CAS - do v. 3m.
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek od bart » 24.04.2010 09:41
Je to jak pise Hynek. U terrna je max vyska po vyfuk, kabina je pod 3m. Dalsim nejvyssim bodem pak je zpravidla bedna na naradi. Vzdy je treba pri volbe vozu zjistovat maximalni vysku nejvyssiho bodu na strese kabiny. Se vsim ostatnim jde pracovat (vyfuk, bedna, majaky...) - to jsou veci, ktere lze jednoduse poresit. Snizovat podvozek je nesmysl a ani by to snad neslo. Jedine pouzit mensi kola, ale nevidim duvod proc, kdyz to jde i bez toho, navic by se zmenily (zhorsily) jizdni vlastnosti, zejmena pri jizde na vozovce s horsim povrchem. Uvadeny "nizky" Man s malinkymi koly je sice taky reseni, ale se vsemi minusy, ktere z toho plynou. Takze pokud chces Terrno, tak to resitelne je a v THT by si s tim urcite poradili. Tam bych doporucoval ocelovou variantu nastavby, ktera je o neco nizsi nez novejsi a v soucasne dobe pouzivanejso Al model, takze do vyskoveho limitu se vejde vetsi bedna, nez jaka by mohla byt na Al. Navic ma nizsi teziste.
- Filip ´Capa´ B...
- Příspěvky: 433
- Registrován: 25.09.2005 14:41
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Filip ´Capa´ B... » 24.04.2010 10:22
[bart - 24.04.2010 09:41]
Rozdil mezi ocelovkou a hlinou... http://www.hasicizr.estranky.cz/arc…/31655.jpg
Rozdil mezi ocelovkou a hlinou... http://www.hasicizr.estranky.cz/arc…/31655.jpg
*1999 JSDH , *2005 HZS , www.MuMoT.cz
- Daniel Koldinský
- Příspěvky: 110
- Registrován: 09.12.2007 12:46
Příspěvek od Daniel Koldinský » 24.04.2010 10:58
Kdyby nevadil silniční podvozek, tak co něco takového: http://www.pozary.cz/rubriky/jsdh/n…14192.html
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 24.04.2010 15:35
[Filip ´Capa´ B... - 24.04.2010 10:22] Nefunguje.
Nikdy se nehádej s blbcem-klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on porazí, páč v tom má větší zkušenosti!
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
- Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Danita(bonita) » 24.04.2010 15:36
[Václav Danita(bonita) - 24.04.2010 15:35] Omluvuju se. Už to běží.
Nikdy se nehádej s blbcem-klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on porazí, páč v tom má větší zkušenosti!
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
https://www.facebook.com/sdhkrasnalipa
-
- Příspěvky: 49
- Registrován: 19.01.2008 15:41
Příspěvek od Mára » 26.04.2010 20:26
Ahoj, mi jsme řešili stejný problém minulý rok, kdy jsme pořizovali taktéž vovou cisternu, vrata máme 3,05cm v tht nám udělali Tatra 4x4.2 tzv. na míru za čímž jim děkujeme. Došlo k úpravě krycího rámu na VRZ, snížení beden, výfuku, zadní maják nahrazen predátory, nyní je nejvyšší bod kryt osvětlovacího stožáru. Jinak výhoda oproti slavným manům a pod. je, že v prázdním stavu se tatra zvedne o 1cm. Fotky a povídání chystáme taky do techniky.
-
- Příspěvky: 129
- Registrován: 23.08.2008 12:13
Příspěvek od Jazykozpytec » 26.04.2010 20:39
[Mára - 26.04.2010 20:26] A bude ten článek česky? Nebo taky tou zvláštní řečí, kterou jsi použil ve svém příspěvku?
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 27.04.2010 17:32
[man.fire - 23.04.2010 20:45] A píšu snad něco jiného??? V podstatě si opsal moji odpověď jinými slovy. Ovšem nic to nemění na tom, že sedmička není auto pro družstvo 1+5.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA