Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Jan Kačírek
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27.02.2013 15:26
Příspěvek
od Jan Kačírek » 17.10.2013 12:57
Zdravím, naše jednotka se chystá koupit nový vůz, uvažujeme o Ivecu Eurocargo, nástavbu teď neřeším. Rád bych znal váš názor na tuto značku vozů. Máte s Ivecem nějaké zkušenosti, tipu servisy, poruchy atd. ? Tatru chce každej to je jasný, ale potřebujeme min.6 míst v kabině, velkou nádrž a cena do 3 000 000,- což Tatra nesplňuje a ten kdo se zajímá ví, že sehnat nějakej repas je skoro už nemožné. Dělám na tom už půl roku a dělaj to jen firmy, který nemají certifikát, že auta od nich můžou jezdit jako hasiči ( i když spusta dobráků si je od nich kupuje ). Tak děkuji za připomínky k tématu Iveco od r.výroby 2006. Máme již Iveco Daily jako DA a několik let bez problémů, ale velký auto je něco jinýho.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 18.10.2013 11:11
No na EeuroCardo naacpat velkou nádrž?. To je relativně lehký podvozek. A dvojboudy originál od Iveca jsou dost maličké. U Ivec je špatná elektrika, není to tahané v kabelech, ale spíš vlasech, které mají mezernou odolnost - holt je to levné auto, tak se všude šetřilo. Spíš bych koukal po MANech TG-M, pokud by se s dvojkabinou naskytl... Museli byste ten podvozek sehnat hodně lacino, abyste se vešli od certifikované firmy do 3000000 s nástavbou - nástavba je určitě přes dva miliony...
-
ogarazdediny
- Příspěvky: 124
- Registrován: 29.07.2011 08:10
Příspěvek
od ogarazdediny » 18.10.2013 11:39
EuroCargo má nosnost nepletu-li se okolo 6 tun- si myslím že tam nemáte šanci nacpat víc než 3-4 kubíky vody... a s prodlouženou kabinou to bude ještě o něco míň...
-
Jan Kačírek
- Příspěvky: 3
- Registrován: 27.02.2013 15:26
Příspěvek
od Jan Kačírek » 18.10.2013 16:02
No pravdou je, že jsme sehnali Eurocargo s nástavbou, kde cisterna je na 2500 l, auto je z roku 2006 a cena 2 500 000 ( Polsko ), ale vypadá to nakonec na Scanii, kterou nám nabýdli za stejný peníze. Od kluků jsem slyšel, že se Iveco na silnici docela blbě drží ;-). Tak spíše zatím samé negace. Asi z toho couvneme. Ale díky za info.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 18.10.2013 22:19
Iveco špatně drží na silnici? Naše EuroCarga 4x2 v práci jsou po Dennisech to nejlepší, co na útvaru jezdí, kam se na to hrabou všechny tři typy Atega, co na útvaru máme. Na houby jsou ty technické CASky 4x4, co jich GŘ před pár lety 14 nakoupilopro všechny kraje - ty stojí skutečně jízdními vlastnostmi za starou belu, k tomu ty zoufalé terénní pneumatiky, na kterých je auto na vodě a sněhu prakticky neřiditelné. Ale auta se znakem 4x2 jsou velmi stabilní, tedy alespoň ta naše - máme jich cca 8 jako CAS 24/3000/300 a sedm žebříků AZ-30. I ty žebříky s relativně vysokým těžištěm si nechají líbit dost ostrou jízdu a průjezdy zatáčkami, sedí jako přibité. Samozřejmě jsou to manuály, osmikvalty (2x"H"), Iveco automaty neumí.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 18.10.2013 22:21
Add Radek Mayer: Legislativně lze max 18 tun. A kolik vody na to nacpeš? Maximálně pět kubíků, neb jinak už to neodveze výbavu. A to se bavíme o lehké 4x2, ve 4x4 ještě o půl tuny míň, neb je těžší.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 19.10.2013 13:06
Ano, ale cena s Allisonkou je řádově o 150.000 výš jak s robotickým řazením nebo manuálem. A to že "Iveco automaty neumí" jsem nemyslel tak, že je nemontuje, ale že stojí za prd.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“