Dobrý den,
chtěl jsem se Vás zeptat na pár věcí. Byl jsem zvolen jako starosta malého sboru řádově 30 členů, jelikož sbor byl v nečinnosti pár let snažím se dát základní věci do pořádku. Má otázka se týká základních dokumentů co by měl starosta popřípadě velitel SDH mít u sebe(zakládájící listina ...), jestli něco takového je vůbec potřeba. Jsem úplný začátečník, tak bych byl rád za jakoukoliv odezvu na můj dotaz.
Díky Honza
Základní listiny SDH
Ze života jednotky i sdružení...
- Jiří Kliment
Příspěvek od Jiří Kliment » 02.12.2012 14:57
Všechno podstatné najdeš tady : http://www.dh.cz/. Zakládací listina se týká jednotek, ne SDH. Vlastně nejdůležitější je evidence, příspěvky, zprávy o činnosti. A v první řadě bych si ověřil na okrese zda jste vůbec v evidenci a jestli nejsou nějaké resty.
-
Příspěvek od josef kreif » 02.12.2012 19:14
Pro Honzu,nový starosta,jak píše Jirka na dh.cz si otevři úsek vnitrorganizační a pod tím hned dokumenty a tam je vše potřebné,řídit se stanovami.Hodně zdaru
-
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od cokapid » 21.01.2013 08:40
Dobrý den, v úterý u nás má proběhnout vyjímečný stav. Je svolána schůze n akteré se má projednávat odstoupení stávajícího starosty sboru z důvodu jeho nezájmu o sbor a špatné komunikaci mezi členy výboru , členy sboru a ním. Chceme se ale zeptat pro případ že by dělal nějaké problémy s předáním agendy kterou asi do teĎ vedl. Předpokládám že je povinen nám vše předat. Dále pokud by odstoupil může sbor fungovat do doby najití nového kandidáta bez starosty tak že by tuto funkci dočašně tedy zastoupil jeho náměstek? A poslední věcí je to , jestli existuje třeba nějaký školení pro členy kteří by chtěli tuto fuknci zastávat v případě že by odstupující nechtěl pomoct. Stanovy OSH apod. mají nastudováno ale jedná se spíš o nějaké základní povinnosti kterýma nás starý starosta stále straší. WWW.DH.CZ máme projité také. Díky za rady.
-
Zpět na „Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?