CAS 32 T815 "Jezevčík"
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:22
te tak to máš smůlu. T815 PJčko určitě jako cas nikdo nepostavil. Podvozek PJ se používá na zcela jinné nástvby, žebře, plošiny, jeřáby atd., ale jako caska???? tak to asi ne.
- Filip ´Capa´ B...
- Příspěvky: 433
- Registrován: 25.09.2005 14:41
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Filip ´Capa´ B... » 12.05.2008 15:22

nechte se překvapit

-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 26.05.2007 17:31
Příspěvek od Zbyněk Pochman » 12.05.2008 15:22
Na tomto podvozku si to také nedovedu představit, hlavně je to moc nízké a manipulace, jenom otočení vozidla , to bude rachot. Možná někam na plochy,letiště ale ty už maji většinou zahraniční vozidla. nebo do města , projíždět mezi řadou stojících OA ve městě to by bylo na nervy. Nevim ale jednou bych to chtěl vidět
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 26.05.2007 17:31
Příspěvek od Zbyněk Pochman » 12.05.2008 15:22
- Václav Porkát
- Příspěvky: 763
- Registrován: 13.01.2003 21:27
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 308
- Registrován: 01.04.2006 03:09
Příspěvek od Michal Hylas » 12.05.2008 15:22
MHylas@techniserv.cz jinak když jsme u jezevčíka, tak sem viděl něco jako valník ,nebo dvoustraný sklápěč.. Teď nevím, protože sem byl rudý zlostí. Každopádně to bylo v Hulíně u Kroměříže a zezadu to do něj napasovala Liazka s mlékem.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Petr Skoták » 12.05.2008 15:22
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01.01.2010 01:01
Příspěvek od Petr Skoták » 12.05.2008 15:22
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 31.05.2007 18:06
Příspěvek od Pavel Horaček » 12.05.2008 15:22
prosím o nákres také mohla by stoho být velká cisterna a nebyla by asi vysoká sice málo obratná ale když naní může být plošina tak proč ne
rateka@centrum.cz
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 26.05.2007 17:31
Příspěvek od Zbyněk Pochman » 12.05.2008 15:22
Dík, za email zajímavá studie, ale divný vozidlo a jeho využití si nedovedu přestavit s jeho rozměry a manipulací
-
- Příspěvky: 212
- Registrován: 19.07.2006 10:25
- Bydliště: Písek JČK
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od tft.cf » 12.05.2008 15:22
ještě pár podrobností : kabina jezevčíka je z T815 Armac upravená speciálně pro toto vozidlo, podvozek je 6x6 a přední a zadní náprava jsou řiditelné, nástavba je vlastní výroby, lafeta je ovladatená z kabiny, vozidlo má taktické pneumatiky, které se dají dofukovat za jízdy.
Kromě tohoto vozidla mám ještě T815-7 BOR, T163 Jamal, několik Liazek a jednoho Foxe, vše v hasičském provedení.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.02.2006 17:13
Příspěvek od Pavel Nehybka » 12.05.2008 15:22
Mohl bych tak požádat o nákres toho T 815 jezevčíka, případně i o tu T815-7 BOR email: nehybka.vb@tiscali.cz, díky
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:22
prosím pošli mi taky toho Jezevčíka a nešla by fotka toho Boru a Jamala??
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 26.03.2007 10:43
Příspěvek od Radek Vejvoda » 12.05.2008 15:22
Prosím o zaslání nakresu Tatry "jezevčíka",Jamala, T815-7..... Na vejvoda.r@seznam.cz Díky!!!!!
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA