oTatrách
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Ahojky Mirku
Vím, že byl původně do Portugalska, tady se bral jako Španěl, tak jsem nechtěl odbíhat. Jak to je u Vás. Vy ho chcete, nebo radši normál?
Čauky Standa
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:21
vím, ale ty jsem nemyslel, jo a k rychlosti, na portugalu je 180převod, tudíž asi 110km/h, terno s IV euro má 210převod asi 130 km/h
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:21
vždyť jsi tu psal, že se zítra rozhodne ...
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
To, jo. Já jenom, jestli jí chcete a je super že tam zrovna je. Nebo chcete normál a tuhle vám fabrika nabízí.
Standa
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11.12.2006 23:07
Příspěvek od Jan Švestka » 12.05.2008 15:21
Znalci a zastánci vozidel zn. Tatra, potřebuji poradit, chci dát zapínání čerpadla dozadu, co se musí přidat k posilovači aby to šlapalo, uvítám fundované, pokud možno praktické rady, s polním telefonem a stálou službou v kabině jsme to již zkoušeli )
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Omlouvám se že jsem spletl název. Je to fakt Portugalec. Míro díky za opravu.
Re Švesták, pokusím se zjistit a pak bych dal radu. Ale bude to chvilku trvat.
Pro kixe, zítra bude další video na našich stránkách jak jsem uváděl výše.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:21
Možná dostanu kamenem, že se do toho se*u, když to nevím, ale - do toho předního ventilu vedou jenom dva šlauchy, předpokládám.
Proč je tedy jednoduše nedotáhnout dozadu?
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11.12.2006 23:07
Příspěvek od Jan Švestka » 12.05.2008 15:21
Ono to není tak jednoduché, jak jsem na to koukal - sešlápnu spojkový pedál - kapalina, kapalina zmáčkne cosi v posilovači a vystaví spojku, pak přepnu Évéčko a zapnu čerpadlo a teď jde o to, jak sešlápnu tu spojku zezadu, jestli lze do posilovače naprat vzduch přímo páč tam hadička vede, ale je pořád pod luftem, a tudíž právě v tom posilovači je nějaká škatulka, která přepne kapalinou ten luft a spojka vystaví teď babo raď
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Tak na www.hzskoprivnice.wbs.cz je nové video.
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od » 12.05.2008 15:21
Promiňte mi ten dotaz, /proboha nic ve zlém /ale zeptám se Vacláva Hakla a hasičů z HZSp Tatra Kopřivnice.Proč podnikový hasiči takového podniku s mezinárodní účastí nevlastní právě ty prototypy hasičských vozů??? Na vyzkoušení a taky jako chloubu firmy.Zasloužily by jste si opravdu nová auta /netvrďte mi,že by se vám to nelíbilo/.Jaký je v tom problém u vás v podniku??
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: 17.03.2005 19:17
Příspěvek od Václav Hakl » 12.05.2008 15:21
Odpověď je jednoduchá. Sice je tam LIAZ, ale ten bude také nahrazen novým autem na podvozku tatra. A ty dvě tatrovky, které tam jsou odlišné od ostatních. Ta s velkou kabinou, byli vyrobeny jen dva kusy. Nevím, jestli je tatra 2 něčím jiná. Na tuhle otázku ti určitě odpoví Míra Černoch lépe. Hold nebyla vůle mít u podnokových hasičů novéauto. Podle mých informací kluci žádali 13 roků o nové auto. A letos se to povedlo.
-
- Příspěvky: 266
- Registrován: 10.06.2006 08:56
Příspěvek od miroslav černoch » 12.05.2008 15:21
Jinak proč nemáme každou chvíli nové auto a prototyp? To je jednoduché, je to o penězích, podle nových zákonů by jsme museli za auto zaplatit a to nemluvím o nástavbě, teda nějakých 6-7 miliónů. Žádný majitel firmy přece nebude takhle rozhazovat. Rádi bychom nové auto ale..........
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.11.2005 21:55
Příspěvek od Petr BORKA » 12.05.2008 15:21
Zajeď si k některému HZS kde mají Tatru již po repasi, repase provedená v tht již má ovládání čerpadla vzadu. Schéma zapojení jsem ale nezkoumal.
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: 13.12.2004 08:34
-
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:21
Souhlasím s tebou, že by to bylo zajímavé a svým způsobem i logické - kdo jiný má jezdit se speciály než vlastní jednotka podniku.
Je třeba si ale uvědomit, že cena čtyřkolového podvozku T815 Terrno je někde u dvou a půl miliónů. Tedy zbylé tři až čtyři milióny sežere nástavba. A to by bylo moc i v případě, že by se podvozky narozdíl od současného stavu platit nemusely.
Je to škoda, co naděláme...
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11.12.2006 23:07
Příspěvek od Jan Švestka » 12.05.2008 15:21
Dobrý, ale když příjde auto z repase, nikdo nevím, co tam je, jasně že to mám do Chomutova kousek, ale jak povídám nikdo nic neví, mluvil jsem s garážmistrem a ani on neví, co se skrývá v útrobách, prostě to tam je a funguje ( jináč pan garážmistr z Chomutova je opravdu človíček na svém místě a vážím si ho a to myslím tak jak to píšů ), proto potřebuju radu od človíčka, který to buď dělá, nebo ví, kde se optati.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.11.2004 18:18
Příspěvek od standa Šimral » 12.05.2008 15:21
Ahojky
Zkusím to zítra prozkoumat u nás na Ternu a zkusím hodit dotaz kamarádádům do Poličky. Sám jsem upravoval zapojení čerpadla tak, že při řazení čerpadla se řadí sama velká půlka nezávisle na tom co je na řadící páce.
Mrknu a dám vědět.
Standa Chodov
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15.11.2005 21:55
Příspěvek od Petr BORKA » 12.05.2008 15:21
Stando to je fakt machrovinka to by mě nenapadlo že to takhle jde udělat, ale Tatry máme už pouze na druhý výjezd a tam když zapomeneš malou a musíš běžet zpátky do kabiny to přehodit tak už se tolik neděje.
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA