topeni do Liazky
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
topeni do Liazky
Příspěvek od Návštěvník » 16.12.2009 15:40
zdar kluci,nevim jestli jsem to tu nekde cetl nebo to bylo jinde ale nemuzuto tu najit tak se zeptam znova.
Odesel nam bufik v Liazce a jelikoz na novej penize zatim nejsou tak to chci vyresit jinak.
Nedaval jste nekdo pridavny topeni treba z zigula na okruh teply vody.Jde mi o to jestli stim mate nekdo zkusenosti.Ta Liazka sama o sobe blbe topi a takhle by se ta kabina rychleji vyhrala.
Co si o tom myslite?diky
Odesel nam bufik v Liazce a jelikoz na novej penize zatim nejsou tak to chci vyresit jinak.
Nedaval jste nekdo pridavny topeni treba z zigula na okruh teply vody.Jde mi o to jestli stim mate nekdo zkusenosti.Ta Liazka sama o sobe blbe topi a takhle by se ta kabina rychleji vyhrala.
Co si o tom myslite?diky
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 16.12.2009 17:15
[Martin D - 16.12.2009 16:15]
a ještě to je na 12 V
a ještě to je na 12 V
-
- Příspěvky: 195
- Registrován: 08.03.2009 16:09
Příspěvek od man.fire » 16.12.2009 18:15
[Martin D - 16.12.2009 16:15]
nn zavreny to neni...ono to topi ale celou kabinu to proste nevytopi tak jsem myslel kdyz se napoji treba to topeni z zigula na teplou vodu a da se to i s vetrackem tak to alespon vytopi kabinu .Je my jasny ze parametry bufiku to mit nebude ale min to bude topit o neco lip a rychlejc nez to samostatny orig topeni.
Jinak pokud nekdo dokazete sehnat funkcniho bufika do liazky nebo vite o nekom kdo by ho mohl mit tak mi prosim dejte kontakt popř. i na nekoho kdo by ho dokazal opravit.diky
nn zavreny to neni...ono to topi ale celou kabinu to proste nevytopi tak jsem myslel kdyz se napoji treba to topeni z zigula na teplou vodu a da se to i s vetrackem tak to alespon vytopi kabinu .Je my jasny ze parametry bufiku to mit nebude ale min to bude topit o neco lip a rychlejc nez to samostatny orig topeni.
Jinak pokud nekdo dokazete sehnat funkcniho bufika do liazky nebo vite o nekom kdo by ho mohl mit tak mi prosim dejte kontakt popř. i na nekoho kdo by ho dokazal opravit.diky
- Tomáš Kohut
- Příspěvky: 29
- Registrován: 30.07.2007 12:50
Příspěvek od Tomáš Kohut » 17.12.2009 09:14
Zkus nejdříve opravit to topení, my jsme měli liazku šest let a ta topila přímo skvěle - bufa jsme zapínali za tu dobu snad jen pětkrát a to většinou jak jsme se chtěli požárně vyhřát a usušit. Odšroubuj vevnitř kabiny mřížku u nohou velitele, je tam dole ventil jak od radiátoru, ten naplno otevři. Pokud to nepomůže, je třeba odvzdušnit celý tepelný výměník - je tam malý odvzdušňováček. Samozřejmě je nutné mít funkční ventilátory vepředu a doplněnou vodu do chladiče. )
-
- Příspěvky: 195
- Registrován: 08.03.2009 16:09
- Tomáš Kohut
- Příspěvky: 29
- Registrován: 30.07.2007 12:50
Příspěvek od Tomáš Kohut » 17.12.2009 12:15
[man.fire - 17.12.2009 09:45] Ve předu před šoférem je laminátová přepážka, kterou je třeba pořádně zateplit, aby přes ní neprofukovalo a potom zapnout ofuň na skla a je tam po otevření předku za horním černým plastem průduch, který je třeba otevřít a vzduch bude funět i na strojníka.
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 18.12.2009 11:12
Všechny typy bufíků repasují v Nové Vsi u Jablonce n Nisou. A není to žádná kláda.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA