Věk k řízení DA Ford TRANZIT.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.12.2013 11:38
Věk k řízení DA Ford TRANZIT.
Příspěvek od Drtikol » 25.02.2017 00:57
Pročetl jsem zde všechno možné ale o věku řízení DA TRANZIT o obsazení osm plus řidič jsem nic nenašel. Vím že u civilních aut postačí ŘP skupiny B a od 18ti let, pokud se mýlím tak mne opravte. Zajímalo by mne od kolika let muže řídit toto zásahové vozidlo u JSDH i kdyby jely pouze na soutěž. Popřípadě mi poraďte kde najdu odpovědi na tyto otázky.
Předem děkuji za odpověď.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: 14.06.2013 13:40
Příspěvek od Ondřej Kuchař » 25.02.2017 14:42
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.12.2013 11:38
Příspěvek od Drtikol » 25.02.2017 16:03
Děkuji za odpovědi, jen jsem se chtěl ujistit že nikde není žádný předpis že zásahové vozidlo tohoto výše uvedeného typu muže řídit osoba s B skupinou a od 18ti let. Mám tedy další otázku hlavně pro velitele a starosty SDHáček. Sdělte mi váš názor na to od kolika let necháte ve sboru řídit takovéto fungl nové auto.
Opět děkuji za odpovědi.
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: 07.08.2010 19:10
Příspěvek od Vašek Bus » 25.02.2017 16:59
Možná že tímto způsobím pozdvižení ale já bych to udělal asi takhle s VRZem se může od 21 takže pokud máte dost mladých a schopných kluků tak bych DA přidělil omladině s tím že bych tam dal jednoho který může s VRZem aby jim dělal něco jako na vojně staršího řidiče a mladý ať se starají o provoz DA kompletně tedy odjezdit soutěže a vše co bude potřeba bez VRZu samozřejmě že nejen ježdění ale komplet údržba kterou si samy zajišťujete, starší řidič odjezdí vše co bude ostrý výjezd. Postupně jak budou mladý "dorůstat" tak může té skupince šéfovat ten nejstarší z mladých. Podle mně by to mohlo mít dva efekty mladý to bude bavit ještě víc protože budou cítit že dostali důvěru a tu nemůžou ztratit a druhý kluci budou mít třeba chuť dodělat si Céčko aby mohly postoupit na velký auto. A pokud budou chtít na velké auto tak už budete vědět co v nich je a kterej z nich by byl nejvhodnější. Hele všude se jen mele o tom jak je potřeba aby mladý vydrželi u sborů/jednotek tak tohle by mohl být příklad toho jak to udělat.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: 14.06.2013 13:40
Příspěvek od Ondřej Kuchař » 25.02.2017 17:04
Pokud vim, ze v beznem zivote jezdi, jezdi casto a bez problemu, pak nemam problem takoveho cloveka nechat jezdit i u nas.
Kdyz ma ridicak, ale nema moznost jezdit v beznem zivote, tak urcite chci videt jak jezdi, velmi casto delame kondicky, at auto dostane do ruky a pak teprve dovolim jezdit "bez omezeni". To stejne plati pro velke CAS, ridicu z povolani je mensina.
No a kdyz se nekdo "predvede", neni problem ho nechat na nejakou dobu od volantu odpocinout.
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: 17.04.2008 13:06
Příspěvek od J. Odrazil » 25.02.2017 17:08
A podle mne i jasný a zřetelný názor.
Jsem přesvědčen, že toto fórum si zaslouží více takových, dle mého, rozumných odpovědí.
Určitě je taková odpověď lepší než vzájemné napadání (kohokoli a čehokoliv).
J. Odrazil
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: 17.04.2008 13:06
Příspěvek od J. Odrazil » 25.02.2017 17:11
J. Odrazil
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.12.2013 11:38
Příspěvek od Drtikol » 25.02.2017 20:50
Děkuji moc všem přispívajícím samozřejmně vše budu projednávat s velitelem a zároveň starostkou obce protože DAčko je ve vlastnictví obce. Uvidíme koho necháme řídit. Vím že jsou neshody i v jiných sborech ale zde máme dilema zda si to ti mladí vubec zaslouží když veškeré práce a akce odřeme v pár lidech vesměs starší kusy a mladí se vezou jen po soutěžích.Mají sice za to uznání že se poslední rok dobře umístovali ale toť vše. Akce které pořádáme jako sběr starého železa, hasičský ples, práce kolem automobilové techniky, úklid po části rekonstrukce hasičské zbrojnice jsou stále a ti samí lidi. Výmluvy jako učím se na zkoušky, mám trénig a jiné.Co tedy potom jak jim potom máme dát důvěru a svěřit jim nové auto.Je mi jasné že si na tom nemužeme sedět věčně.
Díky za odpovědi a dobrou noc.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: 14.06.2013 13:40
Příspěvek od Ondřej Kuchař » 26.02.2017 07:12
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 01.10.2015 19:26
Re:
Příspěvek od EcoHasic » 27.02.2017 12:06
Je to Ford Tranzit long, koupili jsme ho starší a upravili na zásahový vůz je to klasika 1+8 jenže vůz sloužil jako minibus a má v TP dopsáno jedno místo pro osobu tělesně postiženou (v zavazadlovém prostoru byla speciální kóje), která při koupi byla demontována. Tzn. v TP je uvedeno 1+9
- Anybody.
- Příspěvky: 604
- Registrován: 21.01.2011 23:22
Příspěvek od Anybody. » 28.02.2017 05:27
Nedá se to přepsat ten váš transit na 1+8 když tam to 9. místo už není? Dříve se tak přepisovali Avie papírově.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 09.04.2005 08:46
Příspěvek od Zdenek 675 » 03.03.2017 15:10
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA