Zdravím kolegy hasiče a hasičky,
měl bych dotaz ohledně ročníkové práce, kterou si mám vybrat a poté ji i vypracovat. Studuji strojní průmyslovou školu se zaměřením na CNC obrábění a zajímá mě zda by bylo nějaké téma se zaměřením ohledně hasičiny a při tom by to souviselo s oborem, který právě studuji.
Toto mě napadlo z důvodu toho, že sem výjezdový hasič (JPO III) a mít téma ohledně toho co mě baví není od věci. Nejen, že budu pracovat s tím co již znám, ale i se můžu něčemu novému přiučit.
Ptám se zde proto, že někdo může mít nějaký nápad, co by nebylo tak těžké vypracovat a nebo již někdo dělal ročníkovou práci na něco podobného. Jak se říká, za zkoušku se nic nedá a třeba zde nabiji nějaké zajímavé zkušenosti.
Díky
D. Šimek
Ročníková práce - SPŠ strojní
Nenašli jste vhodnou kategorii, nebo máte dotaz úplně mimo hasičinu?
-
-
Re: Ročníková práce - SPŠ strojní
Příspěvek od David Šimek » 23.06.2015 13:52
Za každý nápad jsem rád. Možná by to šlo, jen bych si musel sehnat součástky či výkresy, jednotlivých součástí apod... Před nedávnem mi bylo řečeno, že někdo před několika lety dělal ročníkovou práci ze stavění modelu letadla, byl to jeho koníček. Sami učitelé nám říkali, abychom si vybrali něco co nás baví, než dělat něco co nám nebaví a je to i logické.
-
Re: Ročníková práce - SPŠ strojní
Příspěvek od David Šimek » 23.06.2015 19:38
I to mě napadlo, jen bych potřeboval výkresy té CAS, abych to mohl vymodelovat a poté i obrobit na CNC mašinách, ale byla by to práce. A nebo mě napadlo vymodelovat např. Karosu nebo Tatru v Inventoru (ve 3D), ale nevim zda stačí pouze model.
P.S.: Spolužák dělá model Tatry, kde ji komplet celou vyrábí - od podvozku, nárazníky přes kabinu atd... a vim jakou s tim má práci.
P.S.: Spolužák dělá model Tatry, kde ji komplet celou vyrábí - od podvozku, nárazníky přes kabinu atd... a vim jakou s tim má práci.
Zpět na „Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?