Renault Midlum 4X4
Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 13.09.2003 19:55
Příspěvek od Hynek Obroučka » 12.05.2008 15:20
Add midlum 4x4
Měl jsem možnost se s tím svézt na open day v kpřivnici (nástavba THT) a jízdní vlastnosti na nerovém povrchu jsou katastrofa, jsou v tom nedostatečně výkonné motory a jen šestikvaltové převodovky bez půlek, do kpce to jede jak trambus, alespoň ten, se kterým jsem jel se tak choval.
Měl jsem možnost se s tím svézt na open day v kpřivnici (nástavba THT) a jízdní vlastnosti na nerovém povrchu jsou katastrofa, jsou v tom nedostatečně výkonné motory a jen šestikvaltové převodovky bez půlek, do kpce to jede jak trambus, alespoň ten, se kterým jsem jel se tak choval.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 04.10.2005 20:16
Příspěvek od Petr Haska » 12.05.2008 15:20
převodovka u Ren. Midlum
Až teď jsem si všimnul toho, že je renaul jenom šesti kvalt, RLS (zástupce pro Polsko) má ale uvedeno 9+1.Výkon taky o trochu vyšší tj.195kW. Typ podvozku je R M 220.14 4x4 Off Road. Není náhodou číslovka 220 výkon v koních? To by mně, ale nesedělo.
Až teď jsem si všimnul toho, že je renaul jenom šesti kvalt, RLS (zástupce pro Polsko) má ale uvedeno 9+1.Výkon taky o trochu vyšší tj.195kW. Typ podvozku je R M 220.14 4x4 Off Road. Není náhodou číslovka 220 výkon v koních? To by mně, ale nesedělo.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 04.10.2005 20:16
Příspěvek od Petr Haska » 12.05.2008 15:20
Výkon Midlumu
No právě, mně to také neleze do hlavy. není převod nějak 0,74 kW - jeden koník?
No právě, mně to také neleze do hlavy. není převod nějak 0,74 kW - jeden koník?
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 04.10.2005 20:16
Příspěvek od Petr Haska » 12.05.2008 15:20
Jak je to správně
Už to mám, na polských stránkách p.Wawrzaszka je uveden správný výkon tj.161 kW.
Už to mám, na polských stránkách p.Wawrzaszka je uveden správný výkon tj.161 kW.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 29.04.2005 08:28
Příspěvek od martin tomášek » 12.05.2008 15:20
Renault
s přechodem motoru Renaul na EURO 4 došlo ke změně osazení motory a převodovky Renaul Midlum 4x4 270 dCi Max.výkon: 195 kW/265 k při 2 400 ot./min.
Max.kroutící moment 900 Nm(převodovka dvojí řada 8+1+C. což je pro 14 t již dostatečný výkon a rozložení převodových stupňů je vyhovující.
Starší řady midlum 4x4 jsou osazeny motory 220dCi 158 kW Max.výkon: 158 kW/215 k při 2 400 ot./min.
Max.kroutící moment 700 Nm převodovka 6+1. v případě zájmu poskytnu informace t.hasic@seznam.cz
s přechodem motoru Renaul na EURO 4 došlo ke změně osazení motory a převodovky Renaul Midlum 4x4 270 dCi Max.výkon: 195 kW/265 k při 2 400 ot./min.
Max.kroutící moment 900 Nm(převodovka dvojí řada 8+1+C. což je pro 14 t již dostatečný výkon a rozložení převodových stupňů je vyhovující.
Starší řady midlum 4x4 jsou osazeny motory 220dCi 158 kW Max.výkon: 158 kW/215 k při 2 400 ot./min.
Max.kroutící moment 700 Nm převodovka 6+1. v případě zájmu poskytnu informace t.hasic@seznam.cz
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“
Přejít na
- HASIČINA
- ↳ Co vás pálí?
- ↳ Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy
- ↳ Dobrovolní hasiči - JSDH a SDH
- ↳ Legislativa
- ↳ Hasiči na veřejnosti
- ↳ Zásahy - rady a postupy
- ↳ Nezařaditelné dotazy a další zbytečnosti
- ↳ Zábava
- POŽÁRY.cz
- ↳ Návrhy a připomínky
- SPORT.POŽÁRY.cz
- ↳ Sport
- COBRA
- ↳ Veřejná diskuze - COBRA