Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 26.08.2008 20:40
[BD - 26.08.2008 20:23] Nikoli státní, ale v současné fázi řekněme obchodní/výrobní tajemství. Taky byste si nevyzradil něco,co vyvíjíte aby Vám něco z toho konkurence vyfoukla - vzpomeňte například tajnosti s novou třísystémovou lokomotivou Škoda 109E (ČD řada 380), tramvají Škoda 15T nebo jakýmkoliv novým modelem osobního automobilu.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek
od » 26.08.2008 21:25
THT má novou cas 9000 l na ternu jenže je pouze pro1´+2 . DEVA ma terno 1+1 nevím kdo to koupí za 8 melounu?
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 313
- Registrován: 20.05.2008 19:43
Příspěvek
od Jakub Kozák » 26.08.2008 21:26
Nebylo tady náhodou řečeno, že máte počkat s úvahami? Na všem se pracuje - konstrukčně i legislativně... KuK
-
Cuculus canorus
- Příspěvky: 214
- Registrován: 10.02.2008 10:42
Příspěvek
od Cuculus canorus » 26.08.2008 21:29
[ - 26.08.2008 21:25] nejsme tak bohati abychom kupovali levne veci navic u nas se rika ze levne maso zerou psi a za kvalitu se holt plati
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 26.08.2008 23:24
[ - 26.08.2008 21:25] DEZA stála osm mega mj.kvůli velmi drahému čerpadlu Rosenbauer R600 s výkonem 6000 l/min... Vlekoobjemovka na podvozku Terrno1 6x6 by neměla vyjít dráž než klasické Terrno 4x4 CAS 20... Podvozek 6x6 stojí 1.925.000 bez DPH (i s klimou)...
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 00:20
[Hynek Obroučka - 26.08.2008 23:24]
Jenže pro JSDH a HZS nemá taková Tatra dost místa v kabině. Předpis z minuty na minutu nezměníš. Možnosti jsou tyto:
- Tatra se umoudří a namontuje 2 sedadla na motor
- Tatra bude v provedení lesní speciál, což ničemu nevadí, jen musí mít rám na kabině
- Tatra bude mít prodlouženou kabinu jako v pečkách a pak není co řešit.
Pro JSDH je to celkově problém, protože mají mít základní CAS, takže prodloužená kabina tak jako tak. Jedině mít vozidlo jako druhou CAS.
Kdo to jak řešil:
Zlín - Rencek s 5000l vody a prodlouženou kabinou a redukované provedení
Ostatní - CAS, PHA, KHA s krátkou kabinou na třínápravovém podvozku, CAS jako lesní speciál.
To, že je CAS jako lesní speciál, celkem ničemu nevadí, HZS nemá specifikováno, jakou CAS má na dané stanici mít. JSDH to specifikováno má, takže problém.
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 00:25
[Hynek Obroučka - 26.08.2008 23:24]
Jinak cena nové nástavby je asi 2-2,5 mil. kč, takže celé auto do 5ti milionů
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 00:26
[freek - 27.08.2008 00:25]
Při troše štěstí bude levnější než 4x4
-
Hynek Obroučka
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek
od Hynek Obroučka » 27.08.2008 01:46
[freek - 27.08.2008 00:20] Se všemi tipy jsi vedle, víc ze mě ale nedostaneš Prostě vydržte, nemá cenu hádat, i kdyby se někdo náhodou trefil, stejně to dementuju...
-
Cuculus canorus
- Příspěvky: 214
- Registrován: 10.02.2008 10:42
Příspěvek
od Cuculus canorus » 27.08.2008 08:38
freeku ty jsi fakt magor z prispevku vyse normalni clovek pochopi ze nasi pozarovi tatrofilove neco vedi a tvrdi ze bude vse ok
a ty neustale budes kafrat do poctu sedadel ikdyz je zminovano ze to bude legislativne ok ja z toho chapu ze proste bude nejaka konstrukcni zmena ale ty umis reagovat a napsat blablabla sedadla nekdo ti odepise ze to bude v pohode a ty na to napises blablabla sedadla a tak furt dokola jako vul
-
Jirka Slunečko
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.09.2008 20:41
Příspěvek
od Jirka Slunečko » 27.08.2008 11:28
Mám dotaz na odborníky přes Tatru.. Nezaobíral se už někdo myšlenkou postavit casku na podvozku Tatry T815-7..? Je sice na měchách ale krásně nízká takže by se rozměrově od T-148 moc nelišila..
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 12:28
[Jirka Slunečko - 27.08.2008 11:28]
Zaobíral se jí pan redaktor Kozák
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 12:29
[Cuculus canorus - 27.08.2008 08:38]
No máš pravdu, oni tu řeší nějaké legislativní změny a nějaké řešení, já upozorňuji na to, že možnosti tu jsou i dnes, jen jich je hodně málo využíváno.
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 12:30
[Hynek Obroučka - 27.08.2008 01:46]
Já z tebe nic nedostávám, jen popisuji možnosti bez čekání na to "něco tajemné".
-
Jirka Slunečko
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.09.2008 20:41
Příspěvek
od Jirka Slunečko » 27.08.2008 12:45
[freek - 27.08.2008 12:28] Děkuju ti za tip:) Je o tom diskuze tady někde na požárech..?
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 13:15
[Jirka Slunečko - 27.08.2008 12:45]
Když mi napíšeš na ICQ, tak ti dám ještě nějaký tip k tomuhle tématu.
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 313
- Registrován: 20.05.2008 19:43
Příspěvek
od Jakub Kozák » 27.08.2008 13:44
[Filip B... - 27.08.2008 13:34] Ne, on má na mysli T817. KuK
-
Freek
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek
od Freek » 27.08.2008 14:12
[Jakub Kozák - 27.08.2008 13:44]
Mám pocit, že zrovna ty jsi často poučoval, že T 817 neexistuje a že správné označení je T815-7. A teď to popíráš, to jsem z toho jelen .
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 313
- Registrován: 20.05.2008 19:43
Příspěvek
od Jakub Kozák » 27.08.2008 14:20
[freek - 27.08.2008 14:12] Tak jsem to nemyslel - Filip odkázal na fotku s T815, ne na T817 (původně T815-7). KuK
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“