetržitě systémem jeden ze servisu, jeden až dva do servisu, pokud vím, tak ve Zlínském kraji se sypou už od začátku služby Tolik k Renaultu a teď do mě... Pokud de o Tatru a Scanii můj názor je znám, jsou to ještě kromě MANu jediná auta, která bych k hasičům kupoval
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:19
Kola Armaxu jdou jen na upravený vojenský spodek, Armax má vzájemně obráceně posunuté poloosy, než Terrno.
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 06.10.2005 16:37
Příspěvek od Luboš Klobása » 12.05.2008 15:19
Pokud ti po pěti letech neupadnou ohnilé dveře. Nebo není teplo a tím pádem nejde šestka,.......Antikorozní úprava z dob T 111 už v dnešní době asi nestačí.))))
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:19
No nemyslel jsem to úplně komplet, stačily by pneumatiky. Tohle je taky Terrno a má Michelinky ala Armax/Force:
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:19
Bezpochyby je to prvotřídní podvozek ve svém provedení. Když ji přivezete přímo k výrobci tak ten na ni může montovat rovnou nástavbu. Nedělají se žádné pomocné rámy. Nástavba se uchycuje přímo na rám. Je to obrovská výhoda. Ale hlavně je v provedení 4x4. Třeba u Scanie se dělají pomocné rámy a to zvedá vlastní nástvbu. Hasiči pak mají problém dosáhnout do vrchních polic a musejí se dělat pomocné schůdky. To u Terrna odpadá.
Tatra si je vědoma problémů s dveřmi a už je podle dostupných informací řeší. Jen kdyby se těch kabin vyrobilo více. Ročně se pro hasiče vyrobí do 20 kusů, pokud se nedělá indie.
Kdyby to konečně pochopili nahoře, kteří rozhodují o nákupech vozidel.
Další váhodou je to, že je to 18 ti tunový podvozek. Konkurence je jenom Scanie.
Re Hynek: S tím Zlínem máš pravdu. Hasiči je nazívají PENDOLINO, to svědčí o všem......
-
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek od bart » 12.05.2008 15:19
Vsechny kabiny tatra maji zakladni barvu tzv. "elektroforezu", coz je metoda elektrolytickeho nanaseni nateroveho systemu. Zjednodusene to vypada asi tak, ze kabiny jedou za sebou zavesene na dopravniku, ponori se do vany, ve ktere je lazen se specialni barvou, ta ma jeden elektricky pol a kabina ma opacny, dochazi k rovnomernemu "ulpeni" barvy na vsechna mista karoserie, ze vsech stran (vcetne dutin).
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:19
A kde říkám, že mi něco brání? Já se tu pozastavuju nad tím, že si to nikdo nenechá dodat
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:19
Vozidlo na fotce má podvozek z Armaxe včetně obrácených náprav.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:19
Když jsem jim to říkal já, odpověděli mi že jsem chuj, že je to Terrno
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:19
se to jmenuje, protože je to pro civil, to je celý rozdíl, nebude to asi taky mít hermetickou kabinu, FVZ a centrální huštění, jinak bych tam moc rozdílů nehledal - rozdíl spočívá v tom, že to má kolové redukce a kvůli nim to má odlišné uspořádání poloos, kolo žene opačné planetové ozubené kolo, obrácené oproti vozidlům bez kolových redukcí.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA