CAS 25 Š706 RTHP
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
- Daniel Koldinský
- Příspěvky: 110
- Registrován: 09.12.2007 12:46
Příspěvek od Daniel Koldinský » 12.05.2008 15:25
chyby v textu
pomáhá předepisovat text ve wordu či jiném textovém editoru (to jsem už asi psal), jinak drobné chyby lze opomenout ale některé bijí do očí i mě takového češtinářského barbara
pomáhá předepisovat text ve wordu či jiném textovém editoru (to jsem už asi psal), jinak drobné chyby lze opomenout ale některé bijí do očí i mě takového češtinářského barbara
-
- Příspěvky: 533
- Registrován: 09.05.2005 11:26
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od » 12.05.2008 15:26
Š 706
Zdravím chlapi,potřeboval bych vědět jaká je výška erťáka s májákem myslím že jo to nejvyší bod.máme vjezd 2800mm.Příští tyden by jme ho měli dostat tak čekáme jestli se vejde či nevejde.když ne tak budeme muset udělat úpravy.Hledal jsem .ale našel různé výšky .díky
Zdravím chlapi,potřeboval bych vědět jaká je výška erťáka s májákem myslím že jo to nejvyší bod.máme vjezd 2800mm.Příští tyden by jme ho měli dostat tak čekáme jestli se vejde či nevejde.když ne tak budeme muset udělat úpravy.Hledal jsem .ale našel různé výšky .díky
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:26
RE: Pazdy
Po maják (původní hrnec uprostřed kabiny) je to 2915, po lafetu 2870.
Pokud dáte maják u lafetu dolů, dostanete se na 2640. KuK
Po maják (původní hrnec uprostřed kabiny) je to 2915, po lafetu 2870.
Pokud dáte maják u lafetu dolů, dostanete se na 2640. KuK
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: 15.01.2008 14:12
Příspěvek od Rudolf Windisch » 12.05.2008 15:26
Re: Pazdy
ještě nepropadej panice. Podle toho co píšeš se jedná o malý rozdíl. Záleží také na úhlu nájezdu do garáže, na podlaze v garáži apod. My jsme měli dvě CAS-25 Š-706 RTHP, jedna byla rok výroby 1978 a druhá 1983 a obě měli různou výšku. Takže naděje tu je. Záleží také na tom jak jsou unavená brka atd. Musíte ovšem počítat s tím, že pokud bude CAS prázdná tak je samozřejmě o něco vyšší.
ještě nepropadej panice. Podle toho co píšeš se jedná o malý rozdíl. Záleží také na úhlu nájezdu do garáže, na podlaze v garáži apod. My jsme měli dvě CAS-25 Š-706 RTHP, jedna byla rok výroby 1978 a druhá 1983 a obě měli různou výšku. Takže naděje tu je. Záleží také na tom jak jsou unavená brka atd. Musíte ovšem počítat s tím, že pokud bude CAS prázdná tak je samozřejmě o něco vyšší.
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.06.2007 23:32
Příspěvek od David Malát » 12.05.2008 15:26
Repase
Když jsme u toho doporučení, tak já doporučuji Komet Pečky. Už nám něco dělali a teď prováději kompletní repas nástavby Š706, tak se za pár týdnů pochlubím.... Mezi panem Adamovičem je rozdíl už v přístupu k "malým" zakázkám, proto jsem tenkrát vsadil na Komet a jsme spokojeni..A co se týká cen, ty rozebírat nebudu to je každého věc ale viděl jsem jejich auto u sousedů a taky se mi poměr cena a dílo nějak nezdálo.....ale je možné že jim opravovali hodně na podvozku....to nevím, abych nepomlouval....
Když jsme u toho doporučení, tak já doporučuji Komet Pečky. Už nám něco dělali a teď prováději kompletní repas nástavby Š706, tak se za pár týdnů pochlubím.... Mezi panem Adamovičem je rozdíl už v přístupu k "malým" zakázkám, proto jsem tenkrát vsadil na Komet a jsme spokojeni..A co se týká cen, ty rozebírat nebudu to je každého věc ale viděl jsem jejich auto u sousedů a taky se mi poměr cena a dílo nějak nezdálo.....ale je možné že jim opravovali hodně na podvozku....to nevím, abych nepomlouval....
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.10.2007 07:14
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.06.2007 23:32
Příspěvek od David Malát » 12.05.2008 15:26
r.a.d.11
To je zajímavá cena . Já tím autem nemyslel vaše, ale tady jednu Š706. Cena byla podobně zajímavá! My budeme mít za tuto cenu kompletní repas Š706 i s výměnou generálkovaného motoru a převodovky Liaz....
To je zajímavá cena . Já tím autem nemyslel vaše, ale tady jednu Š706. Cena byla podobně zajímavá! My budeme mít za tuto cenu kompletní repas Š706 i s výměnou generálkovaného motoru a převodovky Liaz....
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: 19.01.2003 13:44
Příspěvek od simír hasič » 12.05.2008 15:26
Připravuji sem článek
o repasi našeho Matese, dělali jsme si to sami, na příští rok nám zbývá ješetě celolak a i ten si provedeme sami. Při vytváření nástavby jsme se částečně inspirovali u kolegů v SDH Horní Maršov. Náš dvorní šéfkonstruktér Martin ale přetvářel k obrazu svému a cena přestavby s částečným lakem je zatím mimo vybavení cca 80 tis. Kč.
o repasi našeho Matese, dělali jsme si to sami, na příští rok nám zbývá ješetě celolak a i ten si provedeme sami. Při vytváření nástavby jsme se částečně inspirovali u kolegů v SDH Horní Maršov. Náš dvorní šéfkonstruktér Martin ale přetvářel k obrazu svému a cena přestavby s částečným lakem je zatím mimo vybavení cca 80 tis. Kč.
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: 19.01.2003 13:44
-
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14.10.2007 21:59
Příspěvek od Petr Měrka » 12.05.2008 15:26
RE: Bohdan
Prosím tě,mohl bys mi taky zaslat nějaké fotky.Také nás bude čekat přestavba a různé úpravy včetně laku,tak ať se máme čím inspirovat.
Prosím tě,mohl bys mi taky zaslat nějaké fotky.Také nás bude čekat přestavba a různé úpravy včetně laku,tak ať se máme čím inspirovat.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA