Jízda k zásahu
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31.05.2007 15:10
Příspěvek od Jirka Ježek » 12.05.2008 15:22
Je to v prvním příspěvku, fakt je to dobrá jednotka maji okolo 60 -70 výjezdů a hlavně praxi
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 12.05.2008 15:22
co tady komu vadi, pustil jsem si dvakrat to video a musim rici, ze ridic jede velmi jiste a s prehledem, je videt, ze ma auto v ruce, zbytecne neriskuje, na problemovych mistech velitel v predepsane prilbe pouziva zvyraznovaci Horn, z meho pohledu velitele je to temer idealni video na skoleni ridicu, muzu se zeptat, co na tom komu vadi. Nebo dokonce ty pripitomele poznamky nekterych placenych hasicu nade mnou uz nechapu vubec?!
Jina je vec to, ze se jedna o povolani zalohy JSDH na stanici, kdyz jestli se nepletu temer "pres ulici" je pluk CO, ktery OPIS HZS nevyuziva, coz je urcite skoda . JInak hezky vecer JJS
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31.05.2007 15:10
Příspěvek od Jirka Ježek » 12.05.2008 15:22
V jednotce jsou dobrý strojníci a tonto patří k těm lepší, a co se týče vybavení tak vyjíždí vždy v zásahovkách a bez problémů v jakékoliv hodině. V jednotce je i pár příslušníků HZS, a provádějí často cvičení
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31.05.2007 15:10
Příspěvek od Jirka Ježek » 12.05.2008 15:22
Jirko, to CO je teď záchranný prapor a ten je co se týče hasičiny neschopný k výjezdu. Po pracovní době vyjíždějí do 3 hod. ale jsou často využíváni na sněhové kalamity s těžkou technikou KN-750, ale v okolí je hodně dobrých jednotek PO. Jinak bývalá CO je složená s příslušníků celé ČR tak nějaká místní znalost je nereálná. Armáda je armáda
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 12.05.2008 15:22
oni byli jeste pred 10ti lety u nas ve meste i s pozarnimi tanky SPOTy. Jinak byt velitelem, tak se na to unikle video nezlobim a na strojnika a cely vyjezd jsem hrdy . JJS
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31.05.2007 15:10
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31.05.2007 15:10
Příspěvek od Jirka Ježek » 12.05.2008 15:22
Tak záchranný prapor a jejich spoty tak už maji jen jednoho a tím se chlubí jak zasahovali na požáru rafinerie v Litvínově ale ve skutečnosti nikde nebyly. Jinak disponují spoustou techniky a samozřejmě pár lidí je tam dobrých, ale jejich zásah na povodních utopili tolik techniky a prostředků protože neumí ani stavět protipovodňové hráze a tak je to teď s nima furt všude by chtěli být ale činnost tragedie, pár lidí chce ale zbytek je tam jenom pro peníze a to pěkný 30 tis. měsíčně a plácat se jen po place v kasárnách
-
- Příspěvky: 387
- Registrován: 14.04.2007 14:08
Příspěvek od Daddy Yankee » 12.05.2008 15:22
tak kruti,jen to blbe pochopil a podival se na tu situci z jineho uhlu.....))))))
Jinak video je realy good!!
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.01.2007 15:35
Příspěvek od Hubert Krbek » 12.05.2008 15:22
Nechápu, kdo nechápe užítí hornu, dle mého je to jako užití podtlakovky. Jako 14 let sloužící policajt bych to montoval i na naše policejní vozidla( možná to někde mají, u nás to , ale není), protože pro "vyklizení" je to jediná věc, protože "VRZ" není slyšet a řidiči nato nějak nechcou slyšet, hlavně, když jim huláká rádio. Jako velitel jednotky SDH, sem to nechal namontovat do středu vozidla na táhlo a má to na dosah VZ a řidič, hlavně obsluhuje u nás "VRZ" a podlakovku velitel.
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.01.2007 15:35
Příspěvek od Hubert Krbek » 12.05.2008 15:22
Ještě co se týká videa, pěkné a souhlasím s názorem uvedeným, dobrý instruktážní. Nemá se jednotka zaco stydět.
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Erik_JSDH » 12.05.2008 15:22
"No prostě dobráci", tím chceš říct co? Laskavě nás neházej do jednoho pytle není dobrák jako dobrák. Souhlasim stim že ta jízda možná nebyla úplně adekvátní(vzhledem k tomu že jeli na pohotovost). Ale je to jejich boj a jak se zdá tak to video ani nemělo být zvěřejněno...
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.10.2008 10:43
Příspěvek od Petr » 12.05.2008 15:22
Mohl by někdo ze zastánců jízdy na zálohy předložit jediný argument proč přitom použít VRZ? Jaký má smysl projet takhle Rakovník na stanici HZS, kde budu čekat na případný výjezd? Ta stanice je na okraji města a v případě jiné události je vysoká pravděpodobnost, že se jednotka zase bude prodírat stejnou cestou přes město. Pokud operační bude jednotku, která je na cestě na zálohu, potřebovat předá ji informace radiostanicí, stejně jako každé jiné jednotce, která se vrací od zásahu, nebo je na kondiční jízdě. Potom se zapne VRZ a jednotka vyjíždí přímo k případu. To je naprosto standardní postup (sloužím u HZS v sousedním ÚO). Jediné co bych bral je možnost že na tu stanici jeli vyzvednout nějaký technický prostředek potřebný ke konkrétnímu zásahu, nebo doplnit vodu. Jinak je vlastní jízda OK je vidět, že ten strojník má naježděno. Ještě jednu poznámku k záchranému praporu, který sousedí se stanicí. Padaly tu naprosto nesmyslné názory o výjezdu za 3 hodiny atd. Prapor využíváme několikrát ročně, především těžkou techniku AD, UDS, KN.. ale na loňském požáru skládky bylo také požární družstvo s CAS 24. Doba výjezdu je daleko kratší, máme to mnohonásobně ověřeno. Nejčastěji vyžadované jeřáby vyjíždí i po pracovní době maximálně do 45 minut. A zkuste ho sehnat jinde např. ve stavební firmě, každý kdo někdy sloužil na OPISU ví jaký je to problém.Ty 3 hodiny je jeden z normových časů pro výjezd větší části praporu, musel bych se podívat do příslušné dohody která je uzavřena mezi zvp a HZS. A spolupráce u zásahu je naprosto v pořádku, jednotka je samostatná a nikdy s ní nebyl zásadní problém.
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: 10.04.2005 19:58
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od tatrablazen » 12.05.2008 15:22
nevim proč byl použitej a je mě to úplně fuk, jsem zvyklej na pražský převozníky tohle mě nemůže rozhodit.
co se týká jízdy, nemá chybu a někteří jiní strojníci by se můžou i přiučit, neboť jízda naprosto plynulá bez jediný krizovky. jestli se někomu zdálo , že to jede rychle tak je to asi opradu zdání. můj dojem je , že maximálně jednou atakovali rychlost 70km/h a to na přehledném úseku. rychleji jeli pouze na příjezdu do města nicméně se pohybovali na hlavní silnici, která je daleko širší než zkreslila kamera
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 12.05.2008 15:22
jsem zastancem jizdy, jejiho "provedeni" apod. Jinak jizda na zalohu se u nas nepraktikuje a je otazka, zda musi byt tak akutni. Ja jsem to pochopil spise jako nacvik dojezdovych casu. JJS
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Petr Švejda » 12.05.2008 15:22
z vašich příspěvků jsem pochopil, že vetšina z vás nechápe, proč bylo použito výstražné zařízení. Já se přiznám, že mi je to také záhadou, ale napadlo mě, jestli to náhodou není ten důvod, proč to video nemělo být zveřejněno...
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: 06.01.2006 22:12
Příspěvek od a dyť je to fuk . » 12.05.2008 15:22
Z mého pohledu (když už jsem tady tu nechtěně vášnivou diskusi otevřel ) nejde o to, že chlapci jeli na vrz. Pokud jim OPIS pískne "Jeďte poplachově na HS jako záloha" (nebo je to třeba v pokynech GŘ, že na zálohy k profíkům se "vrže"), tak proti tomu nelze samozřejmě nic mít. Spíš mě osobně šlo o ten způsob jízdy "o život", ale jak bylo napsáno v předchozích příspěvcích, asi to dělá ta kamera. No a pak jsem si rýpnul do použití hornu na prázdné ulici/silnici. Vrcholem představení je hláška jednoho z členů posádky "Ty vole to ale byla jízda" (nebo tak nějak) po dojezdu na HS, která mi právě asi nejvíc zvedla ze židle jako projev neprofesionality v tom videu.
Ale co, vždyť jde houby, je plno mnohem jiných, důležitějších věcí, tak se na to už vykašleme a bavme se o podstatnějších problémech...
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: 06.01.2006 22:12
Příspěvek od a dyť je to fuk . » 12.05.2008 15:22
Z mého pohledu (když už jsem tady tu nechtěně vášnivou diskusi otevřel ) nejde o to, že chlapci jeli na vrz. Pokud jim OPIS pískne "Jeďte poplachově na HS jako záloha" (nebo je to třeba v pokynech GŘ, že na zálohy k profíkům se "vrže"), tak proti tomu nelze samozřejmě nic mít. Spíš mě osobně šlo o ten způsob jízdy "o život", ale jak bylo napsáno v předchozích příspěvcích, asi to dělá ta kamera. No a pak jsem si rýpnul do použití hornu na prázdné ulici/silnici. Vrcholem představení je hláška jednoho z členů posádky "Ty vole to ale byla jízda" (nebo tak nějak) po dojezdu na HS, která mi právě asi nejvíc zvedla ze židle jako projev neprofesionality v tom videu.
Ale co, vždyť jde houby, je plno mnohem jiných, důležitějších věcí, tak se na to už vykašleme a bavme se o podstatnějších problémech...
Zpět na „Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA