Iveco
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.04.2009 13:46
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.04.2009 13:46
Příspěvek od Miroslav Kutík » 17.05.2010 19:12
[tft.cf - 17.05.2010 19:09] Právě že je taková zvláštní, tak to vypadá zajímavě.Myslel jsem jestli neví někdo něco bližšího, kdo to dělal, co to uveze a tak.
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 17.05.2010 19:17
[Miroslav Kutík - 17.05.2010 19:12] Já snad vím, ale proto, že nevím, zda to mohu veřejně vypálit, máš to ve vzkazech.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.04.2009 13:46
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 17.05.2010 20:03
Původní domněnka, že jde o auto pro HZS hl.m.Prahy se nepotvrdily a aktuální (naprosto nepotvrzená) informace je, že by to mohlo být pro HZSP Čepro, nicméně to považujte za informaci JPP. Pražský mastodont je stále ještě v Itálii.
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 22.05.2010 18:58
Tak snad neprozradím nic supertajného :
10000 l vody, 3000 pěnidla, nástavba Szczesniak (PL). Kabina je v provedení 1+2 a je docela prostorná.
10000 l vody, 3000 pěnidla, nástavba Szczesniak (PL). Kabina je v provedení 1+2 a je docela prostorná.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA