Trambus-krátká kabina
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 10.02.2008 10:42
Příspěvek od Cuculus canorus » 04.07.2008 11:45
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 29.06.2008 20:29
Příspěvek od pořadatel pořadatel » 04.07.2008 11:59
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 04.07.2008 12:18
-
- Příspěvky: 270
- Registrován: 21.06.2008 19:12
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 29.06.2008 20:29
Příspěvek od pořadatel pořadatel » 04.07.2008 12:36
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.07.2008 21:31
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 04.07.2008 15:13
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 04.07.2008 19:50
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek od Freek » 04.07.2008 23:22
Do diskuse se freek sice pridal, ale byl tehdy dokonce obvinen, ze pise to, co uz tam napsal nekdo pred tim. I to dokazuje, ze tento problem zajima vic lidi. Je proste zazite, ze na akce (predevsim souteze) jezdi DA. Stale casteji jsou ale i akce pro CAS a otazka na akceschopnost je logicka.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 04.07.2008 23:51
Operák si prostě v počítači vyškrtne jednotku a povolá jinou, počty techniky v jednotlivých stupních IZS by měly být předimenzovány pro případ, že jednotka nevyjede... Btw. I to se tu již za velkých emocí rešilo, nemá cenu se tím znovu zabývat, krom toho jsme hodně Off Topic...
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek od Freek » 05.07.2008 00:32
No já už vůbec ne. Já jsem ani k tomuto tématu (stejně jako k mnoha jiným) vůbec nechtěl nic psát, ale byl jsem donucen. Š706 RTHP je stejně redukovaná CAS, takže je celkem jedno, jestli je nebo není.
Specifikace dobrovolnosti x nedobrovolnosti x otroctví x zodpovědného přístupu atd. je na dlouhou diskusi. Ale jsem těmto akcím velice nakloněn. Setkávat se a vyměňovat si zkušenosti, to k dobrovolným profesionálům patří.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 05.07.2008 00:43
To je jako napsat k trambusu nebo LIAZce CAS 24 nebo CAS 20. Vždy to zůstane CAS 25 a CAS K25 (ev.CAS 25K) podle označení z doby vzniku
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek od Freek » 05.07.2008 09:06
Vycházím z tabulky v Řádu strojní služby. To co píšeš je pravda. Po vzniku tohoto děleni bylo nutné nějak určit i u staré techniky, do které kategorie patří. Proto vzniklo rozdělení výčtem. Tehdy to nebyl problém, protože v podstatě existovalo jen několik standardních typů techniky.
Jinak samozřejmě zůstává třeba označení CAS K 25 u L101. Nelze však zavírat oči před předpisy, které sem tam změní i staré věci, protože jinak by CAS 25 Š706 RTHP byla dodnes ASC 25 a DA 12 Avia by bala DVS 12. Žádný předpis ale nemění CAS K 25 na CAS 24.
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 29.06.2008 20:29
Příspěvek od pořadatel pořadatel » 05.07.2008 12:40
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 05.07.2008 12:49
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 05.07.2008 15:39
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 29.06.2008 20:29
Příspěvek od pořadatel pořadatel » 05.07.2008 15:55
-
- Příspěvky: 167
- Registrován: 01.10.2007 12:32
- Bydliště: Nové Dvory
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA