Že by Tatra? :-))
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.06.2007 23:32
Příspěvek od David Malát » 12.11.2009 00:23
Tak tak. Severská relly se v zimě jezdí na galuskách který bych nedal ani na Š120 a drží skvěle. A bohužel to samé platí pro cisterny. Koukněte na čem jsou obutá auta u HZS. Na silnici dobrý, ale na měko a bahno nepoužitelný a můžete u tatry zapínat co chcete a nebude to nic platný. Prostě to co mates na NT9 neprojede. Je to pouze o těch pneu...
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek od Martin Petržela » 12.11.2009 18:45
[David Malát - 12.11.2009 00:23] Jenže pro soutěže jsou povoleny pneumatiky s hroty, takže ty "galusky" jsou spíš 4x pila.
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.12.2008 22:37
Příspěvek od Jan Kacíř » 13.11.2009 14:57
[Petr Haska - 09.11.2009 19:33]
Pro upřesnění, na webu jsou dvě Tatry, ale místo CAS-32 T 815 je tam teďka T-148, která by tam hravě vjela. Směna slouží 1+3 a když vyjede ven, tak tam na druhé auto není strojník. Záleží na KOPIS jakou techniku vyšle. Je to o znalosti místních podmínek.
Zetor by tu sanitku nevytáhl, má totálně sjeté pneumatiky a na nové ,,nejsou" peníze.
Pro upřesnění, na webu jsou dvě Tatry, ale místo CAS-32 T 815 je tam teďka T-148, která by tam hravě vjela. Směna slouží 1+3 a když vyjede ven, tak tam na druhé auto není strojník. Záleží na KOPIS jakou techniku vyšle. Je to o znalosti místních podmínek.
Zetor by tu sanitku nevytáhl, má totálně sjeté pneumatiky a na nové ,,nejsou" peníze.
-
- Příspěvky: 227
- Registrován: 30.04.2005 19:46
Příspěvek od bart » 15.11.2009 16:46
[Petr Haska - 09.11.2009 14:06]
No divej ja jsem sice tatrovak, ale taky mi nejak unika pointa. Jiny podvozrk srovnatelne kategorie ujede to co Tatra a naopak, hodne dulezite je obuti. Tu jde o to, ze Tatra se na prejezdu terennich nerovnosti tak nekrouti, neprenasi to namahani na nastavbu a kabinu a diky tomu muze jet po spatnych vozovkach vyssi rychlosti a pohodlneji. Dale pak nizsi teziste, snadnejsi dostupnost vybaveni atd. atd... Ale to uz tu bylo mnohokrat. Stejne se kupuji auta podle toho jak vypada kabina, takze to je uplne jedno
No divej ja jsem sice tatrovak, ale taky mi nejak unika pointa. Jiny podvozrk srovnatelne kategorie ujede to co Tatra a naopak, hodne dulezite je obuti. Tu jde o to, ze Tatra se na prejezdu terennich nerovnosti tak nekrouti, neprenasi to namahani na nastavbu a kabinu a diky tomu muze jet po spatnych vozovkach vyssi rychlosti a pohodlneji. Dale pak nizsi teziste, snadnejsi dostupnost vybaveni atd. atd... Ale to uz tu bylo mnohokrat. Stejne se kupuji auta podle toho jak vypada kabina, takze to je uplne jedno
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA