Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 05.09.2008 16:00
Zajímá mě Váš názor na repasi starších vozidel,T148/815CAS32,Liaz 706 RTHP,Avia31.Myslím že Tatra a Liaz se už osvědčily dost v terénu,než nové Many,Renaulty a MB.Menšina SDH už začala prodávat tuto techniku a nakupují již nové vozy,přitom si myslím že se repase staršího vozu vyplatí a můžou i rozšířít svůj vozový park o jinou techniku,tak co vy na to.
-
Milda Smutný
- Příspěvky: 25
- Registrován: 22.07.2008 11:41
Příspěvek
od Milda Smutný » 05.09.2008 18:39
až doslouží poslední T148 nebo Š706RTHP zajímalo by mě čím budou jezdit po lese
-
Pan X
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09.11.2008 12:54
Příspěvek
od Pan X » 29.09.2008 20:27
JJ, je to pravda, budou chybět. Ale zas na druhou stranu už jsou to taky starý dětci a nemůžou sloužit napořád.
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 29.09.2008 21:16
Oni některý sbory nemaj na vybranou.Chtěj nový auto??Prodejte starý.A repase je sice krásná věc ale pořád je to starý auto.Nový z toho prostě neuděláš.Osbně sem taky zastánce 148iček.Bohužel ty auta ale nepudou opravovat pořád.Už teď začíná bejt málo ND.A tak za 5 let,se o ně bude válčit.
-
Viliam Benkovský
- Příspěvky: 63
- Registrován: 09.03.2008 17:48
Příspěvek
od Viliam Benkovský » 29.09.2008 22:02
My máme T 138 na tomto obrázku, máme ju radi, je spoľahlivá, ale ako píše "bonita", začínajú sa objavovať problémy s ND, predsa už to nie je žiadna mladica, ale príde čas a bude výmena generácii (teda ak budú peniaze) a "Alžbeta" bude musieť uvoľniť miesto nejakej mladšej. V Tatre by mali porozmýšľať, či by nebolo vhodné vyvinúť niečo podobné. Niečo sa tu popísalo, uvidíme, čo prinesie čas. Repas je dobrý, ale nové je nové (aj keď nie vždy lepšie).
-
HZS LK HZS LK
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.08.2008 18:55
Příspěvek
od HZS LK HZS LK » 30.09.2008 05:38
Jj máte sice pravdu, ale podle mého názoru by se měl již někdo chytit za nos a už si konečně uvědomit, že rozkrádat vojenský materiál potažmo vozidla T-148,T-815 (různých druhů) přes své kamarády a pak se dělit o penízky již také nejde.Kolik té techniky se rozprodalo a mohlo se předat hasičům že?Je to pořád dokola.Pokud do tohoto kolotoče někdo nešáhne, tak vás pánové upozorňuji, že hasiči budou jezdit s koňma a hadice budou tahat jak hasiči dobrovolní, tak i profi, ale k požáru přijedou vozidlem za několik miliónů.Je to opravdu škoda, že toto takhle pan ministr vnitra nechá.........hold má asi plnou hlavu jiných starostí
-
Viliam Benkovský
- Příspěvky: 63
- Registrován: 09.03.2008 17:48
Příspěvek
od Viliam Benkovský » 30.09.2008 08:51
[Václav Danita(bonita) - 29.09.2008 22:17]
Aj mne, ale najprv ju treba urobiť, nech je vidieť naživo a vôbec či na tu budú hasiči mať peniaze. Ako už bolo písané, s veľkoobjemovými CAS-kami sa nejako nepočíta, ale neviem s čím sa bude potom hasiť pri veľkých požiaroch napr. v lese alebo na poli!!!
-
Oves
- Příspěvky: 599
- Registrován: 30.06.2007 14:48
Příspěvek
od Oves » 30.09.2008 10:31
Nebylo by nejjednoduší kdyby se pánové z Kopřivnice "probrali" neříkám tím že spí ale kdyby udělali Casku jako je T148 s její výškou a rozměry + všechny vychytávky nových Tatrovek hasiči by nechtěli nic jiného aspoň ti dobrovolní ale zas je to otázka peňěz a taky nevím proč do jednotlivých krajů proudí jen jedna značka JMK - Man , ZLK - Renault. ???
-
Michal Skopeček
- Příspěvky: 216
- Registrován: 13.05.2008 16:12
Příspěvek
od Michal Skopeček » 30.09.2008 10:36
[Martin Pohanka - 30.09.2008 10:31] A kdo by platil ten vývoj toho auta? ty? tady se pak hovoří o desítkách milionů
-
Mara264
- Příspěvky: 587
- Registrován: 26.07.2005 20:16
Příspěvek
od Mara264 » 30.09.2008 11:15
jj vývoj je moc nakladný a není po těchto autech takový hlad, stat kupuje rychlé, krátké, nové CASky k zásahům. Protože se řídí statistikami, je malo zasahu v nepřístupném terénu tak proto, věřím že pokud půjdou retro auta jako T 613 dobře na odbyt tak se pustí i do jiných repasí, ale spousta dílů se už nevyrábi většinu dělal AUTOPAL.
-
Mara264
- Příspěvky: 587
- Registrován: 26.07.2005 20:16
Příspěvek
od Mara264 » 30.09.2008 11:23
[Martin Pohanka - 30.09.2008 10:31] Mě říkali že kapotové tatry jako je Jamal T 163 pro hasiče není ono, je dlouhá, dnes se dělají vysoké a krátké, znam malo sboru co ma kapotovanou kabinu a to myslím že je zrovna v ostravské chemičce nebo ve Spolaně.
-
Martin Petržela
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
Příspěvek
od Martin Petržela » 30.09.2008 11:36
[Marek Haltof - 30.09.2008 11:23] Jamal má v podstatě upravenou budku z T815, výškově nejde s T148 moc srovnávat. Ze současných výrobců (evropských) už kapotovou kabinu lze vidět prakticky pouze na MB-Unimog a Renault-Sherpa. Poslední dva mohykáni, co kapotovou budku dělali (Scania u typu T a Volvo u typu NH) už její výrobu zrušili pro nízkou poptávku.
-
Mara264
- Příspěvky: 587
- Registrován: 26.07.2005 20:16
Příspěvek
od Mara264 » 30.09.2008 11:55
PaArdon sekl sem se ted koukam a hlasování je pro Tatry 57, 57a, 75, V570, 90, 97, 87, 603, 600-tatraplan a 70
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 30.09.2008 16:50
Popravdě oni i dobráci kupujou a kupovat budou auta se 4kubíkama.Je nejhorší že stát dá dotaci na auto,ta není ani 50%ceny(je to asi 1/3?) ale přesto ti přesně řeknou jaký to auto musí bejt.6e by sis nechal postavit něco s 8 kubíkama by asi pánové na GŘ nerozdejchaly.
-
ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ruská vlaštovka » 30.09.2008 21:28
[Václav Danita(bonita) - 30.09.2008 16:50] Amen.
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán!
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 07.10.2008 17:19
[Bloudy Marek Loudil - 07.10.2008 16:48] Tak to se podívej znovu a pořádně - charakteristická kapota a mřížka T138, absence předčističů vzduchu na blatnících a opět charakteristický oblý nárazník hovoří za vše. Když bude fotka větší, dalšími rozlišovacími znaky jsou ještě například kryty nábojů kol (T138 šestiúhelníkové, T148 kulaté) atd...
-
Václav Danita(bonita)
- Příspěvky: 1892
- Registrován: 08.04.2005 22:35
- Bydliště: Krásná Lípa
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Václav Danita(bonita) » 07.10.2008 20:45
[Bloudy Marek Loudil - 07.10.2008 16:48] Já nenapsal že to je 148.Já jen napsal že sem zastánce 148iček.6e tam je 138 sem poznal.Ale my máme 148
-
Jazykozpytec
- Příspěvky: 129
- Registrován: 23.08.2008 12:13
Příspěvek
od Jazykozpytec » 17.10.2008 18:40
[Bloudy Marek Loudil - 17.10.2008 18:32] Tak dost! Do třetice všeho dobrého a zlého... Tvůj třetí příspěvek na webu, všechny stály za starou bačkoru.
Prosím tě - než něco napíšeš do veřejné diskuze, zkus si nějak zajistit, abys ze sebe neudělal úplného idiota a zkontroluj si to po sobě pomocí např. pravidel českého pravopisu nebo nouzově i MS Wordu. Tvoje znalost užívání i a y je tristní. Ty ses přistěhoval z Maďarska a s našim jazykem teprve začínáš? A nebo jsi jenom trošku zpomalený a ve škole nedáváš pozor? Toto se učí už na prvním stupni.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“