hynek a spol.
no ja tomu teda moc nerozumim ale tohle mi pripada stejny jako tak 815 "jezevčik":
http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=7669
CAS 32 T815 "Jezevčík"
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 112
- Registrován: 25.10.2006 04:00
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:23
TO: Filip
Musím Tě pochválit, udělal jsi to móóóc pěkně.
Musím Tě pochválit, udělal jsi to móóóc pěkně.
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:23
Re: Jiří Kratochvíl
Tatra je ale koncepčně a váhově někde jinde, na jejím podvozku to jaksi ztrácí smysl vzhledem k přípustnému zatížení každé nápravy...
Tatra je ale koncepčně a váhově někde jinde, na jejím podvozku to jaksi ztrácí smysl vzhledem k přípustnému zatížení každé nápravy...
- Filip ´Capa´ B...
- Příspěvky: 433
- Registrován: 25.09.2005 14:41
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:23
Re: Filip
Hezké to je, přiznávám, i mě se to líbí, ale kam s tím zajedeš? Je to pořád nepraktické. Multitalent apod mám max smysl jako třínáprava, spíš jako malá dvounáprava, myslím teda u nás, v ČR
Hezké to je, přiznávám, i mě se to líbí, ale kam s tím zajedeš? Je to pořád nepraktické. Multitalent apod mám max smysl jako třínáprava, spíš jako malá dvounáprava, myslím teda u nás, v ČR
Příspěvek od » 12.05.2008 15:23
Hezký, ale ...
Hezky udělané, ale nesmysl. Jezevčík je souborem všech nevýhod osobních a nákladních automobilů dohromady! Je to daň za to, že s nástavbou je nízký a projede nízkým profilem. S těžištěm to nemá moc co dělat. Již tisíckrát diskutované těžiště Tatry na tomto serveru je jen o tom, že s jakýmkoliv autem se musí umět jezdit a řidič musí vědět, co si může dovolit. Každá mašina má někde slabiny a v něčem je nejlepší a toho musí obsluha využívat.
Hezky udělané, ale nesmysl. Jezevčík je souborem všech nevýhod osobních a nákladních automobilů dohromady! Je to daň za to, že s nástavbou je nízký a projede nízkým profilem. S těžištěm to nemá moc co dělat. Již tisíckrát diskutované těžiště Tatry na tomto serveru je jen o tom, že s jakýmkoliv autem se musí umět jezdit a řidič musí vědět, co si může dovolit. Každá mašina má někde slabiny a v něčem je nejlepší a toho musí obsluha využívat.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA