re: Zemik
máš pravdu, ale já to myslel trochi jinak. u nás je taková situace, že policajti udělají na místě zásahu více škody jak užitku.
příklad z našich zásahů:
DN oa vs. motocykl, 1xmrtvý, 1 zraněný, jedotky IZS: 1x hzs, 1x jpoII (my), 1x RZP, 2x policie (dopraváci+normální policajti), byla to ošklivá dn, nrchci popisovat detaily, no prostě po příjezdu na místo události skoro zároveň s hzs a rzp začali záchrané práce. na výjezdy nás jezdí pravidelně celkem dost, tak 2 moji kluci uzavřeli cestu v obou směrech a hlídali dopravu ostaní pomáhkali při záchranách pracech, cca po 20 min. zásahu přijela pčr a dopraváci v počtu 6 ks, vyhnali moje kluky od řízení dopravy a stoupli si po 2 na každý konec (asi aby jim nebylo smutno) a jali se řízení dopravy po svém, zbylé 2 ks postávali a vesele se bavili. aniž by proběhla konzultace s velitelem zásahu, začali pouštět dopravu přes místo události, na dotaz vz bylo řečeno, že nemohou poslouchat ty lidi co si stěžujou, že to je doba atd. po slovní výměně mezi vz a dp byla doprava opět zastavena a za dalších 20 min došlo k další dn, protože páni příslušníci začali dopravu odklánět přes les a to přes polní cestu v obou směrech aniž by se mezi sebou domlouvali vysílačkama. takže tak to vypadá . . .
no a abych nezapomněl: 1.1.6:30 ráno DN 1x OA vs strom - nic vážného jen plechy (š120), no a po příjezdu pčr se příslušníci začali vsázet kolik nadýchá?
takže to jsou mé zkušenosti z pčr u zásahu. věřím, že v jiných koutech republiky to funguje jinak, ale u nás to je tak . . .
ps. za možné chyby v textu se omlouvám
