CAS na podvozku VVN
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
- Filip ´Capa´ B...
- Příspěvky: 433
- Registrován: 25.09.2005 14:41
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Filip ´Capa´ B... » 12.05.2008 15:22
to: Kid
koukni třeba na naše stránky.
Máme T815 6x6 VVN přestavěnou z vojenské pojízdné dílny na CAS 24 (s LIAZáckým čerpadlem) s 3500l vody a 400l pěnidla.
Pokud jde "přestavbu v podmínkích HZS", jak píšeš... Záleží pokud to budete? dělat s dotací, nebo z vlastních prostředků. U dotací se občas stává, že to vozidlo musí splnit nějaké podmínky/omezení dle poskytovatele dotace, nad rámec vyhlášky (ala 2M státní dotace). Jinak se samozřejmě musí splnit vyhláška 35/2007 o technických podmínkách požární techniky.
Jestli budeš chtít nějaké další info, lepší to bude po ICQku.
koukni třeba na naše stránky.
Máme T815 6x6 VVN přestavěnou z vojenské pojízdné dílny na CAS 24 (s LIAZáckým čerpadlem) s 3500l vody a 400l pěnidla.
Pokud jde "přestavbu v podmínkích HZS", jak píšeš... Záleží pokud to budete? dělat s dotací, nebo z vlastních prostředků. U dotací se občas stává, že to vozidlo musí splnit nějaké podmínky/omezení dle poskytovatele dotace, nad rámec vyhlášky (ala 2M státní dotace). Jinak se samozřejmě musí splnit vyhláška 35/2007 o technických podmínkách požární techniky.
Jestli budeš chtít nějaké další info, lepší to bude po ICQku.
*1999 JSDH , *2005 HZS , www.MuMoT.cz
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:22
RE: Kid
V Ostravě mají u HZS i u JSDH CAS36 na podvozku T815 6x6.1R VVN20 235. CAS na podvozku T815 8x8.1R VT26 265 má JSDH Lysá nad Labem.
V Ostravě mají u HZS i u JSDH CAS36 na podvozku T815 6x6.1R VVN20 235. CAS na podvozku T815 8x8.1R VT26 265 má JSDH Lysá nad Labem.
-
- Příspěvky: 83
- Registrován: 22.12.2006 21:28
- Filip ´Capa´ B...
- Příspěvky: 433
- Registrován: 25.09.2005 14:41
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Příspěvek od Filip ´Capa´ B... » 12.05.2008 15:22
to: Kid
ee, bohužel šel pryč, protože by se nám "drobek" nevešel na výšku do hasičárny.
No vida, teď sem si všiml, že to tam vůbec nemáme napsaný... alespoň aktualizuju rubriku a dodám noční fotky s novým reflexem...
ee, bohužel šel pryč, protože by se nám "drobek" nevešel na výšku do hasičárny.
No vida, teď sem si všiml, že to tam vůbec nemáme napsaný... alespoň aktualizuju rubriku a dodám noční fotky s novým reflexem...
*1999 JSDH , *2005 HZS , www.MuMoT.cz
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:22
Takže
Tatry 815 6x6 VVN jsou:
THT
HZS Česká Lípa CAS-K24 Godiva
2x HZS Ostrava CAS-K36 Godiva
4x JSDH Ostrava CAS-K36 Godiva
Sehat
HZS Telč, Třešť
SDH Zastávka u Brna
SDH Potůčky
SDH Zákupy
HZS Jihlava - to je bastl z několika aut, z VVN to má jen nápravy a nárazník, vše ostatní je předělané (delší roura, jiný rám, dlouhá bouda, motor Euro II, jiná převodovka)
Hateco
SDH Železná Ruda
vše CAS-K25 (čerpadlo z LIAZky)
Tatra 815 8x8 VT
Sehat
SDH Lysá nad Labem CAS-K25
Hateco aktuálně staví další 8x8 VT pro SDH Hrušky (BV)
Legislativně přihlásit VVN/VT podvozek od armády je velký problém, vozidla nikdy nebyla jako typ schválena do provozu a neměla ani TP, musí být "přestavěna" nebo vydávána za nové, tam bude ale problém s emisemi. Některé firmy ale umí vojáka dostat na papíry...
Tatry 815 6x6 VVN jsou:
THT
HZS Česká Lípa CAS-K24 Godiva
2x HZS Ostrava CAS-K36 Godiva
4x JSDH Ostrava CAS-K36 Godiva
Sehat
HZS Telč, Třešť
SDH Zastávka u Brna
SDH Potůčky
SDH Zákupy
HZS Jihlava - to je bastl z několika aut, z VVN to má jen nápravy a nárazník, vše ostatní je předělané (delší roura, jiný rám, dlouhá bouda, motor Euro II, jiná převodovka)
Hateco
SDH Železná Ruda
vše CAS-K25 (čerpadlo z LIAZky)
Tatra 815 8x8 VT
Sehat
SDH Lysá nad Labem CAS-K25
Hateco aktuálně staví další 8x8 VT pro SDH Hrušky (BV)
Legislativně přihlásit VVN/VT podvozek od armády je velký problém, vozidla nikdy nebyla jako typ schválena do provozu a neměla ani TP, musí být "přestavěna" nebo vydávána za nové, tam bude ale problém s emisemi. Některé firmy ale umí vojáka dostat na papíry...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:22
To: kid
Zachovat naviják je problém kvůli náhonu čerpadla, zrovna to řeší dva nástavbáři, kteří staví dva odlišné speciály, kde požadavkem jednotky bylo zachování navijáku i čerpadlo hnané od motoru, řeší to speciální převodovka... Žádná z v této chvíli sloužících VVN/VT nemá původní naviják...
Zachovat naviják je problém kvůli náhonu čerpadla, zrovna to řeší dva nástavbáři, kteří staví dva odlišné speciály, kde požadavkem jednotky bylo zachování navijáku i čerpadlo hnané od motoru, řeší to speciální převodovka... Žádná z v této chvíli sloužících VVN/VT nemá původní naviják...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:22
Re: kid
Už je to vyřešené, CAS na podvozku VT 8x8 pro Hrušky je již téměř hotová a ta druhá čeká na dodání zmíněné převodovky...
Už je to vyřešené, CAS na podvozku VT 8x8 pro Hrušky je již téměř hotová a ta druhá čeká na dodání zmíněné převodovky...
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:22
Re: kix
Tatenice, okres Ústí nad Orlicí. Měla by to být T815 TP24 6x6, což je tahač podvalníků se dvěma řiditelnými nápravami...
Tatenice, okres Ústí nad Orlicí. Měla by to být T815 TP24 6x6, což je tahač podvalníků se dvěma řiditelnými nápravami...
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA