Mutěnice okr.Hodonín
-
- Příspěvky: 157
- Registrován: 17.11.2002 12:21
Příspěvek od Cavaluzzo » 12.05.2008 15:25
Rozdělení velkých cisteren na jednotlivých místech okresů je bohužel nerovnoměrné, dneska už se kupují jen auta s obsahem vody kolem 3500 l a prodlouženou kabinou. Nevidím důvod, proč by se neměli kupovat i cisterny pro osádku 3+1 a s větším obsahem vody. Když dám příklad z praxe ... u nás jsme dřív měli klasika CAS 25 Š706 RTHP, při požáru se čekalo na první 4 lidi a jelo se, ostatní vždy jeli Avií, která počkala a vyjížděla až 10 minut po vyhlášení poplachu. Potom jsme koupili tatru a princip zůstal uplně stejný. Jediný rozdíl je v tom, že v kabině jsme dost namačkaní, takže nejaké dooblékávání je problém. Vyřešit to jde jednoduše tím, že se všichni oblečeme dřív než nasednem do auta a je vystaráno, navíc řádně podle předpisů. U jednotky naší kategorie s počtem výjezdů do 20 ročně bych neřešil, jestli ta nebo ona kabina má tolik a tolik místa pro osádku, toho konfortu se prostě vzdáme, vždyť v tom autě přeci jenom trávíme jen nepatrnou chvilku času.
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek od Freek » 12.05.2008 15:25
Problem je samozrejme v cene techto vozidel. Pokud uz se neco kupuje, mely by byt splneny predepsane podminky. JPO II a JPO III maji vlastnit ZAKLADNI CAS a tudiz je podle soucasnych predpisu nutna prodlouzena kabina a dostatek mista na vybaveni. V porizeni velkokapacitni CAS, jako druhe CAS, asi nebude obcim nikdo branit. Takove obce existuji (Novy Bor treba), pripadne je mozne to resit treba jako ve zminovanych Kloboukach.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 28.02.2008 16:11
Příspěvek od Mirek Kyněra » 12.05.2008 15:26
Ahoj prosím Tě,měl bych na tebe pár otázek...máš icq?mé číslo je 493 236 656 .děkuji za ozvání se.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 28.02.2008 16:11
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 04.10.2005 20:16
Příspěvek od Petr Haska » 12.05.2008 15:26
Krátká kabina podle mně stačí. My ji máme 9 roků u JPOII a nikomu nikdy nevadila.
Příloha č.3 k vyhl.35/2007 Sb.,odstavec 7,písm.b) - tudíž stačí i pro profíky.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13.03.2008 19:33
Příspěvek od Milan » 12.05.2008 15:26
To: Petr Hasil
Já se ptám právě proto, protože budeme brát tu CAS 25 Š 706 od Vás. Jsme z Moravského Žižkova Mohl by jsi mi prosim napsat na mail milis.svoboda@centrum.cz nebo na icq 326-131-191, tvoje ICQ. Potřeboval bych se Tě ještě na něco ohledně té cisterny, zda je to možné. Předem díky
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:26
... spíš vám to nevypsal celé a vy jste dále nehledali V nějaké vyhlášce (Freek určitě doplní číslo) je napsáno, jakou technikou musí být ta která jednotka vybavena. U JPO III je to např. základní CAS a DA mám pocit. No a základní CAS musí mít 6-9 sedadel, podle vyhl. 35/07 Sb, odst. 7, písm b). KuK
- Oves
- Příspěvky: 599
- Registrován: 30.06.2007 14:48
Příspěvek od Oves » 12.05.2008 15:26
To co jsem tu četl no jsem z toho trošku jelen. Pokud tedy JPO III nemá CAS s velkokapacitní kabinou porušuje nějakou vyhlášku?neplatí to jen pro nákup nových vozů? protože to by jsme s T148 CAS 32 těžko dodrželi aspoň máme výhodu máme kapánek víc vody než L706 sice jede míň lidí ale avia narvaná lidmi tatru bezproblémů donání i když čeká tak těch 5- 7 min po vyhlášení PP záleží v šak na vzdálenosti místa zásahu že.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:26
Jo. Je to vyhláška 247/2001 Sb. která v příloze č. 4 určuje minimální vybavení jednotek. U JPO II a III je to z automobilů CAS v základním provedení a dopravní automobil. Trambus ani T148 nejsou základní CASky. KuK
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.10.2007 07:14
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:26
No mi to neříkej, u nás to taky nemá šanci na úspěch, taky máme výborné autíčko, na které jsme hrdí a přitom je to redukované provedení Já jsem jenom odpověděl na otázku, jestli tím porušují vyhlášku a jakou KuK
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.10.2007 07:14
Příspěvek od r.a.d.11 » 12.05.2008 15:26
Takových jednotek je asi po republice moc co nesplňují ale stejně je dobře že se nedaj odradit papírováním a fungují .Teď jsme na školení řidičů došli taky na takovou zajímavost při zásahu na komunikaci jednotky SDH a Podniků nesmí řídit dopravu taky jen kravina na papíře naštěstí to neví obyčejní řidiči které zastavuješ u nehody jinak by tě poslali někam tedy někteří
Zpět na „Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA