Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Otto Novotný
- Příspěvky: 127
- Registrován: 21.05.2008 10:26
Příspěvek
od Otto Novotný » 03.12.2008 11:13
[Hynek Obroučka - 03.12.2008 10:54] Hynku děkuji. Máte velký přehled koukám. Pokud to dopadne tak bližší info dodám.
-
autikus
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17.08.2008 14:17
Příspěvek
od autikus » 03.12.2008 11:15
[Otto Novotný - 03.12.2008 11:13] Tak doufám,že se přijedete pochlubit do Hrádku nad nisou Jinak pro Hynka,která Tatra,myslim cas,neni vratká?Je to trošku adrenalin ne?
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 03.12.2008 11:17
K té Tatře s nádrží na 4700 litrů-je to skutečně předělávaná šestikolka a skutečný objem nádrže je skoro 5 kubíků. Pro použití je absolutně nevhodná,protože je přetížená a Maděra musel žádat o vyjímku na povolení k provozu. Plně vybavená má skoro 17 tun a je vratší něž stará kačena. Ta druhá slouží na stanici v Jablonci jako technický automobil.
-
HZSPC
- Příspěvky: 13
- Registrován: 06.11.2008 11:50
Příspěvek
od HZSPC » 03.12.2008 11:18
Proč nezveřejníte fotky???Také bych se rád podíval.Myslím že ať je na ní práce jaká koliv tak se to klukům určitě vyplatí a budou za ní moc rádi!
-
autikus
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17.08.2008 14:17
Příspěvek
od autikus » 03.12.2008 11:21
[Karel Hoření - 03.12.2008 11:17] mam za to,že otto myslí to Jablonecký TA-čko.
-
autikus
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17.08.2008 14:17
Příspěvek
od autikus » 03.12.2008 11:23
[Otto Novotný - 03.12.2008 11:21] Jj,Míry Mottla,ale jinak se trefil
-
Otto Novotný
- Příspěvky: 127
- Registrován: 21.05.2008 10:26
Příspěvek
od Otto Novotný » 03.12.2008 11:24
[autikus - 03.12.2008 11:23] Jaromír nebo Jarda či Míra. Pro mě je to Jarda, stejně jako muj strýc Jara
-
autikus
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17.08.2008 14:17
Příspěvek
od autikus » 03.12.2008 11:25
[Otto Novotný - 03.12.2008 11:24] neskutečně mnoho jmen takže kluci držim palce,pořádně to zkoukněte
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 03.12.2008 11:26
[HZSPC - 03.12.2008 11:18] Fotky nemám důvod zveřejňovat, odkaz na fotku nového auta jsem dal, stejně z mých fotek není příliš poznat koroze, fotím celek, ne detaily, stejně bych pustil fotku max 640x480, z té není poznat nic...
-
Kováč Jan
- Příspěvky: 67
- Registrován: 01.12.2008 19:27
Příspěvek
od Kováč Jan » 03.12.2008 17:37
Zajímalo by mě k čemu je tato tatra vůbec dobrá tak bud je 815 cas 32 6x6 nebo 4x4 sice ne cas 32 ale s dlouhou kabinou ale tady na teto tatře není ani jedno ani druhé
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 03.12.2008 17:57
[Kováč Jan - 03.12.2008 17:37] Tak tuhle otázku jsem vůbec nepochopil - to auto je, řekl bych, dobré pro ježdění k zásahům, pokud vím, jezdilo v jablonci jako první vozidlo k technickým zásahům - vejde se do něj zmenšené družstvo 1+3, stejně na stanicích víc lidí není... Vybavení bylo velmi rozsáhlé, překonává vybavením i dnešní vozidlo CAS v technickém provedení dle současné vyhlášky. Bylo to CAS K25 / 2500 / 400. Nevím, co Vám na tom přijde divného, byť je trochu netypické. Bylo postaveno přesně podle zadání hasičů, na rozdíl od v současé době nakupovaných vozidel, které jsou zpravidla zadávána od stolu z kanceláře...
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 03.12.2008 18:49
[Kováč Jan - 03.12.2008 17:37]
http://www.hasim1.ic.cz/obrazky/tis...
Myslíš něco takového? No je to prostě redukovaná CAS, jako každá jiná redukovaná CAS. Hodí se na to, na co redukovaná CAS.
-
Kováč Jan
- Příspěvky: 67
- Registrován: 01.12.2008 19:27
Příspěvek
od Kováč Jan » 03.12.2008 19:22
Já proti této Tatře nic nemám mě se líbí jenom jsem to myslel tak , že ta kapacita nádrže je skoro stejná jako s tatrou ,ktera má dlouhou kabinu vlastně je to takový střed mezi oběma CASkami a zajímalo mě proč si to nechali takle upravit nic víc nic mín
-
autikus
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17.08.2008 14:17
Příspěvek
od autikus » 03.12.2008 19:45
[Hynek Obroučka - 03.12.2008 11:26] Jen sem se chtěl Hynka zeptat,opravdu tu Jabloneckou CAS nebo TA,jak to nazvat,dělal Sehat? Podle vzhledu mě to přijde jak nástavba z Karosy
-
Karel Hoření
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01.10.2008 12:17
Příspěvek
od Karel Hoření » 03.12.2008 20:03
Obě Tatry předělával Sehat. Když se u první přestavby zjistily velmi špatné jízdní vlastnosti postavila se druhá s menší nádrží. Jako TA je dobrá protože v podmínkách jizerských hor není lehké zasahovat. Ovšem už také dosluhuje a ani se neptejte jaká se vymyslela náhrada.K přestavbě tehdy vedla nutnost,velkých CAS 32 bylo mnoho a na menší nebyli prašule.
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 03.12.2008 20:41
[freek - 03.12.2008 18:49] freeku on evidentně myslel tu druhou (oroletovanou)
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“