Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
odvážný soptík Peťa
- Příspěvky: 64
- Registrován: 26.12.2009 22:27
Příspěvek
od odvážný soptík Peťa » 25.07.2013 07:30
Velice rád bych se s vámi podělil o zkušenosti s víše zmíněným vozidlem. Na první pohled velice povedená a hlavně pohledná repase, pokud se ovšem člověk nezaměřuje na drobnosti. Po pár dnech provozu, začínají velice nepříjemné potíže. Nejhlavnější je, že máme v nádrži rezatou vodu a čerpáme pouze z hydrantu. Víme že hasiči v Rožmitále pod Třemšínem byli svou repasí taky ,,nadšení´´. Jaké máte zkušenosti vy, nepříklad s reklamacema? To jak po stránce rychlého vyřízení, tak po finanční.
Děkuji za odpovědi osP
-
petr.194
- Příspěvky: 482
- Registrován: 12.01.2012 21:23
Příspěvek
od petr.194 » 25.07.2013 08:41
Reklamaci je třeba dát co možná nejdříve! Kolegům u HZS dělali repas žebříku (výměna těsnění, hadic, a generálka motoru a převodovky). Nadávali, ale po měsíci byl žebřík už ok a dokonce vrátili část peněz (hzs pohrozilo, že už další zakázku nedostanou.........)
-
J.F.K.
- Příspěvky: 18
- Registrován: 25.09.2011 10:50
Příspěvek
od J.F.K. » 25.07.2013 11:33
Tehlete firme je nejlepsi se vyhnout velkym obloukem. Jak pise "odvážný soptík Peťa" na prvni pohled pekne, ale kdyz jde clovek do detailu, tak se mu chce zvracet :-(.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 25.07.2013 16:44
Viděl jsem od téhle firmy už asi šest repasí CAS 32 T815 a pokaždé řemeslo tiše plakalo někde v koutě. Navenek hezké, ale dílensky tragické, podvozek vydávaný za GO zu grunt v pytli - na autech tekla nafta, olej, unikal vzduch, prostě jen polité barvou bez servisního zásahu - zejména rožmitálští hasiči jak psal výše soptík by opravdu mohli psát romány. Ostatně není to jediná firma, která odvádí podobnou práci, ale to je do jiné diskuse :-( Práci dostávají jen proto, že jdou pod cenu, čemuž odpovídá kvalita provedení. Mimochodem na svém webu nabízeli v propagační pdfce auta, která nikdy nepostavili - fotky čtyřkolky T815 od Sehatu, výkres čtyřkolky od THT nebo jedné šestikolky s dvojkabinou, k čemuž použili bez svolení moji fotku. Od chvíle, kdy jsem je na to upozornil a pohrozil právními kroky jejich web jaksi nefunguje. Firma, která se chlubí cizím peřím a dělá prasárny nemá nárok na existenci, bohužel současný zákon o VŘ jim nahrává.
-
Michal F
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.05.2012 21:12
Příspěvek
od Michal F » 26.07.2013 11:14
Letos v září to bude rok co nám tato firma dodala CAS 32 T815 a zatím k plné spokojenosti. Ze začátku sice byly drobnější problémy na podvozku, ale firma se k tomu postavila velmi kladně a všechny nedostatky běhěm krátké doby na svoje náklady odstranila.
-
Smelda
- Příspěvky: 14
- Registrován: 21.01.2011 11:08
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smelda » 26.07.2013 13:34
Viděl sem a stačilo mě, za sebe tuto firmu rozhodně chválit nebudu.
-
Mira01
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.07.2013 15:49
Příspěvek
od Mira01 » 26.07.2013 15:57
Nechci tuto firmu nějak kritizovat, ale co jsem viděl a hlavně slyšel, tak opravdu nic moc. Hlavně dílenské zpracování a následné reklamace. Ale co si budeme povídat, většinou je to o penězích a pokud má obec na nákup vozidla omezené finanční prostředky, tak stroj-invest vychází zdaleka nejlevněji oproti ostatním firmám. To se samozřejmě odráží na kvalitě provedené práce. Samozřejmě se najdou i tací co jsou s autem od stroj-investu spokojeni.
-
odvážný soptík Peťa
- Příspěvky: 64
- Registrován: 26.12.2009 22:27
Příspěvek
od odvážný soptík Peťa » 27.07.2013 12:07
My už máme po 2 měsících rezatou nádrž, měla být ošetřena antikorozním nátěrem, ale to základová barva není :-( ostré hrany a vykoukávající zařízlé šrouby v nástavbě taky nic moc. A k tomu půl papíru závad a drobností.
-
petr.194
- Příspěvky: 482
- Registrován: 12.01.2012 21:23
Příspěvek
od petr.194 » 28.07.2013 14:17
Brian: Na první pohled pěkná, ale nemohu si pomoct, ten stožár na osvětlení mi připadá jako tyčka.... (my jej máme o dost masivnější, vysunujeme jej plynovým pístem....
-
Brian McCaffrey
- Příspěvky: 20
- Registrován: 03.08.2011 11:49
Příspěvek
od Brian McCaffrey » 28.07.2013 18:26
Hele tak tyčka to rozhodně je, ale taky to bylo řešení jak se říká za 5korun a na konec nám to vyhovuje . Do stožáru budem investovat opravdu až bude nadbytek prachů takže asi :) nikdy . Máme ještě přenosný stativ od THT i s kabelem vše osazeno na autě . U nás v okolí jsou dvě T815 ze Slavičína a to je teprv utrpení . Auto je popsaný v članku, co sem napsal to tam je, hlavně je to v hliníku což u některých firem nehrozí a je potřeba si trvat na svím a pořád kecat do výroby a vše si hlídat . Taky je potřeba spočítat si jak je firma daleko páč nafta něco stojí. Lecos se dá řešit po telefonu , ale né vše. Ohledně něčeho i dojeli k nám a nemuseli sme jed my k nim. Řikám to stále a pořád vše je o domluvě což od prvního dne šlape jak má. Nám v Mokré prostě Stroj-invest plně vyhovuje a auto slouží jak má .
-
josef
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.04.2011 18:17
Příspěvek
od josef » 29.07.2013 11:31
Panové pokud čtu uvedenou diskuzi tak mi je smutno :-(,u nás vozidlo od této společnosti jezdí už 3 roky,pokud mohu k řešení reklamací nikdy nebyl problém,opravu vozidla jsme jezdili kontrolovat a vždy jsme napsali zápis.Vždy bylo vše dle smlovy.
Pokud se nepletu tak vždy je smlouva,následně si někdo vozidlo přebírá a podle smlouvy má nárok na reklamace.K dílenskému zpracování platí také : co si objednám někdo přebírá a kontroluje.Závěr :auto funguje slouží jak má,jsme spokojeni!!!
-
Milan Polák
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13.03.2010 19:33
Příspěvek
od Milan Polák » 31.07.2013 18:12
Zdravím Vás kolegové,
Co se týče naší Tatry od výše jmenované společnosti musím tak na půl souhlasit s každým.
Co se týká jednání se zástupci firmy v době záruky vozidla (teď už si auto upravujeme sami)nebylo nejhorší a výrobci se snažili nám vycházet vstříc aspoň s radou, protože dojíždět na servis do Svitav by pro nás nebylo ekonomicky utáhnutelné.
Co se ale týče nástavby, čím déle auto máme, tím více závad a nedostatků se objevuje.
Jelikož se u naší tatry jednalo o prototyp této nástavby a město se ke koupi dostalo ani nevíme jak, neměli jsme nejmenší šanci si nechat udělat nástavbu dle vlastních požadavků. Ve vozidle vozíme spíše vzduch než výbavu, protože vyrobené výsuvné regály nám vůbec nevyhovují.
Co se podvozku týče, vozidlo dostalo novou kabinu, ale to je tak vše. U nás se říká, že podvozek je zrepasován pouze barvou.
Kdo budete mít cestu přes Rožmitál pod Třemšínem, není problém tatru ukázat a něco si k tomu povědět.
Pravděpodobně se naše vozidlo letos objeví ve Zbirohu na tatrování.
S pozdravem Hasiči Rožmitál p. Tř.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“