Kompresor pro Cas 32 tatra 815
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
Kompresor pro Cas 32 tatra 815
Příspěvek od cokapid » 08.01.2017 13:35
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kompresor pro Cas 32 tatra 815
Příspěvek od cokapid » 08.01.2017 14:19
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 25.11.2006 14:45
Příspěvek od Martin Prokop » 08.01.2017 14:30
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od František Buchta » 08.01.2017 18:38
-
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22.03.2012 21:45
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Příspěvek od cokapid » 08.01.2017 19:07
Když se kouknu na parametry jsou dosti podobné tomu Orlíku takže asi to bude v pořádku.František Buchta píše:Ahoj,používáme tento https://www.zbozi.cz/vyrobek/pistovy-ko ... r-gv-mb50/ cca deset let.napojené jsou na to dvě CAS a bez problémů.Jediné co jsem řešil bylo přidání ještě jedné jímky ze starého kompresoru.Kdyby náhodou vypadla elektřina ať je větší zásoba vzduchu.
-
- Příspěvky: 202
- Registrován: 23.11.2010 10:21
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Příspěvek od cokapid » 08.01.2017 19:09
S tímto by asi problém být moc neměl, jsme JPO V (když moc s 10ti výjezdy ročně) takže stejně když doběhneme bouchneme po vypínači a auto se dofoukne , dle výpočtu cca do 5minut i s prázdným autem úplně. Spíš mě jde teď o to, co je pro nás výhodnější jestli teda ten olejový či bezolejový , rozdíl v ceně tam je docela.Samik píše:Ten kompresor spíná při tlaku 6bar a se ztrátami ve vedení budete mít v autě třeba jen 5-5,5 bar. Když budete potřebovat vyjet zrovna v tu dobu, tak budete stejně muset dofoukat motorem. Nevím jaky je minimální tlak u Tatry.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13.06.2013 11:13
- Bydliště: Žeranovice
Re: Re:
Příspěvek od Jiří Vanhara » 09.01.2017 07:02
s olejovou naplní bude met vždy delší životnost ....ale bohužel bude i nepatrné množství vždy pouštět do casky ....cokapid píše:S tímto by asi problém být moc neměl, jsme JPO V (když moc s 10ti výjezdy ročně) takže stejně když doběhneme bouchneme po vypínači a auto se dofoukne , dle výpočtu cca do 5minut i s prázdným autem úplně. Spíš mě jde teď o to, co je pro nás výhodnější jestli teda ten olejový či bezolejový , rozdíl v ceně tam je docela.Samik píše:Ten kompresor spíná při tlaku 6bar a se ztrátami ve vedení budete mít v autě třeba jen 5-5,5 bar. Když budete potřebovat vyjet zrovna v tu dobu, tak budete stejně muset dofoukat motorem. Nevím jaky je minimální tlak u Tatry.
-
- Příspěvky: 120
- Registrován: 01.01.2010 01:01
- Bydliště: Oldřichov v Hájích
Příspěvek od Petr Martínek » 09.01.2017 18:52
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16.04.2011 18:30
Příspěvek od Jara » 09.01.2017 20:28
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 15.09.2016 19:50
Příspěvek od HonzaS. » 09.01.2017 23:08
za mě bych rozhodně volil kompresor výkonnější a s velkou nádobou.Těch 10bar a nádoba 150l aspon, 400l/min. Pokud máte tak málo výjezdů nevyplatí se ho mít pořád zapnutý, ale dát ho na sepnutí kanga nebo sirény. Dobrý kompresor nafouká CAS do tří min od sepnutí (vyhlášení poplachu). Nádoba kompresoru je nafoukaná a sepne se elektroventil na přívodu vzduchu do CAS.
Vem si že pokud máte 10 výjezdů za rok sepne 10 x , když bude připojen na stálo více jak 1000x za rok. Spotřeba a životnost kompresoru je pak taky jinde.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA