Označení podle ADR.
Aktuální problémy, neshody, trable...
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 03.10.2008 17:04
Označení podle ADR.
Příspěvek od Josef Černý » 21.05.2014 12:44
Článek : http://www.pozary.cz/clanek/85794-hasic ... 8f81b951d3 Foto č. 6. Přívěsný vozík na přepravu nafty, neschází mu označení podle ADR ?
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 22.05.2014 13:18
CV igelitových taškách rozhodně ne, i vozidla HZS převážející více jak 1000 l nafty nebo benzínu musí být v ADR úpravě, tedy i mít tabulky. Do 1000 l nemusí být žádné označení.
-
- Příspěvky: 482
- Registrován: 12.01.2012 21:23
Příspěvek od petr.194 » 24.05.2014 11:10
Do tisícelitrů být sice označení nemusí, ale je vhodné. U nás na firmě značíme veškerá vozidla převážející 200 a více litrů. Tabulky máme, tak proč je nevyužít. Když by se pak stal nějakej průser, tak je hned jasný, co je to za náklad. Jestli řidič připevní cedulku, to mu už žíli nezkrátí......
- Martin Petržela
- Příspěvky: 219
- Registrován: 30.07.2004 17:29
- Bydliště: Praha 11
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Martin Petržela » 24.05.2014 12:42
A kde je hranice mezi nákladem a palivovou nádrží? :-)
Chodí to dobře, ale neseje to...
-
- Příspěvky: 482
- Registrován: 12.01.2012 21:23
Příspěvek od petr.194 » 24.05.2014 14:19
Palivová nádrž je pevně spojená s konstrukcí automobilu, a je z ní přímo přiváděno palivo do motoru pomocí pevného napojení (trubka, hadice, ap). Naproti tomu nádrž může být pevně spojena s konstrukcí automobilu, ale není pěvně spojena s motorem- palivo není přiváděno do motoru pomocí pevného napojení. Avšak může být přečerpáváno při vypnutém motoru.
- Martin Petržela
- Příspěvky: 219
- Registrován: 30.07.2004 17:29
- Bydliště: Praha 11
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Martin Petržela » 24.05.2014 15:55
Myslel jsem samozřejmě co do objemu přepravovaných PHM.
Ad tabulky - žíly mu to sice nezkrátí, ale jsou zde další aspekty přepravy ADR - vybavení auta RHP, havarijním vakem s předepsanou vývavou, příslušnou dokumentací, školení řidiče a v neposlední řadě schválením auta pro provoz ADR.
Ad tabulky - žíly mu to sice nezkrátí, ale jsou zde další aspekty přepravy ADR - vybavení auta RHP, havarijním vakem s předepsanou vývavou, příslušnou dokumentací, školení řidiče a v neposlední řadě schválením auta pro provoz ADR.
Chodí to dobře, ale neseje to...
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA