Prodej CAS-8 Avia
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:24
K té přepravě - podle zákona lze na korbě přepravovat příslušníky hasičských záchranných sborů, příslušníky ozbrojených sil a ozbrojených sborů při plnění jejich úkolů, a jiné osoby při plnění úkolů civilní ochrany a při živelní pohromě.
A cestou zpátky jít pěšky nemusí, zásah totiž končí až návratem na základnu.
Jedinou otázkou tedy zůstává, jestli je např. požár kontejneru, na který byste případně jeli, živelní pohroma
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18.01.2006 15:12
-
- Příspěvky: 842
- Registrován: 11.12.2005 02:02
Příspěvek od Tomáš Otčenášek » 12.05.2008 15:24
ted je otazkou, jak je to ve vyklade, bo dlouhou dobu bylo v Silnicnim zakonu, ze modre majaky pouzivaji jen a ted vyjmenovane, z hasounu tam bylo HZS a BZS, JSDH ne, to doplnili vykladem (i kdyz nechapu jak je mozne vykladem menit smysl zakona, ale pro poslance asi pravo neplati).
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:24
I o tom to je, ať Vám vozidlo dobře slouží, vypadá velmi pěkně, když jsem byl v Telči na jaře fotit jejich Tatru, vypadala Avia velmi zachovale a udržovaně, ostatně stejně jako všechna auta na telčské stanici...
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.10.2007 07:14
Příspěvek od r.a.d.11 » 12.05.2008 15:24
To jsem rád že se avča tak dobře chytla tam kde bude mít využití
ale garáž ti musí stačit na šířku stejná jak na plachťák a jestli to bude u vás fungovat dobře tak ostatní za vama dojedou autem kterým tam někdo zvás dojede tedy u nás to taky tak funguje a občas si fakt rád že tam ty lidi jsou
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Milan Kusýn » 12.05.2008 15:24
Naše jednotka také vlastní CAS-8.Některým z Vás se na ní nelíbí malá rychlost,dostupnost v terénu,malá kabina vozu,malý objem nádrže a malé prostory pro vybavení.
Je sice pravda,že se do kopce docela zadýchává,ale po rovince udělá něco málo přes 90 km/h (konstrukční rychlost je 80 km/h).Z 98% jsme u události jako první jenotka.
Terén: když je šikovný řidič tak s tímto vozem dokáže pomalu zázraky.Dokáže se dostat i tam kde se nedostaly ani tatry.Ovšem když vypustíte vodu,tak je to jako u jakékoliv jiné avie,plivnete a stojí.
Kabina vozu: je psána osádka1+2,jedíme 1+3, do kabiny se v pohodě vejdeme a to nejsme žádní trpaslíci.
Nádrž: necelé dva kubíky na první zásah stačí.
Vybavení:po naší úpravě tam máme- přetlakový ven.PAPIN 508 UNI,plov.čer.PLOVČER MAXI TURBO,rozbr.pila HUSQVARNA,mot.pila.STIHL MS 270,4 ks dých.př. SATURN S7,4 ks nahradní láhve, 2ks proudniceVIPER,2ks proudnice D,6 ks hadice B,5 ks hadice C,2 ks hadice D,rozdělovač,bourací sekera,sekera malá,pák.kleště,páčidlo,10m hliníkový skládací žebřík,4ks savice,sací koš,hydrant.nádstavec.Posuďte sami,jestli je to dostačující vybavení pro toto vozidlo.
Příspěvek od » 12.05.2008 15:24
Zdavím pánové. Musím napsat,že u našeho sboru také vlastníme cas 8 avia a moc nadčeni nejsme!Tato technika je naprosto nepraktická. a u JPO II nebo III úplně k ničemu! Tato technika se hodí max.někam pro JPO V. Nemůžu souhlasit s tím,že je lepší než nic! To raději NIC!!!!! Lepší jezdit na kole nebo s "konězpřežkou!
- ruská vlaštovka
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 04.08.2002 01:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od ruská vlaštovka » 12.05.2008 15:24
Jistěže ávyje jako CAS-8 není žádný zázrak a ani tak zřejmě nikdy nebyla vymyšlena. Ovšem jak vidno u vás, když se chce a umí, tak to jde. Zbytek hledá výmluvy, proč to nejde. Je to tak, jako vždycky... zlaté české ručičky přeci jen ještě někde přežívají.
Co tu vaší ávku podrobně nafotit a hodit sem na Požáry? Může to být inspirací pro mnohé sbory, které na jiné vozidlo peníze neseženou, ale mají šikovné a ochotné kluky ve svých řadách...
Příspěvek od » 12.05.2008 15:24
No právě! Já souhlasím,že se s ní možná něco udělá,ale jak řikáš není to tak úplně podle předpisů. No a když jedeš na nějakou událost a máš pred zbrojnicí 6 lidí a bohužel jen jednoho strojníka.tak nastává problém. když jsou dva tak už to jde tak se pojede ještě DA
-
- Příspěvky: 371
- Registrován: 23.05.2006 10:53
Příspěvek od Petr Slavíček » 12.05.2008 15:24
koupil jsem knížku něco jako 1000 hasičských vozidel a bylo tam hodně poučného co se používá ve světě za techniku ne každý má high tech techniku a i proto si myslím že toto auto má své uplatnění
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:24
Do T148 taky nevejde družstvo. Proto má mít podle vyhlášky JPO III CASku a DAcko...
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:24
Třeba mají ještě LEMPLa, ale je zrovna nepojízdný...
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.06.2006 17:49
Příspěvek od Martin Švolík » 12.05.2008 15:24
môjho názoru na počet tých osôb pri zásahu, by sa to kľudne mohlo riešiť aj tak, že keby bola táto Avia, tak by sa len dokúpila odniekaľ z bazára niejaká dodávka, do ktorej by sa poprípade nahádzalo ešte niejaké vybavenie. Nevravím že je to úplne najlepšie, že je to podľa predpisov, a že by to pre väčšinu obcí a JPO bolo zrealizovateľné, ale lepší vrabec v hrsti ako holub na streche, takže buďiš alebo účel svätí prostriedky!!!
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Milan Kusýn » 12.05.2008 15:24
Tvrdíš,že se CAS 8 nehodí pro JPOII ani JPOIII.My jsme zařazeni jako JPOII a ta naše avia nám zatím musí stačit,snad už jen do jara.Nezatracuju ji,za 10 let nám i jiným pomohla mnoho krát.Můžete ji vidět na stránkách SDH Žulová.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA