Nová CAS T 815
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 313
- Registrován: 20.05.2008 19:43
Příspěvek od Jakub Kozák » 17.02.2009 08:50
Já jsem teď ale ani slovem nezmiňoval bojovou akci, zmiňuju se o provozu Když to dostaneš z děla, tak můžeš mít auto třeba jenom na setrvačník a nebude v tom rozdíl KuK
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek od Karel Hoření » 17.02.2009 10:09
Jen k těm tatrováckejm motorům a k provozu na poušti.
Žádnej motor nevydrží pracovat při teplotě nad sto stupňů.
TATRA chodí i při 180 a to mám odskoušeno sám.
Žádnej motor nevydrží pracovat při teplotě nad sto stupňů.
TATRA chodí i při 180 a to mám odskoušeno sám.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 17.02.2009 12:04
To jsem se dočetl demagogie ze všech stran...
Add vzduchem chlazený motor na poušti: Asi byste se divili, co jezdí v zemích okolo sahary Tater, dopjkonce tam dodnes provozují i T148čky, takže ty hlody o tom, že tam nebudou dlozuhodobě fungovat mě opravdu baví...
Add T810 - vývoj nového vzduchem chlazeného motoru (předpokládám šestiválec) by se na armádní zakázce ani omylem nezaplatil, proto se sáhlo po Renaultu, který byl k dispozivi okamžitě... Navíc Karle, čas uloženek v armádě již odeezněl, dnes nemáme armádu, která se ve stavu ophrožení státu zešestinásobí jako tomu bylo před dvaceti lety.
Add Wildcat - to je koncepčně něco úplně jiného, než Steyr - plnohodnotné OT se na páteřové rouře postavit nedá, jeho těžiště by bylo příliš vysoko. Na rozdíl od Vás jsem měl možnost si Wildcat opravdu důkladně prolézt a je to dost vysoké s vysokou siluetou, což je dobré propancéřovaný přepravník osob, ne tak pro obrněný transportér. Ani SKOT nemá centrální rouru, byť se s ní původně při vývooji také počítalo, jenže pak zjistili, že by se jim to převracelo. Všechny dnes vyráběné OT mají sice nezávisle zavěšená kola, ale úplně jinou technologií, než má Tatra, tato technologie je o 65% lehčí, což je i u OT doxcela rozhodující parametr.
Add Petr Slavíček - však já bych si tam od Tebe nechal dát klasické manuálně ovládané čerpadlo (byť Rosenbauer) pákama bez jakékoliv elektroniky
Add vzduchem chlazený motor na poušti: Asi byste se divili, co jezdí v zemích okolo sahary Tater, dopjkonce tam dodnes provozují i T148čky, takže ty hlody o tom, že tam nebudou dlozuhodobě fungovat mě opravdu baví...
Add T810 - vývoj nového vzduchem chlazeného motoru (předpokládám šestiválec) by se na armádní zakázce ani omylem nezaplatil, proto se sáhlo po Renaultu, který byl k dispozivi okamžitě... Navíc Karle, čas uloženek v armádě již odeezněl, dnes nemáme armádu, která se ve stavu ophrožení státu zešestinásobí jako tomu bylo před dvaceti lety.
Add Wildcat - to je koncepčně něco úplně jiného, než Steyr - plnohodnotné OT se na páteřové rouře postavit nedá, jeho těžiště by bylo příliš vysoko. Na rozdíl od Vás jsem měl možnost si Wildcat opravdu důkladně prolézt a je to dost vysoké s vysokou siluetou, což je dobré propancéřovaný přepravník osob, ne tak pro obrněný transportér. Ani SKOT nemá centrální rouru, byť se s ní původně při vývooji také počítalo, jenže pak zjistili, že by se jim to převracelo. Všechny dnes vyráběné OT mají sice nezávisle zavěšená kola, ale úplně jinou technologií, než má Tatra, tato technologie je o 65% lehčí, což je i u OT doxcela rozhodující parametr.
Add Petr Slavíček - však já bych si tam od Tebe nechal dát klasické manuálně ovládané čerpadlo (byť Rosenbauer) pákama bez jakékoliv elektroniky
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA