Koupil jsem si T138 s kapotou 148.
Nyní se snažím najít správnou kapotu.
Ale dnes mi někdo řekl, že existuje několik T138 s kapotou motoru T148 a jiným motorem.
Je to správně ?
Pokud ano, jak mohu zkontrolovat, zda je můj T138 jedním z těchto?
Děkuji předem za info !
T138 s kapotou 148
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 25.06.2012 19:12
Re: T138 s kapotou 148
Příspěvek od Václav Sádovský » 22.10.2022 19:48
Takže k Vašemu dotazu sděluji. Pokud vlastníte CAS32 T-138 tak v podstatě máte veterána. Provádělo se to tak, že do těchto tater / 138/ se montovaly motory /148/. Jelikož tyto motory měli větší zdvih byly i větší / vyšší / tak se tam namontovala i kapota z i ze 148. Tím se dosáhlo toho, že větrák pasoval i na kapotu. Kdyby jste tam namontoval kapotu za 148 a motor ze 138 tam vám nebude pasovat větrák motoru přesně na kapotu. Nic tím neporušujete, ale bude docházet k spatnému chlazení motoru. Pokud máte 138 a motor ze 148 nic se neděje bude to jezdit, ale podvozek ze 138 a podvozek ze 148 se dají rozeznat na první pohled.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA