CAS 24 LIAZ 101
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 02.03.2007 22:14
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.07.2005 09:15
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Patrik Lange » 12.05.2008 15:22
Re: Michal
Něco málo sem ti poslal na mail. Tak to zkukni. Doufám, že ti to bude k užitku.
Něco málo sem ti poslal na mail. Tak to zkukni. Doufám, že ti to bude k užitku.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 16.05.2005 10:50
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 22.12.2006 21:28
Příspěvek od kid » 12.05.2008 15:22
Záleží
na tom, jak často jezdíte, jaká jste JPO a jaké vybavení budete chtít do Liazky dostat.
Jinak Liazka je, alespoň podle mě, na našem trhu dodnes nepřekonána. Má však několik much, na které tě chci upozornit: Všudypřítomná koroze hlavně blatníků, kroucení nástavby, díky kterému je už na menších nerovnostech problém zařadit zpátečku. Další nevýhoda je v rozvodu topení. V zimě se velitel potí, protože všechen teplý vzduch fouká na jeho nohy, strojníkovy je zima, protože před nohami nemá žádnou izolaci, jen laminátovou desku. V případě, že si zapne bufíka, je chudák ten hasič, který nad ním sedí. Občas se seká motorová brzda.Hnije výdřeva a problém je s otevíráním rolet. To platí u původních nástaveb a starých rolet. Některá série Liazek špatně zatáčela do leva. Některé uháněly hodně přes 110, u některých byl problém 85. Také by si zasloužly silnější alternátory. Řešilo se to autobusáckými.
na tom, jak často jezdíte, jaká jste JPO a jaké vybavení budete chtít do Liazky dostat.
Jinak Liazka je, alespoň podle mě, na našem trhu dodnes nepřekonána. Má však několik much, na které tě chci upozornit: Všudypřítomná koroze hlavně blatníků, kroucení nástavby, díky kterému je už na menších nerovnostech problém zařadit zpátečku. Další nevýhoda je v rozvodu topení. V zimě se velitel potí, protože všechen teplý vzduch fouká na jeho nohy, strojníkovy je zima, protože před nohami nemá žádnou izolaci, jen laminátovou desku. V případě, že si zapne bufíka, je chudák ten hasič, který nad ním sedí. Občas se seká motorová brzda.Hnije výdřeva a problém je s otevíráním rolet. To platí u původních nástaveb a starých rolet. Některá série Liazek špatně zatáčela do leva. Některé uháněly hodně přes 110, u některých byl problém 85. Také by si zasloužly silnější alternátory. Řešilo se to autobusáckými.
-
- Příspěvky: 156
- Registrován: 10.07.2006 11:05
Příspěvek od Fanda Kletečka » 12.05.2008 15:22
LIAZ
Já musím říci že je to skvělé auto a k těm mouchám ještě musím přidat že je to taky dost "olejnička" a pokud jí bude te kupovat dej te pozor na pneu hlavně na předku špatný vzorek = řidič se zapotí aby to udržel na silnici. Jo tím vzorkem nemyslím že aby nebyla pneu sjetá, ale druh.
Spouta nás tady řešilo jestli ji dostanem do garáže takže v této diskusy máš napsané nějaké parametry auta
http://www.pozary.cz/forum.asp?akce=prispevky&id=876
je to příspěvek od kolegy Adama Beneše
Já musím říci že je to skvělé auto a k těm mouchám ještě musím přidat že je to taky dost "olejnička" a pokud jí bude te kupovat dej te pozor na pneu hlavně na předku špatný vzorek = řidič se zapotí aby to udržel na silnici. Jo tím vzorkem nemyslím že aby nebyla pneu sjetá, ale druh.
Spouta nás tady řešilo jestli ji dostanem do garáže takže v této diskusy máš napsané nějaké parametry auta
http://www.pozary.cz/forum.asp?akce=prispevky&id=876
je to příspěvek od kolegy Adama Beneše
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.07.2013 18:16
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA