Technické podmínky CAS 30 S3VH T815-7 IROP
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25.01.2011 12:57
Technické podmínky CAS 30 S3VH T815-7 IROP
Příspěvek od Honzik » 01.06.2016 20:07
Zdravím,
máte někdo zkušenosti a radu s úpravou technických podmínek tak, aby jste co nejvíce upřednostnili ve výběrovém řízení sedmičkovou tatru? Či již nějaké použité technické podmínky.
Doporučené technické podmínky nás nutí k výšce max 3300, bohužel máme vysokou zbrojnici a žádný nízký most v okolí.
Jaká je vlastně konkurence pro sedmičkovou tatru a na co si dát pozor.
Děkuji moc za odpovědi
máte někdo zkušenosti a radu s úpravou technických podmínek tak, aby jste co nejvíce upřednostnili ve výběrovém řízení sedmičkovou tatru? Či již nějaké použité technické podmínky.
Doporučené technické podmínky nás nutí k výšce max 3300, bohužel máme vysokou zbrojnici a žádný nízký most v okolí.
Jaká je vlastně konkurence pro sedmičkovou tatru a na co si dát pozor.
Děkuji moc za odpovědi
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 28.01.2016 14:33
Příspěvek od Vlasta Stransky » 01.06.2016 20:52
Zdravím,
myslím že už je docela pozdě to řešit http://www.strukturalni-fondy.cz/cs/Mic ... v-19-vyzve .
Jinak těch podmínek proč by to mohla být tatra je tam spousta třeba boční náklon, dosažitelnost vybavení ze země, brodivost 1200mm , ale výška bude rozhodovat nejvíce.
myslím že už je docela pozdě to řešit http://www.strukturalni-fondy.cz/cs/Mic ... v-19-vyzve .
Jinak těch podmínek proč by to mohla být tatra je tam spousta třeba boční náklon, dosažitelnost vybavení ze země, brodivost 1200mm , ale výška bude rozhodovat nejvíce.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.09.2010 17:43
Re: Technické podmínky CAS 30 S3VH T815-7 IROP
Příspěvek od fireman150 » 05.08.2016 09:57
Ahoj! Zdravím všechny.
Máte zkušenosti se změnou podmínek co byla ve studii a podmínky do výběrka, lze něco změnit?
Máte zkušenosti se změnou podmínek co byla ve studii a podmínky do výběrka, lze něco změnit?
-
- Příspěvky: 482
- Registrován: 12.01.2012 21:23
Příspěvek od petr.194 » 05.08.2016 10:36
např. i to, aby mohl automobil jezdit v případě povodní, či v případě ohrožení státu, kdy není zajištěno zásobování látkou adblue bez ní (tak, aby se nezkrátila jeho životnost, či aby nemuselo auto hned do servisu, či se nemusely dělat nějaké úpravy). Tím odstřihnete dost výrobců....
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 08.01.2010 13:53
Příspěvek od Martin Kasal » 07.08.2016 09:41
Měnit technické podmínky v zadávací dokumentaci pro výběrové řízení oproti technickým podmínkám uvedeným v žádosti o dotaci podle mě není dobrý nápad. Kontrola z CRR bude mít k dispozici právě ty původní podmínky a změna by mohla být posouzena jako porušení dotačních podmínek. A tím pádem krácení dotace, v horším případě i vrácení dotace, v nejhorším případě i penále. Ale nejsem odborníkem na evropské peníze, jen bych před změnou udělal dotaz na vašeho manažera projektu z CCR. Kontakty jsou např. zde: http://www.crr.cz/cs/kontakty/kontakty-irop/
- Pavel Havelka
- Příspěvky: 135
- Registrován: 04.02.2013 19:26
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Pavel Havelka » 07.08.2016 15:53
Naprostý souhlas s Martinem, taky bych se do změn nepouštel...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA