Ochrana nádrže
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Michal Košátko » 12.05.2008 15:23
Zdravím vás všechny, doslechl sem se od někoho že ekzistuje speciální látka na ochranu nádrže na vodu nevýte o co te prý to neni barva ale nejaká emulze která se nanese na nádrž zevnitř
-
- Příspěvky: 278
- Registrován: 12.10.2002 21:50
- Bydliště: Třeboň
Příspěvek od Ondra Vajo » 12.05.2008 15:23
Nekdo z kolegu z jineho JSDH my rikal neco o vyplastovani a ze je to lepsi nez ta emulze ale nevim to jiste jen rikam co vim
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Michal Košátko » 12.05.2008 15:23
A nevý náhodou kolik stojí ta emulze na tu nádr nebo nemá stim někdo skušenostM
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:23
My v našem SDH máme vylaminátovanou T 148 už 10 let a nemůžeme si to vynachválit. Je to super, za 10 let nepamatuju že by jsme to nějak opravovali. CUS BUS
-
- Příspěvky: 278
- Registrován: 12.10.2002 21:50
- Bydliště: Třeboň
Příspěvek od Ondra Vajo » 12.05.2008 15:23
Muzes mi rici na kolik to vyjde a kdo to dela dekuju Ondrej Vajo
-
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 24.07.2003 14:14
Příspěvek od Jiří Sucharda » 12.05.2008 15:23
zaklad nam udelali v Policce a zbytek jsme si delali sami a uz bychom do toho nikdy sami nesli, kluci delali v dychacich s dlouhymi hadicemi a maji vydychano tak na rok dopredu . Je to strasna rasovina a mikomu to nezavidim. JJS
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:23
Máš pravdu, je to hrozná práce, když jsem tam tak seděl v té nádrži s maskou, nic moc.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:23
My to taky dělali v dejcháčích a mohu jen potvrdit že je to rasovina. Jinak už si nevzpomínam kolik to stálo přece jenom je to už 10 let
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 31.07.2006 13:34
Příspěvek od Pavel Burda » 12.05.2008 15:23
V Příbrami na letišti jsem před lety viděl vyvložkování podzemní nádrže folií - podobně, jako se vložkují komíny pro plynová topení. Přijela parta, vyčistila nádrž (pískováním), něčím to stříkli a nafoukli v tom umělohmotný vak. Drží dodnes. Pravda je, že ta nádrž se nerozjíždí, nebrzdí ani neprojíždí osmdesátkou zatáčky - působí na ni pouze to jediné gravitační g. Nicméně doba pokročila a s ní i různé technologie ... . pb
-
- Příspěvky: 160
- Registrován: 04.03.2007 10:03
Příspěvek od Martin D » 12.05.2008 15:23
"Ne všechny antikorozní přípravky pracují stejně."
Chyba! Existuje škála výrobků a aplikačních systémů, některé jsou účinnější než jiné.
Olej, asfalt a voskové výrobky mají za cíl “zakrýt a ochránit” kov, aby vlhkost nepronikla dovnitř. Přesto však tato metoda “bariery” proti korozi současně zabezpečí vlhkost, která se již ve štěrbinách usadila, a tím vytváří ve skutečnosti ideální podmínky pro další vytváření rzi.
Asfaltové a voskové prostředky nemají nutnou pronikací schopnost a stejně jako naftové oleje, nesmíchají se s vodou a nemohou proniknout existující rzí.
RUST STOP má schopnost proniknout skrze existující vlhkost a odstranit ji. Přilne ke kovu a pracuje jako izolační prvek, který zastavuje proces rezivění.
Aplikací pod vysokým tlakem pomocí speciálně připravených nástřikových pistolí RUST STOP vytvoří mlžný opar, který pronikne do všech prostorů, a pokryje celé vozidlo včetně vnitřku dveří, blatníků, sloupků, rámů, motoru a podvozku, jedním slovem všechna místa, kde rez vzniká.
RUST STOP má unikátní mazací schopnosti, které vám nabízejí několik dalších výhod:
1. Čistí a ochraňuje elektrické spoje, kontakty a motor.
2. Zabraňuje zamrzání zámků.
3. Odstraňuje skřípání a umožňuje, aby panty a kabely pracovaly bez problémů.
4. Zabraňuje zareznutí matic.
5. Nepoškodí chromování, gumy, nalakované povrchy, asfalt nebo beton.
Životnost ochrany od výrobce je vypočítána na 2 až 4 roky, než dojde k odhalení kovu. Přesto však inspekce nových vozidel odhalila místní nedostatky již v původní antikorozní ochraně, a také přítomnost rzi již v těchto nových vozidlech.
Jedním z důvodů je to, že během výroby a montáže se na panelech karoserie vyskytuje asi 2000 míst, která jsou bodově svařována, stejně jako mnohá zahnutá místa. Toto poškozuje ochranný systém, a umožňuje rzi, aby se vytvářela.
Tato rez bude eventuálně brzy viditelná, ale co je důležitější, u vozidel se samonosnou karoserií začne narušovat pevnost struktury a bezpečnost vozidla. Právě z tohoto důvodu doporučujeme, aby Váš program antikorozní ochrany začal okamžitě.
Na rozdíl od jiných výrobků na trhu, i povrchová rez, způsobená odřeninami nebo drobnými nárazy, může být odstraněna včas, je-li vozidlo pravidelně ochraňováno. RUST STOP zaručuje ochranu proti korozi “zevnitř ven “. V textu záruky nenajdete žádná drobná písmenka, která se vztahují k omezenému počtu kilometrů a změně majitele vozidla, která by takto zrušila existující danou záruku.
Existuje pouze jeden test na ochranu proti korozi, tím je čas.
TO JE PRAVDA! Srovnávací testy na antikorozní přípravky mohou někdy mít sporné výsledky. Dnes neexistuje žádný test, který může simulovat pravé prostředí, ve kterém pracuje motorové vozidlo. Sníh, déšť, sůl, znečištěné prostředí, cyklus mrznutí a tání, horko, atd., to vše ovlivňuje efektivnost antikorozních prostředků. Na vašem vozidle existují štěrbiny a drobné praskliny, které jsou těžko přístupné, a právě v těchto místech dochází ke katastrofickému rezivění. Antikorozní ochrana musí na tato místa proniknout, její působení nesmí být zastaveno vlhkem, běžným znečištěním a výkyvy teploty. Metodologie běžných laboratorních testů nemůže ani z daleka přiblížit skutečné jízdní podmínky, a do té doby, než tomu tak opravdu bude, by neměla být nikdy používaná jako kritérium výběru.
NENECHTE se ovlivnit firmami, které používají zprávy z laboratorních testů jako základ na stanovení účinnosti ochranných prostředků. Zjistěte si, jaká je s výrobkem zkušenost v praxi.
Testování časem a důkazy:
RUST STOP byl vyzkoušen dlouhodobě od roku 1972 na více než 1 500 000 automobilových aplikací, a nikdy na výrobek nebyla záruční stížnost. RUST STOP podstoupil všechny praktické zkoušky a vyšel s vítěznými barvami. Kanadská Automobilová Asociace (Automobile Protection Association) nám také udělila nejvyšší ocenění. Po důkladné studii A.P.A., po diskusích se zákazníky a po vlastním rozsáhlém testování, byla Asociace přesvědčena, že RUST STOP splňuje svůj slib. A tak jsme získali schválení Asociace.
"Antikorozní ochrana je něco navíc? Něco, co si nemohu dovolit?"
Chyba! Antikorozní ochrana přispívá k bezpečnosti vašeho vozidla, k jeho dobrému vzhledu a prodejní hodnotě. Je to malá investice s vysokou návratností. Ve skutečnosti se jedná o výhody, bez kterých byste se neměli obejít, zvláště při dnešních vysokých cenách vozidel.
"Je záruka tak dobrá, jako firma, co ji zaručuje?"
To je pravda! Doživotní záruka RUST STOP je prostě nejlepší na trhu, proti korozi. Je to doživotní záruka na nová vozidla, která jsou každoročně ochráněna, bez omezení počtu kilometrů nebo převodu majitele. Je také k dispozici pro některá ojetá vozidla do 3 let jejich stáří.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:23
když už tu děláte reklamu, alespoň se podepište jménem a ne "Pro SDH", my víme, kdo je za tímhle nickem... On Vám tu reklamu možná stejně admin smázne...
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 26.05.2007 17:31
Příspěvek od Zbyněk Pochman » 12.05.2008 15:23
Pokud vim, tak je tento web určen hasičům a ne firmám co vydělávají peníze v rámci služeb pro JPO. Tak to funguje
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:23
Já jen nevím, proč nevystupujete pod svým jménem a skrýváte se pod nick, s Vaším bratrem se docela dobře jedná, nevím, zda a proč tyto schovávačky máte zapotřebí... Osobně si myslím, že kontakt na firmu stačil... A zle nedělám, již několikrát byla reklama v podobném duchu adminem smazána, jen jsem na to upozornil, admin je několik dní mimo, tak aby se pak nikdo nedivil...
Příspěvek od » 12.05.2008 15:23
Nechapu, jak nekdo muze vydrzet tak dlouho nekoho napadat jiny se zas tak dlouho branit. Uz jsem si zvykl, ze jsou tu lide mnohdy nepravem osocovani a tyhle hadky stejne nikam nevedeu. Takze to uz ani nectu. Proste ad je tu nekdo pod prezdivkou nebo ne, zajimaji me prispevky k tematu a ne o tom, kdo je kdo, kdo je veci vul, debil, idiot, kdo komu co ukradl nebo koho poskodil, co dela uplne blbe a ja nevim co. Je s podivem jak techto prispevku stale pribyva. Asi neexistuji jine dulezitejsi problemy. Takze tohle vsechno nese pozitivni informaci v tom, ze neni co jineho resit. Coz je velice prijemne zjisteni.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA