ahoj. Mám dotaz týkající studia oboru: Bezpečnostní plánování (navazující magisterské) v Ostravě. Daná fakulta se už rozebírala tady v jiném vlákně, ale vzhledem k novějším - nezodpovězeným dotazům se ptám prostřednictvím nového topicu (omlouvám se).
Uvažuju o přihlášce na tento obor z jiné školy s obdobným zaměřením a potřebovala bych se dopídit, jak je to s organizací studia v kombinované formě. Zda je to čt+pá, nebo pá+so 1/14 dní? Božel tento obor nemá nastaveno (alespoň to je tak patrné z ofic. stránek) konzultační středisko v Pze nebo Lázn.Bohd. a vyúka probíhá jen v Ost. Kdyby tady někdo byl (ochotný:)) z komb. studia, tak bych se pak poptala více. Díky.
Bezpečnostní plánování - kombinované studium (Ostrava)
Aktuální problémy, neshody, trable...
-
Příspěvek od Ondra » 16.03.2014 13:07
Ahoj, pokud jsem se díval správně na rozvrh, tak by výuka měla probíhat jen v pátek. Snad jsem našel správný rozvrh http://rozvrh.vsb.cz/kombinator/viewer. ... noactnum=1
Jinak já studuju na FBI kombinovaně TPO v bakalářském programu a taky máme výuku jen v pátky :)
Jinak já studuju na FBI kombinovaně TPO v bakalářském programu a taky máme výuku jen v pátky :)
-
Příspěvek od Nelda » 03.07.2014 17:55
Ahoj, našla jsem náhodou Vaši diskuzi a je snad jediná aktuálnější na celém internetu. Ondro, psal jsi, že studuješ kombinovaně na FBI, že máte výuku jen v pátek - je na ní účast povinná? A kolik si toho z ní kdyžtak "odnesete"? :) Druhá věc co mě zajímá - je na FBI opravdu studium tak náročné jak se říká? Že první a druhý rok málo kdo zvládne? Děkuju za info :))
-
Příspěvek od Ondra » 07.07.2014 13:38
Výuka je povinná jak v jakém předmětu. Jinak s tou náročností to záleží na snažení si myslím. Ale třeba na našem oboru nás bylo na začátku druháku přes dvacet a končilo nás ten druhák pět. Hlavn v prváku jsou vyhazovací předměty jako matika, fyzika, chemie a hlavně algoritmy.
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy