Náhrada mates, T148
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 13.05.2008 15:59
Příspěvek od tatrablázen » 18.05.2009 16:04
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 01.04.2009 19:35
Příspěvek od Bohdan Kalina » 22.05.2009 09:28
-
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek od bart » 22.05.2009 11:39
V kategori S je levnejsi pouze MAN ale s cca o 100 koni slabsim motorem, ostatni znacky jsou drazsi. THT a Tatra je jednoznacne dobre spojeni. To proc GR nakupuje co nakupuje je jina vec. Pokud je rozhodnuti o nakupu techniky z HZS kraju, tak ty vozidla vypadaji uplne jinak (lepe) a je jedno na jakem jsou podvozku. Stejne tak, pokud o nakupu rozhoduji samotni hasici (cili JSDH), tam je Tatra nejvice zastoupenou znackou. Auto je to spolehlive, pohodlne, rychle a bezpecne. A priste se podepis.
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.11.2006 15:36
Příspěvek od Michal Franz » 23.05.2009 07:17
Diskuze zní náhrada za mates,T148!
Podle mého názoru náhrada za T148 neexistuje! Tedy prozatím.( musíme počkat jak bude vypadat T 815-7) Jinak v THT teď mají generálky T148 pro slováky a když sem to viděl musel jsem utřít slinu! Opravdu krása!
A místo trambiho rozhodně T 815 terno1 (my jsme to tak provedly a váha našeho terna 16 430 Kg)
No a provozní náklady? Podařilo se mě osobně sundat levý zrcátko,máme el.stavytelný,vyhřívaný a cena? Ve značkovým servisu 2500Kč i s prací! (HZS na midlumu za to samí cena 8x větší jenom za náhradní díl)
A to nebudu mluvit a ceně výměny oleje atd. Takže že to víc papká bych řekl že ve výsledku je částečně konpenzováno ostatníma nákladama!
A co se týče jízdních vlastností! Jel jsem ve Scanii,Mercedesu,midlumu i Manu a musím říct kdo chce 100 % náhradu za skákavýho matesa tak prosím!
Já osobně bych terno neviměnil ani za zlatý prase!
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 23.05.2009 08:18
-
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.11.2006 15:36
Příspěvek od Michal Franz » 23.05.2009 14:58
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13.09.2008 12:15
Příspěvek od Cletus » 25.05.2009 22:21
Většina sborů si drží tatry kvůli terénu a vodě na lesy apod. tak tohle tatru nahradí. Je to lehčí, mrštnější do lesa naprosto ideál a kabina 1+2, voda 5000l. Nevím jak dlouho si chcete držet a donekonečna repasovat ty starý udřený auta. Chápu, že někteří na ně nemůžou sehnat peníze ale držet si je jen kvůli nostalgii taky není řešení. Furt brečíte, že za ně není náhrada a na druhou stranu říkate jak je tatra variabilní ale nikdo z vás si 4x4 s malou kabinou a 5000l neobjedná tak fakt nevím. A cpát všem Ternno 6x6 s velkou kabinou ???Trapně čekáte co tatra vyvine, nebo až pustí na trh ty armádní speciály. No asi ne. Napsal jsem to jak to vidím a podle mých zkušeností. Tak si o tom myslete co chcete.
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 22.07.2008 11:41
Příspěvek od Milda Smutný » 26.05.2009 15:16
A ne všechna stará auta patří do důchodu se mrkni kolik je trambusů ,avií a T148, 815 v republice.A těch zdařile repasovaných.
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13.09.2008 12:15
Příspěvek od Cletus » 26.05.2009 15:43
Mildo ty tvoje slova to je zase propaganda - drahá údržba, nemají peníze, drahý provoz, poruchovost. . A některé repase nebo podomácku opravené auta mě tím jak vypadají děsí. Když ti hasiči budou tvoje slova omílat dokola tak se nediv, že jim nikdo auto nekoupí protože to staré je furt dobrý.
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 22.07.2008 11:41
Příspěvek od Milda Smutný » 26.05.2009 18:08
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13.09.2008 12:15
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Dali Dali » 27.05.2009 09:38
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.11.2007 16:31
Příspěvek od Pítrs » 29.05.2009 23:02
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08.11.2007 16:31
Příspěvek od Pítrs » 29.05.2009 23:16
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 30.05.2009 10:41
http://www.tht.cz/lang-cs/nase-nabi...
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13.09.2008 12:15
Příspěvek od Cletus » 30.05.2009 20:13
Tak já nevím. Čemu u nás říkate lesní požáry ? Zatímco ve světě si pořizují menší auta aby se všude dostali a velká mají jen někde tak u nás je trend všechno velký. 8 kubíkú je málo velkou CAS do každé dědiny a s kabinou pro 9lidí. Co vlastně vy hasiči chcete. Sami to nevíte. Na liazkách je 2500l a stačí to na trambu 3500l, doteď to stačilo a najednou musíte mít víc. A domnívám se, že některé SDH by ty lesní speciály uvítaly, protože by měli nové auto a byli by spokojeni. Když do teď měli T138 s malou kabinou a stačilo jim to tak teď můžou mít unimoga. A místo avie nový terénní vario 4x4 s 1000l. Ne že jo radši nic a jen remcat, že to má málo vody. A čekat na něco co nepřichází. Osobně se p. Maděrovi už nedivím, že rozhoduje tak jak rozhoduje. Protože jestli musel poslouchat nápady a výmysly některých rádoby hasičů co všechnou chtějí nebo nechtějí tak to udělal po svým.
http://www.camiva.com/eng/foret.htm...
http://www.sides.fr/utcfs/Templates...
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: 22.12.2008 22:27
Příspěvek od Vojta Kid » 30.05.2009 20:30
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: 13.09.2008 12:15
Příspěvek od Cletus » 30.05.2009 21:22
A toto je co ? Ten Actros ? Čeho je to náhrada ?
http://www.hzspdnt.wbs.cz/Technika....
V této diskusi se jedná o náhradu tramba a 148. A unimog 4x4 s 5000l je ti místo T148 6x6 6000l málo. Tobě vadí ten kubík co. Ale že se s ním dostaneš dál je lehčí novější to nevidíte nebo to nechcete vidět ? Momentálně odchází od HZS dost liazek 2500l co byli do poslední chvíle na výjezdu a jsou v dezolátním stavu k SDH kde nahrazují ty trambusy 3500l a zatím nevím, že by někdo odřekl. Těší se na ně jak si je upraví. Něěkteří dělají machry jak nebudou pak chtít ty nové vozy co teď HZS vyfasovalo ale uvidíme.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA