uzávěrka T 148
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11.10.2007 21:57
Příspěvek od Alois Kolář » 12.05.2008 15:26
uzávěrka T 148
Mám Prosbu, máme tatru 148 a přemýšlíme o změně vypínačů na užávěrky diferenciálů a zapnutí předího náhonu. Připadá nám dosti nepraktické, poukud třeba jedeme někde v terénu, potřebujem uzáverku a cisterna skáče, aby jeden člověk držel zamáčknuté tlačítko. Chceme dát přepínače, které budou po sepnití zaponuté dokud je někdo opět nevypne. Co si o tom vy myslíte? je to dobý nápad nebo je nějaký pádný důvod proč nechávat tovární spouštění? Díky
Mám Prosbu, máme tatru 148 a přemýšlíme o změně vypínačů na užávěrky diferenciálů a zapnutí předího náhonu. Připadá nám dosti nepraktické, poukud třeba jedeme někde v terénu, potřebujem uzáverku a cisterna skáče, aby jeden člověk držel zamáčknuté tlačítko. Chceme dát přepínače, které budou po sepnití zaponuté dokud je někdo opět nevypne. Co si o tom vy myslíte? je to dobý nápad nebo je nějaký pádný důvod proč nechávat tovární spouštění? Díky
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 12.05.2008 15:26
to puvodni reseni bylo dane zkusenostmi
ze vylucovalo lidsky faktor selhani, tj. ze tam ty uzaverky nezapomenete, jelikoz pak zpuosbite skody znacneho rozsahu a muzete i ohrozit sebe a dalsi ucastniky provozu, nebot v zatacce na suchu nezatocite a pojedete rovne (jednou se mi to stalo u agroIFY). Jinnak pokud to osetrite vyraznymi a funkcnimi kontrolkami, neni v tom problem, jine typy (T813) to maji take napevno. JJS
ze vylucovalo lidsky faktor selhani, tj. ze tam ty uzaverky nezapomenete, jelikoz pak zpuosbite skody znacneho rozsahu a muzete i ohrozit sebe a dalsi ucastniky provozu, nebot v zatacce na suchu nezatocite a pojedete rovne (jednou se mi to stalo u agroIFY). Jinnak pokud to osetrite vyraznymi a funkcnimi kontrolkami, neni v tom problem, jine typy (T813) to maji take napevno. JJS
-
- Příspěvky: 122
- Registrován: 21.11.2004 11:06
Příspěvek od Radek Luža » 12.05.2008 15:26
Uzávěrka
Já sem se z praxe dozvěděl že tam stačí nacpat sirku a už to nemusíš držet, a je to přestvaba za pár haléřů ))
Já sem se z praxe dozvěděl že tam stačí nacpat sirku a už to nemusíš držet, a je to přestvaba za pár haléřů ))
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 16.05.2005 10:50
Příspěvek od Neznámý Vojín » 12.05.2008 15:26
Re
Pokud to máš správně zapojené, tak by jsi měl držet jenom uzávěrku, ostatní tam drží samo.S tou uzávěrkou jen doplním JJS, je to o lidskě hlouposti a nejenže auto pojede rovně,ale něco povolí a prdne, když to necháš zapnutý.Proto je to takhle ošetřený, aby vyskočila, když jí pustíš.
Pokud to máš správně zapojené, tak by jsi měl držet jenom uzávěrku, ostatní tam drží samo.S tou uzávěrkou jen doplním JJS, je to o lidskě hlouposti a nejenže auto pojede rovně,ale něco povolí a prdne, když to necháš zapnutý.Proto je to takhle ošetřený, aby vyskočila, když jí pustíš.
-
- Příspěvky: 50
- Registrován: 11.10.2007 21:57
Příspěvek od Alois Kolář » 12.05.2008 15:26
Uzávěrka
Takže pokud držím uzávěrku tak to ostatní nemusím?
Takže pokud držím uzávěrku tak to ostatní nemusím?
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Zdeněk Němec » 12.05.2008 15:26
to nemusíš
přední náhon a mezinápravovou uzávěrku zapneš a nemusíš držet
"drží se jenom nápravová uzávěrka" která se používá pouze pro vyproštění nikoli pro stálou jízdu můžeš rostrhnout diferenciál!!!
přední náhon a mezinápravovou uzávěrku zapneš a nemusíš držet
"drží se jenom nápravová uzávěrka" která se používá pouze pro vyproštění nikoli pro stálou jízdu můžeš rostrhnout diferenciál!!!
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA