Nevíte, jak opravit Tatru nebo kam upevnit dýchací přístroj?
-
Daddy Yankee
- Příspěvky: 387
- Registrován: 14.04.2007 14:08
Příspěvek
od Daddy Yankee » 12.05.2008 15:21
mno nevim no.......

No ono taky zalezi,jakou tam maji svolavaci taktiku......Protoze pan rika,ze maji blizko lesy.....Kdyby meli matesa, tak se musi pockat takrka na cele druzstvo....A to je docela ztrata,nemyslite??Kdezto kdyby meli tatru,tak nasednou tri lidi a uz si to frci.....Ale zas je problem s tema ridicama no....No je to tezky.....
-
Milan Churý
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.11.2006 13:38
Příspěvek
od Milan Churý » 12.05.2008 15:21
řešení..
tajenky... osobně doporučuji T148 + navyšení kvalifikace o řidiče či dva...
-
Jiří Moravec
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek
od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:21
T 148
My jsme JPO 3, máme Tatru 148. Naše obec vlalstni asi 4000ha lesů. Ročně máme okolo 10 výjezdů z toho 70% jsou požáry lesů.S tatrou jsme plně spokojeni z důvodu pravě velké průchodnosti terénem a velkou nadrží. Ja hlasuji jednoznačně pro Tatru. Jinak dopravu mužstva k zásahu řešíme většínou osobnímy automobily protože náš DA plní v 90% plnicí základnu pro CAS. Jinak další věci k uvážení je rozložení jednotek JPO a HZS a jejich dojezdové časy. cus bus TATRA NEZNÁ BRATRA
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:21
RE: x.mates
Tak jak to nakonec dopadlo?
-
Jiří Moravec
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek
od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:22
no jo
Jak vlastně dopadlo tohle rozhodování, už jste něco koupili?? Jestli jo tak v koutku dušičky doufám že ve zbrojnici stoji Tatrička

-
ZATES
- Příspěvky: 142
- Registrován: 19.01.2007 17:25
Příspěvek
od ZATES » 12.05.2008 15:22
možná pozdě
pokud je mi známo ( a jezdím a obsluhuji obě CASky ) T-148 má udávanou spotřebu 38 l / 100 Km motohodina polovic= 19 Mth, 3 lidi do kabiny a 3 lidi dozadu na plošinu ,jeto psaný v techničáku. Co se týče výbavy je to původně letištní speciál 6000 l vody 600 l pěnidla .Gumy se poměrně rychle ohoblují pokud ji budete točit na místě na tvrdém hrubém povrchu, alespoň ty zadní vnějš.Tatry jsou "volejničky". Š-706 má tzv.smíšený podvozek a někdy stačí plivnout pod kola a je hotovo,ale gumy zase vydrží dlouho.Vzduchový posilovač řízení a jednookruhové brzdy nic moc.Větší kabina pro posádku a trochu víc uložného prostoru je výhoda.3500 l vody a 200 l pěnidla.Shrnuto do lesa je lepší Tatra když na ní máš prachy, řidiče, garáž.Ohni zmar!
-
Jiří Moravec
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek
od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:22
Plošina
No nevím jak je to s tou plošinou přesně ale myslím že už to neplatí a že se na plošině nesmí jezdit. ale jinak s tebou souhlasim.
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:22
RE:
Presne tak, na plosine nejezdit.
-
ondřej klenor
- Příspěvky: 88
- Registrován: 18.12.2005 18:57
Příspěvek
od ondřej klenor » 12.05.2008 15:22
tatra 138- plošina
My máme T138 a v TP je povolena jízda hasičů na plošině.Byl to původně podnikový speciál,tak to třeba platilo pouze v areálu podniku,protože si nedokáži představit jízdu na plošině tatry třeba 20km k požáru.A potom bych chtěl vidět velitele nebo řidiče,který by si to risknul.
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:22
RE: ondras
Asi tak, nekdy neni potreba ani zadny predpis, staci zdravy rozum.
-
Jakub Kozák
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 19.09.2002 00:37
Příspěvek
od Jakub Kozák » 12.05.2008 15:22
RE: Ondras
No jo, ale na základě TP to určitě legálně nejde... Od výroby téhle CAS se totiž pár věcí změnilo

-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:22
RE: Jakub Kozák
No nevim...
-
Jiří Moravec
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek
od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:22
Určitě ne!!!!
Právě protože to byl letištní speciál tak se to psalo do TP. Když jsme koupili naši 148 do SDH tak se taky jezdilo ale pak přišlo nějaky nařízení a byl konec, stejne by si to dnes už nikdo nerisknul a dalo se to jen v létě, jinak by vás taky mohli odsekávat majzlikem:-D
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:22
RE: blekota
Pokud nam sem posles odkaz na to narizeni, tak bude definitivne jasno.
-
Jiří Moravec
- Příspěvky: 94
- Registrován: 20.03.2006 17:08
Příspěvek
od Jiří Moravec » 12.05.2008 15:22
RE:kix
no kdyby to nebylo už asi 15 let tak klidně ale bohužel:-( ja se na to někde zkusím zeptat.
-
- Příspěvky: 866
- Registrován: 08.12.2005 22:07
Příspěvek
od » 12.05.2008 15:22
RE:
Zkus, dik
-
Tom
- Příspěvky: 32
- Registrován: 10.02.2004 19:07
Příspěvek
od Tom » 12.05.2008 15:22
Re
K té jízdě na plošině - v tu dobu byla jízda možná, ale jen po letištní ploše. Hasíč musel být připevněn opaskem. Proto tam máte tu světelnou signalizaci, jak v zadu, tak v kabině (oranžový a průhledný blinkr, s tlačítky)
Zpět na „Technika - dotazy, repase a vlastní úpravy“