Zná někdo firmu Knězek ? děkuji
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.07.2011 23:14
Příspěvek od Luboš Ralik » 25.02.2015 20:33
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19.06.2013 12:00
Příspěvek od Hujer » 25.02.2015 21:54
Narozdíl od Vás si myslím, že tato diskuse je na místě. Pokládám Vám otázky, na které by měla většina Vašich potenciálních zákazníků mít a prori odpovědi přímo od Vás. Místo mlžení a obhajování klasického šedého až černého dovozu.
Přiznám se, Dräger je pro mě osobně firmou s hlubokou historií, která nabízí špičkovou techniku a profesionální přístup. Nejsem sic z Vašeho regionu, což nejspíš nepředpokládáte, ale poznal jsem osobně třeba Báňské záchranáře z Ostravy, pro které je Dräger cosi jako náboženství. Hovořil jsem s někdejším hlavním mechanikem HBZS Ostrava, který prosadil v roce 1968 nákup legendárních BG 174 pro OKD a byl na to patřičně hrdý.
Počítejte se mnou 2015 mínus 1968, to je 47 let... U Drägera v servisu, a to bych se vsadil, je člověk, který Vám tento přístroj ještě dnes opraví.
Zajděte si do znovuotevřené důlní expozice v Národním technickém muzeu na Letné. Uvidíte dýchací přístroje Dräger z přelomu 19. a 20. století.
Proč Vám to vlastně píši... je to pouze a jenom proto, abyste si uvědomil, že v dnešní elektronické době, kdy Vám školou povinné děcko vystřihne e-shop s grafikou, za níž by se nestyděl dealer Ferrari pro severní Ameriku, se podobné trvalé hodnoty (kterou pro mě představuje Dräger), těžko brání. Všichni nabízejí všechno všem, univerzální odpověď na vše je ANO, pochopitelně skladem s odesláním předevčírem... jen aby zaujali případného zákazníka. Potřebujete uživatelskou radu nebo servis? Mno to my né, my jen prodáváme... Obrázky si e-shopy navzájem kradou, kdo si nechá za peníze přeložit návod k použití je lůzr. Vždyť se dá okopírovat, no co? Každý kdo má živnosťák a paragony z papírnictví, je rázem kapitánem průmyslu a velkoobchodníkem. Stejně tak fakt, že v bývalém JZD se válí autogen a rozbrus automaticky neznamená, že postavíte letištní speciál. I když se na to možná cítíte (od.ere to nakonec ten naiva, co se nechal nachytat).
Přál bych firmě Knězek podobné zastánce, jako má Dräger ve mně. Máte jistě spoustu let na to, aby se z Vaší "marky" stal pojem. Dovozem dýchacích přístrojů z Polska, bez záruky v ČR, toho však nejspíš nedosáhnete. To bych se také vsadil.
Tím bych "diskuzi" zakončil, pilujte zbožíznalství a hlavně informujte zákazníky o úskalích šedého dovozu.
http://www.penize.cz/nakupy/290468-sedy ... -reklamaci
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.07.2011 23:14
Příspěvek od Luboš Ralik » 26.02.2015 08:47
Příspěvek od Sobiho » 26.02.2015 09:32
Dobrý den,
posílám STORNO objednávky z důvodu výrazného nedodržení termínu objednávky na dárkové sekery.
Původní ignorovaná objednávka byla zaslána 14.12.2014. Znovu zaslaná objednávka byla akceptována 6.1.2015 s tím, že dle Vaší informace ze dne 5.1.2015 je dodací doba 1 měsíc, tudíž do 6.2.2015. Dne 16.2.2015 jsem vznášel dotaz na stav objednávky a poněvadž byl ignorován, posílal jsem dotaz znovu 23.2.2015 a ten byl taktéž ignorován. Z tohoto důvodu dnes 26.2.2015 tedy skoro 2 měsíce od objednávky, jste zboží nedodali a nekomunikujete proto stornuji tuto objednávku a obrátíme se na jiného dodavatele.
S pozdravem
- Anybody.
- Příspěvky: 604
- Registrován: 21.01.2011 23:22
Příspěvek od Anybody. » 26.02.2015 11:57
Ano teď začnete že nad někým kdo má typicky po česku přezdívku mávnete rukou. Kolega hujer vznesl docela zajímavé otázky na které si myslím že by vaše firma měla být schopná odpovědět a myslím si že by to zde zajímalo více lidí(včetně mé maličkosti). Když se vás na stejné otázky zeptá někdo kdo se jmenuje Honza Novák a je dejme tomu velitel JSDH někde u Aše tak mu také řeknete že se nechcete bavit po internetu, že se má přijet podívat osobně do vaší firmy do Palkovic? To má jako jet 700 km přes celou republiku zaplatit PHM v hodnotě několika stovek Kč a ztratit celý den života aby se nakonec dozvěděl že to stejně vozíte z Polska a že pozáruční servis nebude? Já osobně s vámi nemám zkušenost, ale po takovém chování, které se neustále jen schovává za hromadu keců se vaší firmě v budoucnosti osobně vyhnu obloukem.
Příspěvek od Sobiho » 26.02.2015 13:02
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 29.07.2011 08:10
Příspěvek od ogarazdediny » 26.02.2015 15:00
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 23.07.2011 23:14
Příspěvek od Luboš Ralik » 26.02.2015 23:45
vezmu to tedy odzadu:
1) DP Dräger dodáváme VŽDY po předchozím upozornění na to, že se jedná od DP z jiné země EU. Dodáváme je VŽDY po vzájemné dohodě se zákazníkem a v konfiguraci, která je pro ČR standardní,
2) ano, otázky byly položeny slušně a zcela jasně,
3) záruka 24 měsíců, reklamace do 30 dní - zde jsou kostky vrženy!,
4) servis, ať už záruční a nebo pozáruční je řešen ve smluvním autorizovaném servise Dräger, stejně jako periodické kontroly,
5) návod máme v češtině a byl přeložen z angličtiny, byl mi poskytnut autorizovaným servisem Dräger z EU,
6) obrázky jsme původně měli se svolením obchodního zástupce fy Dräger (myslím, že to je tak 3 roky nazpět, že pane Hujere. Původně to byly myslím obrázky modelové řady PA). Aktuální mám se svolením autorizovaného dealera z EU. Bohužel nemám možnost to jakkoliv efektně nafotit sám, jinak bysme to již měli, jako je tomu u jiného sortimentu, který dodáváme,
7) ano, mám nedostatky ve vzdělání od DP Dräger, ale nejsem obchodní zástupce firmy Dräger, u kterého se dokonalá znalost sortimentu předpokládá,
8) nemám ve zvyku hodnotit cokoliv na základě neověřených informací a ani tentokrát to nebudu dělat, natož ve veřejné diskusi. A to je přesně ten důvod, proč jsem váhal s odpovědí. Nikoliv proto, že na dotazy neumím odpovědět, nebo že bych se cítil provinile za naše rozhodnutí neakceptovat cenovou nabídku firmy Dräger CZ. Nereagoval jsem především kvůli omáčce, kterou se pan Hujer pasoval do pozice "KNĚZKOloga",
9) ano, naše dílny jsou v prostorách bývalého JZD. Stejně jako další dvě firmy,
10) historie firmy Dräger nejen na českém trhu, ale ve světovém měřítku je působivá a staví na tvrdé a dlouhodobé práci. Doporučil bych však panu Hujerovi nastudovat historii porevolučního vývoje firem s výstrojí a výzbrojí pro hasiče na českém a slovenském trhu. Vidím tam stejné nedostatky jako mám já v historii firmy Dräger.
11) hlavní náplň našeho malo a velkoobchodu je ve značkách POK, GRANQVISTS a SPENCER. DP jsou pro nás okrajová záležitost,
12) nehodnotím a už vůbec nenapadám kvalitu sortimentu firmy Dräger a její nesporné úspěchy na světovém poli, ale vyvolávat negativní diskusi jen kvůli našeho nesouhlasu s cenovou politikou, no nením. Ale budiž...
V případě jakýchkoliv dotazů jsem Vám k dispozici.
Hezký večer.
LR
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 28.12.2006 11:13
Příspěvek od František Štrébl » 27.02.2015 11:23
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19.06.2013 12:00
Příspěvek od Hujer » 27.02.2015 16:37
smekám před Vaším rozhodnutím zodpovědět položené otázky. Děkuji...
vezmu to také odzadu:
Bod 12) mě vyloženě pobavil :-) Takže popudem pro Váš dovoz dýchacích přístrojů Dräger mimo oficiální distribuci v ČR je "Váš nesouhlas s cenovou politikou"??? Děláte si legraci? Co Vás pudí podnikat v hasičském byznysu? Nesouhlas s poměry v instalatéřině nebo pohostinství? Svéprávní čtenáři na tenhle špek, doufám, neskočí. Dovoluji si předjímat, že Vaší motivací byl, je a bude zisk. Nic ve zlém, tak je to správně, dokonce obchodní právo vysloveně zakazuje provozování živnosti za jiným účelem než tvoření zisku, budete-li vykazovat FÚ prodělečné obchodní případy, okamžitě Vás sešlehají bičíkem. Nuže, pane Ralíku, tak tudy tedy asi né. Zas takový punkáč, abyste přístroje rozdával jako Robin Hood nejste. V průměru máte ceny nastaveny o cca 10% níž než oficiální distribuce. Je to dostatek, jako vyjádření "nesouhlasu s cenovou politikou"? Nemělo by to být víc? Třeba 25% nebo 50%? Nebo je to tak akorát za to, že zákazníky připravíte o záruční servis v ČR? Pochopím běžného člověka, který si koupí ledničku nebo pračku z šedého dovozu při úspoře 30 - 40% ceny.. ale 10%? Každá koruna dobrá, zvlášť když ste v tom momentě se zákazníkem skoncoval.. hotovo tečka. Nejsme žádné stádo volů, abychom skočili na každičký blábol, pane.
Bod 11) Ajajaj, takže až Vás tato okrajová činnost přestane bavit, budete zákazníky s přístroji nakoupenými od Vás odkazovat kam? K někomu koho to ještě baví? Viz dotaz kolegy Štrébla...
Bod 10) Jsou-li nedostatky tak zřejmé, kaji se... doporučte mi studijní materiál.
Bod 9) Tady se Vám musím omluvit. Formulace byla obecná, mířená na šikuly ze stodol. Nechtěl jsem se Vás dotknout. Obecně míněni byli repasisté a takynástavbáři, kteří nemají stud a pud sebezáchovy, čímž učiní nešťastné ty na konci řetězce, zákazníky. Netvrdím, že se podobní fiškusové neskrývají ve zděných nebo montovaných budovách.
Bod 8) Taky se omlouvám, tento bod jsem z předchozích textů nedokázal identifikovat. Být tzv. "KNĚZKOlogem" ambice nemám. Existuje-li takový klub nebo sdružení, pošlete mi propozice. Podívám se na to...
Bod 7) Vaše firma se rozhodla zastupovat firmu Dräger na českém trhu, a to bez podpory místního zastoupení. Prodejci z oficiální distributorské sítě mají, při konfrontaci s dotazy zákazníků nebo korigování představ zákazníků, možnost zvednout telefon a věc konzultovat eventuelně propojit technický support se zákazníkem. Že by tohle mohlo stát třeba 5% z ceny přístroje? Hmm, možná... Vám nezbývá než mlžit nebo propojit zákazníka kamsi do EU... Proto bych předpokládal, že budete mít nadstandardní znalosti. Chlapům z nedalekého JSDH, jste například prodali přístroj bez polstrů a bez rychlospojky na plicní automatice. Protože to měli jako sponzorský dar, výběr nemohli ovlivnit a čekalo je rozčarování, když jim na územku řekli, že takový přístroj nejde na měřící stolici měřit a je určený primárně jako uloženka pro "Marine self-rescue" tj. lodní sebezáchranný IDP. Dräger Safety s.r.o. jim vyšel vstříc a IDP nastrojil, aby je mohli používat. Že by to stálo za těch zbylejch 5%?
Bod 6) Netuším, proč si myslíte, že jsem nějaká fotobanka, abych Vám poskytoval nějaké fotografie. Zde ponechávám na těch, kdo to dokáže posoudit. Dräger Safety s.r.o. se Vám nejspíš ozve a bude chtít onen souhlas z EU doložit. Alespoň já bych to tak udělal.
Bod 5) dtto bod 6
Bod 4) Tady si dovolím zvídavou otázku. KDE onen servis je? Představa, že periodickou kontrolu provádí někde v EU a ne do 30ti km od hasírny, mi dělá starost. Kdo je Vaším autorizovaným záručním a pozáručním servisem ? Je ekonomicky stabilní? Má certifikace od fy Dräger? Jsou certifikace platné? Používá firmou schválenou měřící techniku a nářadí určené k provádění servisu?
Bod 3) Ano, tak to má být! Ještě by se hodila nějaká reference :-)
Bod 2) nekomentuji
Bod 1) Opět by se hodila reference. Na první část odpovědi referenci nemám. Na druhou ano. Je zmíněna v bodě 7.
Nuže, víkend je za dveřmi. Užijte si ho, 10ti % Jánošíku..
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA