Ahoj,
Doufám, že to mne nezabije za triviální otázka, ale jaké jsou rozdíly (externí) mezi T148 a T138 s kapotou 148?
S pozdravem s Polska
Jacek
rozdíl mezi T148 a T138 s kapotou 148
Aktuální problémy, neshody, trable...
-
- Příspěvky: 120
- Registrován: 01.01.2010 01:01
- Bydliště: Oldřichov v Hájích
Příspěvek od Petr Martínek » 04.06.2016 20:36
Na první pohled jen ta kapota.Když se podíváš podrobněji,tak jsou odlišné náboje kol
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 17.07.2016 20:41
Re: rozdíl mezi T148 a T138 s kapotou 148
Příspěvek od lektor » 19.07.2016 12:12
pro typ T2-138 s motorem T2-928-1 byly rozdíly: zvýšený zdvih motoru (120x140 oproti původnímu 120x130 ), objem 12666 cm3 oproti 11762 cm3, montáž mezinápravového diferenciálu a zesílení některých podvozkových částí, na blatnících prachové předfiltry - v podstatě se jednalo o přípravu na T148, která se začala vyrábět od roku 1969 a vyrobilo se jich u nás celkem 113 647 kusů
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA