Nastvení předstihu na ps-12 bez úprav pro start na kliku
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 18.04.2012 08:10
Nastvení předstihu na ps-12 bez úprav pro start na kliku
Příspěvek od Matěj Zrucký » 26.08.2012 21:58
Ahoj...nevíte na jakou hodnou nastavit na 12-ce předstih by dobře chytala na kliku....máme nastavíno aby šla pěkně do otáček ale při startu na kliku to při tomhle nastavení hrozně kope zpátky a trhá ruce :) ...jak jste to řešily vy?
- Jiří Kliment
- Příspěvky: 736
- Registrován: 29.09.2011 21:50
- Bydliště: Cítov - Daminěves
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 18.04.2012 08:10
Příspěvek od Matěj Zrucký » 26.08.2012 23:05
jj sorry...Yčka...ale dik za radu .....( jinak co to tu pročítám tak nejsem češtinář specialista sám :) )
-
- Příspěvky: 133
- Registrován: 26.12.2010 15:01
Příspěvek od malda » 27.08.2012 11:03
když teda startuješ na kliku tak tam máte zapalování SCINTILLA? pak není problém při startu změnit předstih a pak vrátit zpět. jestli jste to předělali na klasické zapalování pak potřebuješ akumulátor a nemusíš startovat klikou,ale přes startér. a pohnout rozdělovačem není zas takovej problém,když si označíš polohu.
- Jiří Kliment
- Příspěvky: 736
- Registrován: 29.09.2011 21:50
- Bydliště: Cítov - Daminěves
Příspěvek od Jiří Kliment » 27.08.2012 13:25
Pokud máte pocit že motoru se nechce do otáček může být chyba i jinde než v zapalování. Pokud máte mašinu s klasickým motorem a jednoduchým rozdělovačem můžete zkusut použít rozdělovač nejen s odstředivou ale i podtlakovou regulací předstihu. Tu dynamiku to trošku zlepší, ovšem zázrak bych nečekal. Chce to seřídit dobře ventily a podívat se na karburátor. Dobré seřízení je pro přechod z volnoběhu do tahu nezbytné.
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 18.04.2012 08:10
Příspěvek od Matěj Zrucký » 27.08.2012 17:07
Špatně jsem to popsal...máme klasické zapalování s velkým rozdělovačem a kladívky..běžně startujeme na startér, ale jedeme na pohár starosty kde se musí startovat na kliku až po startu...při startování přes starér problem není ale při klice kopne zpátky jak jsem psal výše..
Jiří: jaká je optimální zvdálenost kladívek zapalování? už jsme stím trochu štelovali tak ať se máme od čeho chytit...
jinak ventily jsme seřizovali ani né před měsícem a karbec byl v ultrazvuku
Jiří: jaká je optimální zvdálenost kladívek zapalování? už jsme stím trochu štelovali tak ať se máme od čeho chytit...
jinak ventily jsme seřizovali ani né před měsícem a karbec byl v ultrazvuku
- Jiří Kliment
- Příspěvky: 736
- Registrován: 29.09.2011 21:50
- Bydliště: Cítov - Daminěves
Příspěvek od Jiří Kliment » 27.08.2012 18:27
Ta vzdálenost kladívek se jmenuje odtrh, a vzdálenost je 0,4 mm. pro srovnání, klasická "eskapáska" má o,3. bacha na to - plošky kladívek jsou ze slinutého karbidu a zásadně NEDOPORUČUJU je brousit. Plošky by měly být rovné, časem se na jednom dělá důlek a na druhém hrb. To je špatně. Plošky by měly na sebe dosedat opravdu plošně, ne hranou. To všechno ovlivňuje běh motoru i startování. Bacha na kabely - ideální jsou staré, červené, s mědí uvnitř. Ty moderní uhlíkové jsou choulostivé. Nechte na ně za chodu někoho sahnout, od fafek k rozdělovači. Jestli dostane ránu vyměňte je. Karburace v ultrazvuku je sice hezká věc - ovšem také je potřeba ji pak dobře seřídit.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA