Nové Scanie v Praze
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:24
Chodov, no tos mě pobavil )) Od magistrátu letos dostali jen 50.000 a to jaksi na novou Scanii nestačí... Ale konec OT, Scanie jsou pro
Lysolaje
Suchdol
údajně pro Satalice, je to ale neověřená info
Ta třetí ale není v Praze, takže předány budou asi všechny naráz, kdy nevíme, ale snad se k té informaci čas dostaneme a budeme informovat...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:24
No to řešit nebudu, každopádně to bode obrovské šlápnutí vedle - po skvělých Scaniích, se kterými je spokojenost, koupí MANy s pidikabinkou - bude to další potvrzení absence jakékoliv koncepce výstavby jednotek SDH v Praze...
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: 06.01.2006 22:12
Příspěvek od a dyť je to fuk . » 12.05.2008 15:24
Ono to nebude jen o chybějící koncepci pražských dobr. JPO, ale spíš o tom, že někdo dostal pěkně nafutrováno za to, že na magistrátu protlačí MANy. Ostatně nějaký příspěvek výše to naznačuje.
-
- Příspěvky: 114
- Registrován: 06.01.2006 22:12
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Václav Porkát » 12.05.2008 15:24
Koncepce je k ničemu? To nemyslíš jistě vážně, že. Koncepce je např. i jednotný servis vozidel stejné značky...
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:24
Ty jsi upadl, ne? Jak říká Vašek - minimálně servis je už hodně dobrý důvod kupovat jen jednu značku. Dalším může být i třeba (pro tebe samozřejmě bezpředmětná věc) nárok na obsluhu - když budu mít pět aut a každé bude stejné, můžu si prohazovat strojníky i celá auta jak mě napadne, aniž bych tím kladl zbytečné nároky na řidiče, kteří si musí pamatovat, ve kterém autě se jak pouští stěrače (ono tenhle příklad zní asi trošku jako úsměvná blbinka, ale myslím, že kromě freeka většina lidí pochopí, kam tím mířím).
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek od Freek » 12.05.2008 15:24
Ta obsluha je docela dobry argument, ale nevim jestli se to nekdy u JSDH uplatni v praxi. Pokud ma nejaka JSDH vsechno na stejnem podvozku, se stejnymi ovladacimi prvky, tak to asi smysl ma. Ale takovych prikladu znam hoooooodne malo. Napadaji me jen JSDH Hrusky s 3 CAS na podvozku T 815. Ti asi maji koncepci. Jinak ma u nas vetsina jednotek kombunaci Avia a k tomu Skoda/Liaz nebo Tatra.
-
- Příspěvky: 1022
- Registrován: 30.12.2004 01:04
Příspěvek od Freek » 12.05.2008 15:24
http://ns.compet.cz/ISU/2005/VZ/pis28030.html
Mimochodem je zajimave i toto tvrzeni:
V létech 2001-2003 nebyl na trhu pro CAS vhodný podvozek, který by splňoval technické požadavky pro požární automobily. Podvozky LIAZ se přestaly vyrábět a podvozky TATRA pro požární automobily nevyhovovaly.
Pokud si dobre pamatuji, tak v te dobe zacala vyroba terrna. Je otazka, jestli dnes vyhovuji .
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: 04.05.2005 08:50
Příspěvek od Mirek » 12.05.2008 15:24
Nevím jakou kabinu u mana máte na mysli ale my máme na stanici mana s dlouhou kabinou a místa je tam habakuk(pro klasiku družstvo 1+5)
Nevím jak pro doobráky ale mi kabina malá nepřijde, minimálně vzadu už jsem zažil mnohem méně místa(stará T815 4x4, atego.....)
-
- Příspěvky: 371
- Registrován: 23.05.2006 10:53
Příspěvek od Petr Slavíček » 12.05.2008 15:24
jistě jste mnozí zaregistrovali novou kabinu od MAN je myslím nesrouvnatelná s předchozí kabinou . Jinak tado nová kabina se montuje na podvozky od 7,5 tuny TGL až na TGX .
jsteli někdo z okolí Tábora tak dnes a zítra se v Chotovinách u Tábora prezentují nové těžké řady MANu.
Jeli zájem předám kontakt na zodpovědnou osobu
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:24
Kabina MAN, ať už se jedná os starou z řady LE, nebo novou z řady TG-M, je menší, než kterákoliv jiná kabina, zejména to platí při montáži čtyř IDP v sedadlech... Atego má trochu větší, pak je Renault, pak Tatra, Scania a největší je kabina Volvo... Jediné kabiny MAN, které jsou opravdu velké nabízí firmy Ziegler (Kralovice), Rosenbauer (kabina součástí nástavby), ostatním nástavbářům pak samotné kabiny upravuje německá firma Wittlich, tomu říkám kabina srovnatelná se Scanií, klasický pidiMAN je ve srovnání s tím kabina pro trpaslíky, to se na mě nezlobte...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 28.12.2005 22:13
Příspěvek od Hadice B75 - Zásah » 12.05.2008 15:24
Ahá, tak když nikdo od pražských dobráků nechtěl Scanie, musel je dostat, ale když ji nechtějí Řepy, odkud je velitel pražských dobráků, tak to naráz jde... Spláčete nad vejdělkem...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA