Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 17.05.2010 14:23
Zdravím všechny hasiče a měl bych jednu otázku:
Jak máte vyřešené ovládání plynu čerpadla u CAS 32 T 148? Ta lanka už mě trochu se...ou.
Díky.
-
Alf
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.03.2009 11:36
Příspěvek
od Alf » 17.05.2010 17:24
Po zkušenosti s ovládáním plynu na Cas 32 T 815, mohu konstatovat, že lanka jsou zlatá.
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 17.05.2010 17:29
[Milda1 - 17.05.2010 17:24] Já bych to netvrdil. Přidáš plyn, dlouho se nic neděje, zvednou se otáčky, dorovnáš je jak potřebuješ a najednou ti letěj do (_!_) . Výměna lanovodů nepomohla
-
Alf
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.03.2009 11:36
Příspěvek
od Alf » 17.05.2010 18:09
[Václav Danita(bonita) - 17.05.2010 17:29] Jasan, nic není dokonalé. U 815 točíš kolečkem u čerpadla, nastavíš jak potřebuješ. Chceš ubrat a zjistíš, že se kousla kulička v ovládání. Letíš na předek auta a rychle taháš závlačku u pístku ovládání, aby šlo odpojit táhlo a otáčky spadly. Můj dojem je, že to bylo dobře řešené u Cas 25 Liaz.
-
jiří viktora
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek
od jiří viktora » 17.05.2010 23:23
[Václav Danita(bonita) - 17.05.2010 17:29] Moje 15leté zkušenosti T 148 jsou že máte špatný typ vstřikovacího čerpadla. U Tatry musí být namontované výkonostní čerpadlo (casky, jeřáby ). Unás jednou namontovali obyčejné čerpadlo (sklopky) a také to nešlo plynule po výměně max. spokojenost.Jinak máme jak T148 tak T 815 a na ovládání plynu zlatá T 148 s T 815 sem tam problém s plynem. Jsme JPO 3
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 17.05.2010 23:25
[jiří viktora - 17.05.2010 23:23] Aha. Díky. Takže výměna čerpadla a bude klid. Dobrá rada. Ještě jednou dík.
-
Roman
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.01.2010 19:46
Příspěvek
od Roman » 19.05.2010 22:14
Přikláním se tomuto názoru s výkonostním vstřikovacím čerpadlem. Je to věc seřízení regulátoru (servisem). Tato čerpadla jsou využívána i u pojízdných dílen (starších), ele. agregátů, atd. Názor na lanko? Je to věc vedení,ale určitě se nezavzdušní, jak se někdy stává.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek
od » 21.05.2010 19:40
my máme na T-148 ovládání jako je na T-815 a jsme spokojený
-
Martin D
- Příspěvky: 160
- Registrován: 04.03.2007 10:03
Příspěvek
od Martin D » 04.06.2010 22:23
Dnes je i lepší možnost pro ovládání otářek. Je to elektrické ovládání používané u nových vozů, má to tu výhodu že se dá využít i pro tlakovou automatiku.
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 04.06.2010 22:53
[Martin D - 04.06.2010 22:23] No, jenže pokud to palivový čerpadlo na to není stavěný, asi s tím vážně nic neuděláš. To, co se tu řeší je asi vážně tím čerpadlem.
-
Jiří Sucharda
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek
od Jiří Sucharda » 05.06.2010 20:52
[Václav Danita(bonita) - 04.06.2010 22:53] no my jsme letos na jare z tehoz duvodu demontovali cerpadlo z auta vcetne vstriku, overili si podle technicke dokumentace, ze tam tento typ cerpadla ma byt, stala nas repase a serizeni temer 15 tis. Kc a je to uplne stejny jako pred tim. Priste ty penize vyhodim z okna a budu stejne dobry pocit
. Proste na T813 to chodi, na Terrnu to chodi a na 148 ne a ne a to uz mame predelany i ovladani (lanka potazena teflonem ve spec. bovdenech
. Tak bud stale nemame vykonostni cerpadlo, nebo uz vazne nevim a docela me to mrzi
JJS
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 05.06.2010 21:25
[Jiří Sucharda - 05.06.2010 20:52] Tak pokud je čerpadlo takový, jaký tam má bejt, opravdu bude záhada asi přijít na to, kde je chyba. A podle čísla na čerpadle nejde zjistit jaký to čerpadlo je?? Výkonostní?? Vidím, že to bude asi pěknej oříšek.
-
Jiří Sucharda
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek
od Jiří Sucharda » 05.06.2010 21:38
[Václav Danita(bonita) - 05.06.2010 21:25] mam tri cerpadla na T148, v Tatre mi tvrdili ze podle cisla jsou vsechna 3 vykonnostni, dve jsou nejakeho starsiho typu a to treti je pry novejsi (to bylo na aute). Po repasi vsak totez. Klidne opisu cislo, jsem ted ale presvedcen ze se nebude jednat o vykonnostni cerpadlo
. JJS
-
Richard Jucha
- Příspěvky: 25
- Registrován: 14.02.2010 17:32
Příspěvek
od Richard Jucha » 06.06.2010 10:46
No nevím, ale nemůže ten problém zbůsobovat, že T815 má regulátor otáček a T148 nikoli ??
-
Dekadent
- Příspěvky: 134
- Registrován: 14.01.2010 17:38
Příspěvek
od Dekadent » 06.06.2010 10:59
Zdravím, vím že to není k této diskuzi, ale je to k tomuto autu. Máte někdo nákres s rozměry CAS 32 - Tatra T 148 6×6.2? Kuba D.
-
Cormick
- Příspěvky: 63
- Registrován: 07.12.2007 21:31
Příspěvek
od Cormick » 06.10.2014 16:31
Zdravím, mame rovnaký problém z T148 nedá sa poriadne nastaviť plyn na ovládacom panely čerpadla ( ľavá aj pravá strana ) predtým než začneme hľadať chybu inde vedel by niekto podľa čísla na fotke zistiť či je to čerpadlo zo záťažovým regulátorom ?
Ďakujem.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“